Impulsive (?) oppgraderinger

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• ottone

Æresmedlem
    Ble medlem
    08.04.2008
    Antall liker
    12.342
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    3
    Bremnes er en middelmådig sutrte gammal kjerring som burde forbigås i stillhet for faen !!!!!!!!! 111!!!!!
    DU er sutrete

Men joda forsåvidt.
    Ho Kari sa jo til oss her at
    Dæm som si at musikk ska bygges utav glede, ja dæm ha kje snakka me mæ først, for å si det sånn

Syns det var stilig, jeg.

Men fansen, dem kjenner jeg ikke

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.283
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Du får slakte en artist daglig impulse , så vil tråden din bli den mest rocka her inne...Må da være flere som en kan bruke øksa på... Utenom Mark Knopler.. :cool:..Patrica Barber er nevnt... Hva med hesten til Elvis ? Hu får ikke godvilje fra denne kanten på tross av sangoppdrag i Sandvika... :p

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Du får slakte en artist daglig impulse , så vil tråden din bli den mest rocka her inne...Må da være flere som en kan bruke øksa på... Utenom Mark Knopler.. :cool:..Patrica Barber er nevnt... Hva med hesten til Elvis ? Hu får ikke godvilje fra denne kanten på tross av sangoppdrag i Sandvika... :p
    det var dama til Costello som var barsanger i sandvika

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Bremnes er en middelmådig sutrte gammal kjerring som burde forbigås i stillhet for faen !!!!!!!!! 111!!!!!
    DU er sutrete

Men joda forsåvidt.
    Ho Kari sa jo til oss her at
    Dæm som si at musikk ska bygges utav glede, ja dæm ha kje snakka me mæ først, for å si det sånn

Syns det var stilig, jeg.

Men fansen, dem kjenner jeg ikke
    jeg er da ikke sutrete:( kari bremsnes er overvurdert! si ja! si ja! si Ja1:( jeg:(sutrer:(ikke:( for farken!

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.283
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    det var dama til Costello som var barsanger i sandvika
    Ja, nettopp... Og hva heter han til fornavn ? Wakie-wakie... ;)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    76.808
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Kjekt at Impulse har kommet seg ut av kammermusikkmodus. Sammen med Askeladdens gode hjelper er jo dette stor underholdning :)

J

J.J

Gjest
    Kammer musikk er oppskrytt lell :rolleyes: Nå ærre bare knøffler, bræmnes og cliffert som tells :cool:

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen
    Du er inne på noe der, HCS. Kona til min gamle helt Costello er minst like søvndyssende som Knopfler, men heldigvis ikke så dødsens pretensiøs som Barber.Skivene hennes er som audiofile innsovningstabletter å regne. Energiske Costello har tydeligvis behov for motstandsløs ro på sine gamle dager.I dette selskapet må jeg nok si ho Kari er flere klasser mere uttrykksfull. Rett skal tross alt være rett. Det er rart med det, mange av artistene som får kred for å utgi skiver med lydmessige kvaliteter, har ikke mye å melde utover vellyden.
    Det er ikke uten grunn jeg bruker uttrykket "audiofil støy".

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen
    Gå og vask munnen din med spillolje, JJ. Kammermusikk er ren Formel 1, skal jeg si deg. Men det krever modenhet. Du skal se det er der det ligger. :cool:

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    her leter man med lys og lupe for å heve kvaliteten til Bremsnæs og jaggu klarer man ikke å spore opp en middels barsanger gitt. Bremsnæs er i verdenstoppen, det er sikkert

J

J.J

Gjest
    Gå og vask munnen din med spillolje, JJ. Kammermusikk er ren Formel 1, skal jeg si deg. Men det krever modenhet. Du skal se det er der det ligger. :cool:

Er det nært nok med Khold ?? Mørke gravers kammer ?? Det er ihvertfall mørk kammer musikk

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Stopp pressen!
    Diana Krall gjør comeback som barsangerske i sandvika storsenter til uken

