J.Rasmussen
Overivrig entusiast
Dette ser bra ut! Får håpe det varer..
Smurt inn på begge sidene sier du, demonterte du membranene da?Vis vedlegget 273018 Vis vedlegget 273019 Vis vedlegget 273020 Vis vedlegget 273021
hei alle venner av infinity.
jeg melder meg som eier av 7.2i. kjøpt billig av en arbeids kollega.
men det første jeg la merke til var de gule mellomtonene. her må noe gjøres.
jeg har jo sett en del bilder på nett av jævelskapen og tenkte at noe måtte gjøres.
bildene sier sitt, det eneste jeg har brukt er CRC666 og Qtips. domene ble smurt inn
på begge sidene og tørket av flere ganger og resultatet er meget bra. nå er de myke og fine.
jepp, de ble demontert.Smurt inn på begge sidene sier du, demonterte du membranene da?Vis vedlegget 273018 Vis vedlegget 273019 Vis vedlegget 273020 Vis vedlegget 273021
jeg har jo sett en del bilder på nett av jævelskapen og tenkte at noe måtte gjøres.
bildene sier sitt, det eneste jeg har brukt er CRC666 og Qtips. domene ble smurt inn
på begge sidene og tørket av flere ganger og resultatet er meget bra. nå er de myke og fine.
Ser ut til å være Electrocompaniet pre og avr 250Flotte høyttalere! Jeg har selv et par Kappa 9.2i, nå er de inne til lakkering. Skal ha de hvite
Hvilken elektronikk kjører du på disse?
mvh
Chris
Da håper vi på bilder her når de er ferdigeFlotte høyttalere! Jeg har selv et par Kappa 9.2i, nå er de inne til lakkering. Skal ha de hvite
Hvilken elektronikk kjører du på disse?
mvh
Chris
Hvor bor så disse RS2B ?Den sorte plata er orginal. Det ene settet har spikes feste i bunnen mens det andre har de i den plata som igjen er festet i selve kassen med skruer.
RS2B skal få seg en kosmetisk puss... Alt teknisk er 100% nå. Første lytt hadde jeg på dem i går.
Hvordan spiller ML komboen da?Ja stemmer det, EC AW250R og EC 4.5 eller 4.7 etter som.... samt Hegel HD25 og Rega Apollo R CD-spiller. Det låter faktisk meget godt, har hatt mye "bedre" og dyrere hifi. Men jeg er veldig fornøyd med dette oppsettet slik det er nå.
Ok, det skal jeg inn å sjekke, vet du hva ML 33 og 33 H kostet nytt i norge?Det var helt fantastisk, men det er solgt for 3-4 år siden for å pusse opp huset. Bare signaturen som sitter igjen, det er ikke så ofte jeg er her å skriver. Det er et bilde av oppsettet i Mark Levinson Venne tråden på side 7.
OkPrøv å spørre om det i ML tråden, jeg har sikkert visst det en gang men husker ikke det lenger. Jeg kjøpte mine av dandare her på forumet, kansje han har husk på slikt.
Hei!Vis vedlegget 273018 Vis vedlegget 273019 Vis vedlegget 273020 Vis vedlegget 273021
Med det samme du er i Trøndelagen, så kan du om du vil få høre etpar Parasound JC1 mot Infinity også. Monoblokkene håndterer dem meget bra, vel og merke om du da ikke liker smerte.Du er velkommen til Trøndelag for en lytt og jeg bygger gjerne flere Holton
Har selv også hatt RS2B og har nå RS1.
Med det samme du er i Trøndelagen, så kan du om du vil få høre etpar Parasound JC1 mot Infinity også. Monoblokkene håndterer dem meget bra, vel og merke om du da ikke liker smerte.Du er velkommen til Trøndelag for en lytt og jeg bygger gjerne flere Holton
Har selv også hatt RS2B og har nå RS1.
Ka Infinity kjøre du Hegelen på då ? Å ka Hegel ?
Bror min bruke H200 på JBL Studio 590, å når han flytta da ut frå tv kroken å ut i ståvo
so sleit Hegelen med å å få lyd ut av de. Å ståvo e ikkje so stor at da jer nåke.
Men eg har tenkt å prøva an på RS2'ane berre for å testa.
Parasound å Holton hørres spennande ut, sjøl om da e Krell MDA 500 å rør eg har mest lyst
å prøva.
Selgeren av RS1 sa at MDA, KSA å Aragon va best å bruka te de, å eg ser fleire so skrive
at toppane like seg best med rør.
Nåken for / imot ?