Det høres veldig spennende ut, Raymond! Jeg takker ærbødigst for muligheten.

Tredve år i skuffen er ikke akkurat småtteri, så den trenger nok noen runder da, ja. At Sugano visste hva han gjorde, er det virkelig ingen tvil om. Jeg har i alle fall aldri hørt på maken. Riktignok loader jeg litt amderledes enn det folk flest gjør, men det gir en nærmest perfekt balanse hos meg.
Klassisk SPU kunne vært spennende det også, bevares., men svart bakelitthus med SME-innfesting funker nok ikke helt hos meg enda. I alle fall ikke på Wilson-Benesch-riggen.
Fast headshell gjør det litt vanskelig, men vent til prosjektspilleren min er oppe og går, da snakker vi SME-fatning. ;D
VTA er en stadig tilbakevendende utfordring, du har rett i det. Jeg orker ikke optimalisere for hver eneste tykkelse, det er livet for kort til. Hadde jeg hatt fjernstyrt justeringsmulighet, derimot...
Det kan bli for mange variabler, rett og slett.
Du må stikke innom neste gang du er opå disse kanter! Veldig lenge siden sist. Det finnes mange kaffesorter her du ikke har snakt, og jeg har veranda du kan ta en sigg eller to på... ;D
Her følger et litye stemningsbilde av Urushi i ACT-armen. En avsindig musikalsk kombinasjon. Akkurat nå synger Dylan for full hals her. Mer levende har han i alle fall aldri vært i mitt lytterom.