Hei!
Velkommen i klubben du kan ta turen til Haugesund snart, jeg har 9.2i som kjøres med Aragon 4004 på toppene og 2x xtz sub amp 1 på bassene. Tror du kommer til å flire godt. Har en opera consonance t1 rør pre med bugle boy rør, men den blir oppgradert til counterpoint sa 3000. Kilde pr nå er en Hegel HD25 dac.
Hvordan er interessen for å se et par hvit lakkerte kappa 9.2? FFikk de oppmontert i går
Dere er hjertelig velkommen! Skal gi beskjed når jeg har fått satt opp alt, sliter litt med rom-akustikk og litt missmatch på rør-fronten! Samt misstenker jeg at effektforsterkeren min kan bli litt kald i dette rommet. Har problemer fra vinduer, dårlige vegger og tre-gulv. Jobber aktivt med saken! Spiller flott på en del, men ser ut som midbass er fraværende.. og toppen er litt kald.. Tar imot tips!Hei!
Velkommen i klubben du kan ta turen til Haugesund snart, jeg har 9.2i som kjøres med Aragon 4004 på toppene og 2x xtz sub amp 1 på bassene. Tror du kommer til å flire godt. Har en opera consonance t1 rør pre med bugle boy rør, men den blir oppgradert til counterpoint sa 3000. Kilde pr nå er en Hegel HD25 dac.
Hvordan er interessen for å se et par hvit lakkerte kappa 9.2? FFikk de oppmontert i går
Hei !
Litt seint svar her, men eg har vert litt travel !
Ein tur te Haugesund hadde våre enkelt for meg, å interessen for å hørra på
9.2 hadde våre kjempegreier !
Eg å Spissoy kunne tatt oss ein tur når du har tid
Det stemmer..Helt håpløse delefiltere. Er noen forsterkere som har brent med disse
Dere er hjertelig velkommen! Skal gi beskjed når jeg har fått satt opp alt, sliter litt med rom-akustikk og litt missmatch på rør-fronten! Samt misstenker jeg at effektforsterkeren min kan bli litt kald i dette rommet. Har problemer fra vinduer, dårlige vegger og tre-gulv. Jobber aktivt med saken! Spiller flott på en del, men ser ut som midbass er fraværende.. og toppen er litt kald.. Tar imot tips!Hei!
Hei !
bare til å ta kontakt så skal vi se hva vi ordnerDere er hjertelig velkommen! Skal gi beskjed når jeg har fått satt opp alt, sliter litt med rom-akustikk og litt missmatch på rør-fronten! Samt misstenker jeg at effektforsterkeren min kan bli litt kald i dette rommet. Har problemer fra vinduer, dårlige vegger og tre-gulv. Jobber aktivt med saken! Spiller flott på en del, men ser ut som midbass er fraværende.. og toppen er litt kald.. Tar imot tips!Hei!
Hei !
Hei igjen !
Eg komme heim frå jobb rett før, eller rett itte nyttår. Ska prøva å få tid til ein tur ner til deg då
Jeg byttet begge polydome elementene på en kappa 6 for en venn. Jeg hadde ikke noe problem med potmeteret på disse, når jeg skrudde på potmetrene. Men på noen av de gamle JBL høyttalerne jeg har, så vil elementet koble ut når jeg skrur på potmeteret. Trenger sikkert noe pot-spray.Hei
Har fått tak i et par kappa 9,stod i en kjeller nedstøvet sikkert i 15 år
har byttet ut de defekte surrounds ...begge polydomene var defekte,har bestilt erstatning
fra simply speakers,men den ene polygraph elementet var tyst,har målt og det er ok,
kan det være potmeteret?
Lamb
Du kan prøve å kontakte Simply Speakers på mail. De er ganske rask til å svare. mvh GuitHei, har en bekjent som har et par infinity referanse 60 høytalere som han er godt fornøyd med, men så har et av hans barn klart å punktere en av bassene, er en 8 tommer og jeg klarer ikke å finne ut hvilket element det er eller hvor man får kjøpt tilsvarende. Noen som vet?
De sluttet med det på 90 tallet en gang De etter det er bare mainstream crappInfinity har di sluttet helt og lage høyttalere di ?
Mvh Imagine.
Ja ok hmmmm infinity kappa er veldig populære høyttalere rundt om, har en venn som har kappa, husker ikke helt serien. Men husker lyden var ganske bra.De sluttet med det på 90 tallet en gang De etter det er bare mainstream crappInfinity har di sluttet helt og lage høyttalere di ?
Mvh Imagine.
Det er Epsilon ja, og det er de som stod hos HifiguidenDuc999: Er det Epsilon? Kanskje de som HiFi-Guiden hadde/har for salg?
Hva bruker du som bassforsterker? Epsilon vil gjerne ha alt du har.Det er Epsilon ja, og det er de som stod hos HifiguidenDuc999: Er det Epsilon? Kanskje de som HiFi-Guiden hadde/har for salg?
Bruker DP 1000watt pa forsterker på bassHva bruker du som bassforsterker? Epsilon vil gjerne ha alt du har.Det er Epsilon ja, og det er de som stod hos HifiguidenDuc999: Er det Epsilon? Kanskje de som HiFi-Guiden hadde/har for salg?
PS: Epsilon liker forresten Acoustic System Liveline ht-kabler.
Du trenger virkelig det påbygget til huset snart for å få plass til alle høyttalerne dineDet er Epsilon ja, og det er de som stod hos Hifiguiden
Blir allt for dyrt å bygge ut, kjøper stereo for pengene heller må finne noen plater med hjul for å rulle høyttalere inn og ut etter behovDu trenger virkelig det påbygget til huset snart for å få plass til alle høyttalerne dineDet er Epsilon ja, og det er de som stod hos Hifiguiden
Må få tatt turen ut snart å høre på disse, er MANGE år siden sist jeg hørte/såg slike!