God jJul Impulse og takk for underholdende tråd i året som gikk.
elektron
elektron
Vedlegg
-
74.3 KB Visninger: 178
|
Kult bilde!!!Elektron skrev:God jJul Impulse og takk for underholdende tråd i året som gikk.
elektron
Takk for det. Henter et til fra tråden vår siden det er Jul65finger skrev:Kult bilde!!!Elektron skrev:God jJul Impulse og takk for underholdende tråd i året som gikk.
Man får være nøye med tannpussen i morgen kveld, da ;Dimpulse skrev:Ribbesjokket har lagt seg, donnerwetter.I år var det jeg som hadde ribbeansvaret, så det gikk rimelig greit. Innspillingstimer har det vært lite av, men det skal taes igjen i kveld og i morgen! ;D
Trond har nok fått versjonen med 2 watt tantalum motstander , og sølv internkabling.... ;Ddonnerwetter skrev:Og den går på 3-fase?
Tipper du bør koble den rett på trafoene...
;D ;D
Når sånn ca?
Transporterer også the notorious man with the greatest number of fingers...
![]()
+1!tkr skrev:Det forstemmende er, awe og Impulse, er at hvis slike som dere logger seg ut for godt, blir det snart bare "Betonghoder" igjen her, og det hadde vært synd.
mvh
hvor hadde jeg vært i dag uten impulse og awe.tkr skrev:Det forstemmende er, awe og Impulse, er at hvis slike som dere logger seg ut for godt, blir det snart bare "Betonghoder" igjen her, og det hadde vært synd.
mvh
+1 tildonnerwetter skrev:+1!tkr skrev:Det forstemmende er, awe og Impulse, er at hvis slike som dere logger seg ut for godt, blir det snart bare "Betonghoder" igjen her, og det hadde vært synd.
mvh
Samme herHaavard skrev:hvor hadde jeg vært i dag uten impulse og awe.tkr skrev:Det forstemmende er, awe og Impulse, er at hvis slike som dere logger seg ut for godt, blir det snart bare "Betonghoder" igjen her, og det hadde vært synd.
mvh
ingen h6, ingen h6 kloner, ingen cj premier10, ingen heart beat,
jeg hadde hørt musikk, men ikke med samme nytelse
håvard
+1 tildonnerwetter skrev:+1!tkr skrev:Det forstemmende er, awe og Impulse, er at hvis slike som dere logger seg ut for godt, blir det snart bare "Betonghoder" igjen her, og det hadde vært synd.
mvh
Støttes!!!Nikko03 skrev:+1 tildonnerwetter skrev:+1!tkr skrev:Det forstemmende er, awe og Impulse, er at hvis slike som dere logger seg ut for godt, blir det snart bare "Betonghoder" igjen her, og det hadde vært synd.
mvh
det er ikke noe særlig hvis bastante forståsegpåere ødelegger for alle andre.
Jeg gleder meg storveis over slike tråder som det her ,leser og koser meg.
Så lærer jeg litt og får musikk tips
Håper du forsetter å spre glede med denne tråden din impulse i lang tid fremover.
Støttes fullt ut NikkoNikko03 skrev:+1 tildonnerwetter skrev:+1!tkr skrev:Det forstemmende er, awe og Impulse, er at hvis slike som dere logger seg ut for godt, blir det snart bare "Betonghoder" igjen her, og det hadde vært synd.
mvh
det er ikke noe særlig hvis bastante forståsegpåere ødelegger for alle andre.
Jeg gleder meg storveis over slike tråder som det her ,leser og koser meg.
Så lærer jeg litt og får musikk tips
Håper du forsetter å spre glede med denne tråden din impulse i lang tid fremover.
Godt å lese!!! du er en stor inspirator når klassisk musikk skal utforskesawe skrev:Oops! Med "..turer i vennligere og mer givende terreng." mente jeg ikke å logge ut, men å styre unna kabeldiskusjoner. Derimot mente jeg at Trond må fortsette å dele med seg av sitt rike forråd i andre tråder. Han er vesentlig for mine gode forventninger når jeg logger inn her, og alene god nok grunn til å fortsette med det. Vi blir, tkr.
Bra.awe skrev:Oops! Med "..turer i vennligere og mer givende terreng." mente jeg ikke å logge ut, men å styre unna kabeldiskusjoner. Derimot mente jeg at Trond må fortsette å dele med seg av sitt rike forråd i andre tråder. Han er vesentlig for mine gode forventninger når jeg logger inn her, og alene god nok grunn til å fortsette med det. Vi blir, tkr.
Bravo! Bravo! Bravo! nå gjelder det at Gagofar holder ut ogsåimpulse skrev:Jøss, det var voldsomt til respons! Nå blir jeg nesten litt rørt her..
Det har seg jo sånn at jeg har blitt kjent med mange alldeles fantastiske mennesker her inne, og selv om jeg begynner å få store mengder pels av alle bedreviterne som insisterer på å avlese soluret med lommelykt, må jeg gi deg rett, awe. Det gjelder å navigere litt kvassere her inne og forsøke å ikke bli skrudd opp av betonghodene. (Glitrende uttrykk, tkr! ;D)
Ok, awe. Om du ikke logger ut, skal jeg jaggu løse et nytt sesongkort jeg også.![]()
impulse skrev:Jøss, det var voldsomt til respons! Nå blir jeg nesten litt rørt her..
Det har seg jo sånn at jeg har blitt kjent med mange alldeles fantastiske mennesker her inne, og selv om jeg begynner å få store mengder pels av alle bedreviterne som insisterer på å avlese soluret med lommelykt, må jeg gi deg rett, awe. Det gjelder å navigere litt kvassere her inne og forsøke å ikke bli skrudd opp av betonghodene. (Glitrende uttrykk, tkr! ;D)
Ok, awe. Om du ikke logger ut, skal jeg jaggu løse et nytt sesongkort jeg også.![]()
Da blir dokke med vidare begge to - ellerGago skrev:det kjipeste med kabeltrådene er jo at folka kan fan meg ikke kunsten å krangle en gang.
bare masse kjerringaktige sleivspark.
"kabelerotiker".
høhøh.
nei, selv kranglinga var morsommere i gode gamle dager. ;D
eller kanskje jeg rett og slett begynner å bli gammel...