K
Kaare G. Opsahl
Gjest
Irriterende hvor rolig Bremnes fansen er
Neida, vi er bare overbærendeIrriterende hvor rolig Bremnes fansen er![]()
DU er sutreteBremnes er en middelmådig sutrte gammal kjerring som burde forbigås i stillhet for faen !!!!!!!!! 111!!!!!
det var dama til Costello som var barsanger i sandvikaDu får slakte en artist daglig impulse , så vil tråden din bli den mest rocka her inne...Må da være flere som en kan bruke øksa på... Utenom Mark Knopler....Patrica Barber er nevnt... Hva med hesten til Elvis ? Hu får ikke godvilje fra denne kanten på tross av sangoppdrag i Sandvika...
![]()
jeg er da ikke sutreteDU er sutreteBremnes er en middelmådig sutrte gammal kjerring som burde forbigås i stillhet for faen !!!!!!!!! 111!!!!!
Men joda forsåvidt.
Ho Kari sa jo til oss her at
Dæm som si at musikk ska bygges utav glede, ja dæm ha kje snakka me mæ først, for å si det sånn
Syns det var stilig, jeg.
Men fansen, dem kjenner jeg ikke
Ja, nettopp... Og hva heter han til fornavn ? Wakie-wakie...det var dama til Costello som var barsanger i sandvikaDu får slakte en artist daglig impulse , så vil tråden din bli den mest rocka her inne...Må da være flere som en kan bruke øksa på... Utenom Mark Knopler....Patrica Barber er nevnt... Hva med hesten til Elvis ? Hu får ikke godvilje fra denne kanten på tross av sangoppdrag i Sandvika...
![]()
Onkel Rolf er opplagt i verdensklasse!!!!Gå og vask munnen din med spillolje, JJ. Kammermusikk er ren Formel 1, skal jeg si deg. Men det krever modenhet. Du skal se det er der det ligger.![]()
Så definitivt. Dessuten er han verdens hyggeligste og høyeste kammermusiker. OG skivene hans låter kanon.Onkel Rolf er opplagt i verdensklasse!!!!Gå og vask munnen din med spillolje, JJ. Kammermusikk er ren Formel 1, skal jeg si deg. Men det krever modenhet. Du skal se det er der det ligger.![]()
Gå og vask munnen din med spillolje, JJ. Kammermusikk er ren Formel 1, skal jeg si deg. Men det krever modenhet. Du skal se det er der det ligger.![]()
det er ikke så verstGå og vask munnen din med spillolje, JJ. Kammermusikk er ren Formel 1, skal jeg si deg. Men det krever modenhet. Du skal se det er der det ligger.![]()
Er det nært nok med Khold ?? Mørke gravers kammer ?? Det er ihvertfall mørk kammer musikk
Chai-latte. luktelys spyr jeg av. dessverre er det slik at kvinner elsker det. Noe som innebærer mye smerte og oppkast for stakkars meg. Chai latte er grunn god nok til å rasere en kaffebar eller to når sjansen byr seg. det er rett å slett pinlig at det finnesSmakte du Chai-latte eller luktelys ?![]()
"Mye" er å dra det langt dessverre.mye kvinnfolk og mye lys, livet er pæs fingers.![]()
det plager med nada at noen andre enn meg drikker Chai-latte. de kvinnene jeg tross alt har kontakt meg elsker duftlys. det er et problem som jeg har lært å leve med i noen gradHvis det ikke blir så mye kvinnfolk på deg, kan det vel ikke plage deg så intenst om de drikker chai heller...eller?
"Mye smerte og oppkast" høres forøvrig strabasiøst ut.
Oppkast er vel ikke noe sjekketriks heller, egentlig.
Som en gammel Kaptein sa det: De skulle aldri ha slutta med den der bålbrenninga i Vardø!Chai-latte. luktelys spyr jeg av. dessverre er det slik at kvinner elsker det. Noe som innebærer mye smerte og oppkast for stakkars meg. Chai latte er grunn god nok til å rasere en kaffebar eller to når sjansen byr seg. det er rett å slett pinlig at det finnesSmakte du Chai-latte eller luktelys ?![]()
Her er jeg mer enn litt tilböyelig å väre enig med deg finger`n t.o.m verre enn de nevnte syngedamer, som forövrig agerer syngende gledespiker til tider for undrtegnede..Det meste av det de fleste definerer som blues er drittkjedelig
hehe ikke sist jeg sjekket, men det er nå en og annen låt innimellom som fenger men ellers er det kjedelig, så finger´n har rett han, imo selvsagtIngenting i veien med de illusjonsskapene evnene til anlegget ditt da, musicus!