|
I den grad jeg har en short-list på besøk er senkede skuldre i Hølen helt klart på listenHyggelig å høre, Karmana!
Husk at du har en stående invitasjon til huset når du har kommet deg hjem og måtte befinne deg i våre trakter. Det ligger jo tross alt en Wagner-innspilling og venter på deg...
Hyggelig. Det er bare å gi beskjed!I den grad jeg har en short-list på besøk er senkede skuldre i Hølen helt klart på listenHyggelig å høre, Karmana!
Husk at du har en stående invitasjon til huset når du har kommet deg hjem og måtte befinne deg i våre trakter. Det ligger jo tross alt en Wagner-innspilling og venter på deg...![]()
Det var vakkert skrevet Impulse. Å ha en partner , som og ser gleden og nytelsen, av vakker musikk gir økt dybde og glede til hobbyen. Slik sett er vi heldige begge to
Og når Karmana kommer over fjellet skal jeg nok få loset han ned til deg. Det vil være en glede for alle parter.
Ha en fin søndag!
Hei og takk for sist, Kim!Heisan og takk for sist! Har nå pløyd meg gjennom siste nr av fidelity og er meget imponert! Selv om jeg er kun måtelig interessert i vintage, var det gøy å lese om alt det gamle skrammeletKledelig beskjedenhet forbyr meg å kommentere hjemme-hos artikkelen, men helhetsintrykket er som sagt, imponerende!
Nå som du er blitt Mono-fan, må du få deg "the Atlantic years - Ray Charles in mono" Fabelaktig musikk og noen av den beste monoyd jeg har hørt! Finnes på vinyl, 7 lp, tror jeg.
Dette var saker, Jim! Her var det nok titler å ønske seg til at jeg ser for meg at penga fort kommer til å fly.Apropos mono; disse Prestige mono nyutgivelsene fra AP låter utrolig bra! Noe av det absolutt beste jeg har hørt på vinyl.
Hvis man liker slik musikk da...
Vinyl Records, SACDs, DVD Audio, Audiophile Equipment|Acoustic Sounds
Takker så mye, Ove!Gratulerer med ny dac,Trond
O
Hehehehe. Er det en Skånetøs inne i bildet, kanskje? Litt av en belønning for å ha pimpa Skåneråst i etpar tiår, må jeg si! ;DDet skal jeg legge meg på minnet, arbeidstidene ble endret igjen forrige måned så nu er man tilbake på start der man var tidligere! Det gir muligheter...
Zoega er the house brand her også, skal sjekke ut (ett av) deres siste tilskudd ”Stockholm”, ved anledning....når det gjelder lyd så er det enklere, der er man jo WB & Audionet mann, digitalisen kunne trengt en oppdatering riktignok...
Jepp det er fortsatt Götet, selv om Skåne nu kommer besökas hyppig, belöningen for å drukket Skånerost i mange år![]()
mvh
Jeg får kanskje skaffe noen utvalgte skiver, da. Må innrømme at det eneste jeg har av The Beatles er en jubileumsutgave av Whte Album på CD. Jeg må innrømme ta mye av katalogen finner jeg temmelig uengasjerende, selvsagt uten å avfeie innflytelsen de har hatt på musikken i ettertid. Du kan kanskje hjelpe med noen anbefalinger? Jeg liker det litt mer rocka, og misliker "ungpikepop", så mer og mindre "love me do", kanskje? Enig i at man burde ha Beatles i samlingen sin, så White Album, Sgt. Pepper, Rubber Soul og Revolver i Mono høres kanskje ut som en grei ønskeliste?Du har mye rett i det, Dazed. Det er forsøkene på å remikse Beatles´orginale monoopptak til pingpong-stereo som gjør at det hele ikke falt heldig ut. Jeg kan love deg at mono er en helt annen opplevelse. Det samme gjelder forresten Dylans første utgivelser.
Det er jeg helt enig med deg i. Jeg har "fått kjeft" fra flere hold fordi jeg har ÅPNET og spiller Pearl Jam-plater samlere (og jeg) har betalt både én og to tusenlapper for.Flå for all del plasten av den Purple-skiva, mann! Plater er ikke ment å stå innpakket i årevis i påvente av en siklende nerd med Visakort. Plater skal spiles!
Men:Abbey Road på tape er rå.....