En takk til deg også, Kjoenik.
Jo, nå er det vel overstått. Så er det bare julestria som skal takles. I går hadde vi siste redaksjonsmøte og julebord i Fidelity, og undertegnede hadde feilberegnet temperaturen noe og var en smule tynnkledd. Bussforbindelsen var nok også litt plaget av kulda,for førti minutters venting på høvelig transport(og ikke en taxi å se. Hvem sa det er for mange av dem??) gjorde sitt. I dag våknet jeg forkjøla som pokker, og med feber.Igjen!
Sånt går utover både planlagt lyttebesøk og egne ørers evne til å sette pris på lyden i heimen. Vel, vel. Klein vinter, dette her.Morgenkaffen er byttet ut med britisk influensamedisin. Den hjelper som pokker, men smaker hoppetau.
Uansett, jeg har lyttet endel de siste dagene, og jeg er ekstremt godt fornøyd med hvordan det låter. Det har vært mange oppgraderinger i det siste, og de har dratt lyden i riktig retning alle sammen.Nå er jeg så tilfreds med tingenes tilstand at jeg
freder anlegget som det står, med unntak av litt eksperimentering med underlag og planer om et nytt rack. Samt det ganske omfattende "platespiller nummer to"-prosjektet da, selvfølgelig. Men det kommer til å ta sin tid og er bare såvidt påbegynt. Oppdateringer kommer! ;D Det er farlig å si at man er i mål, men jeg føler at det er akkurat der jeg er, så herfra og ut kommer denne tråden til å omhandle lytteopplevelser, lyttebesøk og musikk. Jeg skal kjøpe flere plater, fortrinnsvis vinyl, selvfølgelig. That´s it, folks. Noen ganger er det vanvittig befriende å bare bruke all energi på det denne hobbyen egentlig dreier seg om, i alle fall for meg. Musikken!
Og Kjoenik, det er en fantastisk god pickup. Men det vet du jo at jeg synes. Har en mistanke om at du er helt enig, forresten!