Det ser jo ikke akkurat ut som om ting er tilfeldig valgt hos deg heller, gunner. Et kvalitetstegn det, spør du meg. Jan-Thomas-faktoren er rimelig lav, så der har du ingenting å frykte før du dukker opp med fake tan, bleka tenner og tatoverte øyenbryn. Den dagen regner jeg med at aldri kommer. Dukker du mot formodning opp her sånn, må du regne med å få høre det. 8)
Gratulerer med nytt, utstyrsspesifikt nick, RoDa/ViennaSAM.

Takk skal du ha. Fargen heter "Kilden" i Jotuns fargekart, og vi valgte den for å matche de marokkanske flisene på veggen til venstre. Den dukker opp flere andre steder her også, og passer i et gammelt hus. Resten av stua er hvit.
Du får stikke innom når alt er oppe og går!
Takker, Vermin. Det er akkurat så nedtona landstil som jeg liker. Man kan jo ikke overdrive funkisfaktoren i et hus som er satt opp for ett hundre og søtti år siden, så det er satset på landlig komfort, kan du si. Far liker´e sånn.
Gratulerer med fornuftig kjøp, Cross! Du får danne deg et inntrykk når matta kommer, så får vi se om vi ikke kan trekke den klassiske Lux-spilleren din enda et hakk opp på stigen etterhvert. Skulle tro gode dempeføtter er en vei å gå, for eksempel.