L
Lars.N
Gjest
Amen
Jeg er i sjokk, hva får en voksen mann til å gjøre noe sånt. Jeg kan lagre de for deg ;-)
Får du ikke solgt høyttalerne dine J.Rasmussen?Jeg er i sjokk, hva får en voksen mann til å gjøre noe sånt. Jeg kan lagre de for deg ;-)
siden jeg ikke har pengern til å kjøpe nå så kan jeg si de er billig i ertfall.
vært morro med to par RS1 til surround ;-)
Kjøpt hans RS3B , eller hadde du det fra før ?Han kom desverre (he-he)til sans og samling igjen.Prøvde å kjøpe de men han tok til vettet og ombestemte seg.Så jeg får sitte her og nyte mine rs 3b som trøst
Glad at vettet kan finnes igjen, selv om en mister det for en stakket stund Hva hadde du tenkt å erstatte dem med egentlig?Samlingen er fortsatt inntakt med både rs1, ii og iii her. ;-) hadde ikke hjerte til å la de gå..
Dette er vel IRS Beta og er nokk en klasse eller to over mine RS1.Send PM til Leikis Lyd. Han bor i Trøndelag, så da kanskje det ordner seg med en lytteseanse sorgenfri
Vært morro å hørt LM216 på mellomtone tårna ja, så kunne jeg brukt Holton på bassene. Jeg driver for tiden å bygger Holton bass forsterkere så anlegget er ikke oppkoblet. Men det lar seg fort gjøre.Tar meg gjerne en tur jeg
Kan ta med LM216 også.
Jeg var visst i kjappeste laget der. Jeg kjente faktisk ikke til disse høyttalerne. Jeg har da ellers Googlet Infinity noen ganger. Når ble disse laget, og hva var prisen den gangen? Vet dere det?Dette er vel IRS Beta og er nokk en klasse eller to over mine RS1.Send PM til Leikis Lyd. Han bor i Trøndelag, så da kanskje det ordner seg med en lytteseanse sorgenfri
Tror ikke det finne mange slike par her til lands.
Men absolutt en av mine drømme høyttalere.
Introdusert ca 1987, tippe pris ca +- 200000Jeg var visst i kjappeste laget der. Jeg kjente faktisk ikke til disse høyttalerne. Jeg har da ellers Googlet Infinity noen ganger. Når ble disse laget, og hva var prisen den gangen? Vet dere det?Dette er vel IRS Beta og er nokk en klasse eller to over mine RS1.Send PM til Leikis Lyd. Han bor i Trøndelag, så da kanskje det ordner seg med en lytteseanse sorgenfri
Tror ikke det finne mange slike par her til lands.
Men absolutt en av mine drømme høyttalere.
Ebay is your friendEr det noen som vet om det er mulig, og i så fall hvor en kan få kjøpt mellomtoner (eller erstatninger) til ett sett med Kappa 90?
For nytt dette vuttuVar det ingen som hadde noen idè?
Dalens elektronikkservice hadde erstatningselementer til diverse Infinity tidligere...Var det ingen som hadde noen idè?
Tusen takk for hjelpen Linken din er oversendt. Kjenner du eller andre til kvaliteten på Kappa 90?Dalens elektronikkservice hadde erstatningselementer til diverse Infinity tidligere...Var det ingen som hadde noen idè?
Min bror skiftet ett par elementer på Kappa 80 for få år siden med deler derfra.
Kan være verdt å høre med de:
Dalens elektronikkservice as | www.dalens.no