Leikis Lyd
Hi-Fi freak
Kobbler man bare en kondis mellom nullvolt og minus og en mellom nullvolt og pluss ? På slutten av kondisbanken ?
HeiFor å ta "vare på" de høye frekvenserHvorfor bruker man det? Bypasskondensatorer til lyttene altså.
Mvh.
Johnny
Er det vitenskapelig, eller er det mer subjektivt?
Ironi, eller ? Jeg er ikke noen "fagmand", men jeg tror vi to har en ganske forskjellig tilnærmelse hvordan et DIY prosjekt skal se ut.Men det ved du jo som fagmand.
Yes, lyden står til innsatsen, og vel så det. Åpen, transparent og ikke minst dynamisk. En mere utfyllende rapport kommer senere.Håper lyden står i stil til innsatsen, og det tyder det vel på at den gjør så langt?
Hei GisleHallo,
gratulerer med flott pre-amp. Lurte på hvor du har gjort elokseringa..dyrt? Og gjorde du "børste finishen" sjøl, med hva? Hvordan gikk det med fortollinga av trafoen? Leste på forumet at fraktselskapet hadde litt stive priser på fortollinga og greier..
mvh Gisle
Hehe, hvorfor tror du jeg har kjøpt inn bærehåndtak til å montere på bakplaten ?du har tilgang til bærehjelp håper jeg..
mvh Gisle
Har vel mere angst enn deg . Dette ble trangere enn beregnet. Får jeg plass til å la den stå på høykant i fronten, slik jeg har tenkt ? Husk jeg må ha en knekt (90 grader) alu. plate for å montere den på. Denne vil bygge 4-5 mm i høyden i tillegg, håper inderlig det er plass. Trafoen, ja.... 1500VA pr. kanal burde holde i massevis, samt godt med "kondiser" etter denne.Johnny jeg fikk nesten angst da jeg så og leste vekten på trafoen din , det er dårlig gjort
HeiHallo,
kan du få plass i Pass XA160.5 kabinettet? Innvendige mål er 310mm x 450mm x 250mm i følge ebay.. Krellen står med 310mm x 470mm x 200mm innvendig..
mvh Gisle
Hvor finner du dette kabinettet ?HeiHallo,
kan du få plass i Pass XA160.5 kabinettet? Innvendige mål er 310mm x 450mm x 250mm i følge ebay.. Krellen står med 310mm x 470mm x 200mm innvendig..
mvh Gisle
Tolket posten din dessverre feil. Hvilket kabinett tror du jeg har bestilt ? Ja, riktig
Mvh.
Johnny
Jepp !Har du bestillt XA kabinett?