P
Parelius
Gjest
Dette begynner å likne noe, Valentino. Har hele ferieforventningen blitt sublimert inn i rommets nye fremtoning?
Der ja, nå ser det så mye bedre utValentino skrev:kjoenik, det er Juliette Binoche. De tyske glosene er fra Beethovens finalesats i hans siste strykekvartett op. 135. Koplingen mellom de to finner du hos Kundera. Les Tilværelsens uutholdelige letthet og se filmen.
Friedrich Gulda spiller KV466; Langt bedre enn billedkvaliteten fra Nokiaen (jeg synes jeg var brukbart heldig med bildekomposisjonen. Om Komponenten er enig er en annen sak).
I stand corrected, selvfølgelig.Valentino skrev:Kryssfiner bjørk er tredvetallet det vel? Korsmo og Aarsland?
Klok mann, den Parelius.Det er malt i de foldede hender.
Godt å høre, Valentino . Jeg har en historie fra da min sønn var halvannet år, og kreativt utforskende: Høyttalerkablene mine var terminert i bananplugger bak på mine LS3/5A, og guttungen presterte å dra dem ut av høyttaleren og plugge dem inn i kontakten i veggen, tilogmed en barnesikret sådan. Forsterkeren var etter dette historie (det var min kones Nikko, så tapet var forsåvidt ikke allverden, men likevel). Denne historien kunne ha endt med forferdelse, men heldigvis brukte jeg isolerte bananplugger. Etter at blålyset hadde lagt seg i forsterkeren, og stillheten senket seg, kom følgende utsagn fra min sønn (som sto der og viftet med kabelen og pluggene): "Liffsfarlig!". Livet har sine sider, Valentino, det har det. Sånn er det bareValentino skrev:Da er hengelås montert, nylontråd tredd og festet, ny drivrem lagt på, og tonermkabel pepet igjennom ok.
Står lykken oss bi ankommer pickup med lavtflyvende svenske på fredag.
Nåda. Jeg har et par ekstrahyller i bestilling, så får de tre synlige elektronikkboksene hver sin. Det blir bedre.C._Alshus skrev:God Smak