bra at luxman har gått tilbake til en mer klassisk look på mq88 og tilhørende preamp.Voff skrev:Luxman MQ88
Ekko!wizard skrev:Vendetta SCP-2
Enig. Accuphase er pent. Og bra.orso skrev:Skulle jeg noen gang ha lyst på en pen forsterker, så står Accuphase høyt i kurs. Den oser det kvalitet av både innvendig og utvendig.
Mange "fjernbare" flaskehalser i den M3en jamwt skrev:ja! Accuphase er i egen klasse for det meste
men den M3 sense: sikring like etter høyttaler rellee?? = buksesele + belte liksom
men det blir morsomt å se dine kondensator bankene i aktion er det alufolie som er lagt over kondensatorene?
Jo. Men i det minste skjønner man hvorfor det er dyrt (i motsetning til enkelte andre produsenter hvis navn vi ikke skal nevne av hensyn til husfreden ;D)SaltyDog skrev:Enig. Accuphase er pent. Og bra.
Edit: Og dyrt.
Men har du lyttet til musikk på Accuphase utstyr? Noe gjør de riktig i hvertfall! Da driter jeg i om Op-ampene erDIY_dude skrev:Accuphase er i en særklasse når det gjelder å bruke drittkjedelige op-amper i helt middelmådige kretsdesign. :
Konvensjonelt er en annen måt å si det på. Jeg har inntrykk av at de stort sett når sine målsettinger for kretsdesign mm. Når gjennomføringen ofte er «non plus ultra» så blir det ofte bra.DIY_dude skrev:Accuphase er i en særklasse når det gjelder å bruke drittkjedelige op-amper i helt middelmådige kretsdesign. :
enig;janly skrev:Men har du lyttet til musikk på Accuphase utstyr? Noe gjør de riktig i hvertfall! Da driter jeg i om Op-ampene erDIY_dude skrev:Accuphase er i en særklasse når det gjelder å bruke drittkjedelige op-amper i helt middelmådige kretsdesign. :
kjedelige, for musikken låter alt annet enn kjedelig gjennom Accuphase.
Jeg ville ikke hatt en RIAA med 22 rør..... : ;Dbambadoo skrev:Der var det mange rør gitt