Hei Harepus.Head man ,,skal se om jeg finne hoved artikkelen Third generation Power amp av borbely , hvis ikke er den beskyttet eller har opphavsrett av audio amatour , eller audio xpress som har publisert ett utall av ernos konstruksjoner , det være seg allt i fra rør , hybrid og rene fets konstruksjoner
Er ikke i noe "bekymringsmodus" , men ting og tang tar sin tid...... Tenker da på å skaffe komponenter til sine bygg. Nå har det løst seg med de fire resterende Pcb`s som manglet. Fikk en gladmelding i dag fra selger, at de er nå sendt . Så da blir det noen kort til @SRM også. Dette blir et meget kostbart bygg, som man får ta over tid. To monotrinn 160W Kl.A koster "pæng" i komponenter, så man må fordele det over tid. F5TV3 blir "småsaker" i denne sammenheng ....Å du er i bekymringsmodus ?? hehe ja du har min forståelse
Det hadde jo vært så mye hyggeligere om dere postet deres synspunkter, negative som positive, kommentarer eller spørsmål, i tråden. Tilbakemeldinger øker skrivelysten .Da det bare er en "håndfull" som responderer i denne tråden, så blir det ganske meningsløst å bruke tid på, hva jeg har tenkt, hvilke komponenter jeg har bestilt, hvilke komponenter jeg venter på osv. osv. Tror det blir mere interessant når jeg har fått gjort noe mer praktisk, som det kan vises bilder av.
Til hvilket bygg er dette?Hei
Da har jeg sendt to e-mails til selger, uten å fått svar ennå . Ser ut til å bli noen dyre kort for meg dette. Lar han få et par dager til på å svare. Neste trinn, blir å ringe han (ja, jeg har hans Tlf. nummer og bostedsadresse). Noen ganger koster det en dyrt å hjelpe andre, dessverre .Lesson learned......
Nye bestillinger er gjort:
Vis vedlegget 289568 Vis vedlegget 289569
20 stk. Sprague 50000uF 60V er på vei.
Mvh.
Johnny
Jeg har ikke et slikt kabinett .70 kg for et kabinett. Så vejer det omkring 100 kg som færdig forstærker. Er du bodybuilder ? Jeg ville lave det som Mono. Har ikke kræfter til 100 kg.
Hvilke moser er malplasserte? i hvilket innlegg?Ja men headman , jeg bare synes noen av mosfettene i simmen " var malplasserte, borbely bruker selekterte komponenter og matchede for hva det skal være , så det var bare ment som en pekepin for et utprøvet design og valg av evt komponenter ; her er dc 102 som bærer mye av samme topologien http://www.google.no/url?sa=t&rct=j...HggJAP&usg=AFQjCNHBSQDZljXz9H2PLvQ1Vb87dgBPgw
Hei @SluketMeget slem DIY dette - slikt liker vi! Og når du bor i reaktorbyen så må jo poweramps stå i stil, selvsagt! 160W kl.A er mye power, håper du har tungdrevne nok høyttalere så du for avsetting på effekten..
Shit, den har gått meg forbi Skal sjekkes opp asap !Har en tråd som heter Trondmegs anlegg - den første watten