Det er vel uansett ikke mye som når det strømfiltret opp til sokkelesten en gang.. 
|
Alder og teknologiHva er egentlig forskjell på Oblivion nettfilter og Celius nettfilter da ?![]()
Hej Impulse,Hei, Cross! Beklager den helt håpløse responstiden, men det har vært en litt i overkant hektisk (og varm!) sommer med både flytting, et helvete av et bilkjøp som har tryna helt og påført et betydelig tap,, familiegreier og mye sånt som flytter fokuset vekk fra hifi og musikk, og over på andre ting som livet også består av. Så da har jeg ikke akkurat hengt så mye her inne heller, og det ble selvfølgelig dørgende stille i tråden. Nå er sommeren på hell, og etter en times eksponering for et oppegående anlegg i går, må jeg jo si jeg våkna litt igjen. Så får vi se om det betyr mer HFS eller ikke, juryen er fremdeles usikker på akkurat den der.
Jeg håper du fikk med deg litt av Kammermusikkfestivalen, selv uten mine anbefalinger. Det var en strålende festival i år også, selv om jeg ikke fikk med meg så mye som jeg pleier, av de samme årsakene som nevnt over.
Men det går buss andre veien også?Synd når jobben stjeler all tida, Cross. Men det kommer en ny festival allerede til neste år. Dessuten et lass med strålende konserter fremover. Heldigvis.
Ja, å kjøpe en bil som på papiret er strøken, men som bilforhandleren har prestert å ødelegge fordi de setter en ufaglært til å skru på den, er ikke morsomt. Men jeg håper det ordner seg.
Jo, du kan si jeg har flyttet til Follo. Til et veteranhus fra 1842 i Hølen, som er en av landets få landsbyer. Ikke lange turen fra Moss, så det er bare etpar busstopp fra å ligge i Østfold, faktisk.
Takk for oppmuntringen, og gratulerer med strålende platespiller!
Venligst opplys ossFint å se et av de bedre tastaturer i utfoldelse igjen. Gledelig, rett og slett. I den anledning vil jeg slå på tromme og meddele at også jeg gir meg hornhøyttalere i vold. Så nå kan vi la høsten komme.
Enda mere nabo herhar du flyttet til Hølen?
nesten nabo
i gamle dager gikk lasteskutene opp fra Son til Hølen......ganske rart å tenke på
mvh
Leif
Jeg begynner i enkleste enkelhet med Bastanis Little Big Fun, men hvis en skal skjele til hornentusiaster her på bruket, er det sannelig ikke godt å vite hvor det kan ende. Feiga ut og bestilte kasse i bjørkefiner hos møbelsnekker i dag, og må nok smøre meg med tålmodighet. Resten er på plass.Venligst opplys ossFint å se et av de bedre tastaturer i utfoldelse igjen. Gledelig, rett og slett. I den anledning vil jeg slå på tromme og meddele at også jeg gir meg hornhøyttalere i vold. Så nå kan vi la høsten komme.
Håvard
Nemlig! Og eplehage, masse plass og garasje. ;DFlott hus med SJEL!
Mvh.
SAL
Tusen takk, awe. Denne landsbyen er i alle fall helt fantastisk. Jeg skal si ifra når anlegget står hr, så er det bare å komme innom.;DGratulerer med fint bosted. Landsbyer er ikke å forakte, det vet vi fra adskillige kulturnasjoner!
Tror det! Bedre enn det jeg har, i alle fall.bra lytterom/stue?