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen
    Skal hun spille kam da, eller? De har fjerna flygelet, nemlig. Nå er det en filial av "Joe and the juice" der.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Elvis komper på gitar. han har blitt søvndyssende som faen, han også

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen
    Nå må du ta deg en pille, Fingers. Costello søvndyssende? Ikke med den halvsure vibratoen.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    han svinser jo rundt i kåken med en kopp Chai-latte og klukker og smatter rundt kona. Chai-latte smaker som luktelys lukter. helt jævlig. smakte det her om dagen

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen
    Du er uvanlig fordomsfull i kveld, Fingers. Om Elvis vil drekke luktelys og dille med barpianistkona si, må han jo få lov til det. It´s a free world. Or so they say...

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Smakte du Chai-latte eller luktelys ? :rolleyes:
    Chai-latte. luktelys spyr jeg av. dessverre er det slik at kvinner elsker det. Noe som innebærer mye smerte og oppkast for stakkars meg. Chai latte er grunn god nok til å rasere en kaffebar eller to når sjansen byr seg. det er rett å slett pinlig at det finnes

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen
    Hvis det ikke blir så mye kvinnfolk på deg, kan det vel ikke plage deg så intenst om de drikker chai heller...eller?

"Mye smerte og oppkast" høres forøvrig strabasiøst ut.

Oppkast er vel ikke noe sjekketriks heller, egentlig.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Hvis det ikke blir så mye kvinnfolk på deg, kan det vel ikke plage deg så intenst om de drikker chai heller...eller?

"Mye smerte og oppkast" høres forøvrig strabasiøst ut.

Oppkast er vel ikke noe sjekketriks heller, egentlig.
    det plager med nada at noen andre enn meg drikker Chai-latte. de kvinnene jeg tross alt har kontakt meg elsker duftlys. det er et problem som jeg har lært å leve med i noen grad

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen
    Bra. Da er det jo håp. Selv om det innebærer en tilværelse med duftlys og tilhørende sprutbrekninger.

S

sorgenfri

Gjest
    Smakte du Chai-latte eller luktelys ? :rolleyes:
    Chai-latte. luktelys spyr jeg av. dessverre er det slik at kvinner elsker det. Noe som innebærer mye smerte og oppkast for stakkars meg. Chai latte er grunn god nok til å rasere en kaffebar eller to når sjansen byr seg. det er rett å slett pinlig at det finnes
    Som en gammel Kaptein sa det: De skulle aldri ha slutta med den der bålbrenninga i Vardø!

Steilneset minnested - Varanger.com

M

musicus

Gjest
    Det meste av det de fleste definerer som blues er drittkjedelig
    Her er jeg mer enn litt tilböyelig å väre enig med deg finger`n t.o.m verre enn de nevnte syngedamer, som forövrig agerer syngende gledespiker til tider for undrtegnede.. :cool: ...

mvh

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen
    Ingenting i veien med de illusjonsskapene evnene til anlegget ditt da, musicus!

M

musicus

Gjest
    Ingenting i veien med de illusjonsskapene evnene til anlegget ditt da, musicus!
    hehe ikke sist jeg sjekket, men det er nå en og annen låt innimellom som fenger men ellers er det kjedelig, så finger´n har rett han, imo selvsagt :cool:

mvh

B Rasse

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.05.2012
    Antall liker
    477
    Du som er sånn audiofil, Impulse, sjekk ut nyaste plata til Julia Holter. Dei har den på di lokale platesjappe. Og blir mi neste i albumstafetten (så er du godt budd).

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen
    "Sånn audiofil", Arinbjørn? Hæ?
    Men ok, skiva skal sjekkes ut!
    Gratulerer med nytt nick som ikke er helt historieløst, forresten! ;)

B Rasse

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.05.2012
    Antall liker
    477
    Når blåsere og ståbass har fritt rom og syngedama appåtil verkar kul er det ikkje så mykje som mangler.
    (dei fleste feiler på trinn tre her)

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn