KrazyIvan#
Hi-Fi freak
Nakamichi 1000-P
fikk ikke akk noe mindre lyst på denne perlen når jeg jeg nå la den ut. hadde nesten glemt hvor pent skrudd sammen denne perlen er men blir fort mye enn ``skulle`` hatt fra 80 og 90 tallet heheSnasent
Ikke det at jeg har Jeff Rowland selv, men det er slik forsterkere skal se ut innvendig.
Vis vedlegget 455989 Vis vedlegget 455990
Nej vi kan gjøre det mye bedre.Akkurat som jeg skulle ha gjort det selvDen var ryddig[emoji41][emoji23]
Det er jo helt til grin å kjøpe det l.o.r.t.IsoTek EVO3 Corvus - 7500,-
Vis vedlegget 456066
IsoTek EVO3 Polaris - 3500,-
Vis vedlegget 456068
Vis vedlegget 456069
Lyder fantastisk men går ofte i stykker.Hvis målet er at forsterkeren skal se ut som et hovedkort fra Asus - så kan jeg forstå bekymringen men for å berolige sarte skjeler så kan man skule til en legendarisk ML konstruksjon, 27.5. Skulle gjerne eid denne...
Vis vedlegget 455746
Hegel er vel lappet sammen i Kina...Den El.kompen i forrige side, var ryddig nok. Digger den byggingen. Likner på H8 og SS 10 med de vertikalkortene. Så ut som gode kondensatorer der også.
Hegel innmat med kryssende ledninger i alle retninger, ikke tvinnet ikke klipset.
Ber om at selvinduksjon skal oppstå, ikke rart de plutselig begynner å brenne når de står på utstilling.
Spørs om det der er dimensjonert til å takle flere effektrinn. Jeg har bygget en del grenuttak i PA forbindelse og vi brukte ledere med en god del høyere tversnitt enn dette.IsoTek EVO3 Corvus - 7500,-
Vis vedlegget 456066
IsoTek EVO3 Polaris - 3500,-
Vis vedlegget 456068
Vis vedlegget 456069
Accuphase er uten tvil noe av det mest komplette der ute når det gjelder å forene lyd og byggekunst hånd i hånd man blir glad av å bare se på produktene helt enig at det ikke er mye som matcher demmes layouter andre hi end``produkter kan fort se plastifiserte ut i forhold
Ser til gengæld lousy ud efter min bedste overbevisning.
Hmmm,ikke ulikt kanskje???Accuphase A-200
Ingen har en råere meritliste enn Accuphase når det gjelder innmat. Slik layout = TIMER med planlegging og erfaring.
Vis vedlegget 457347
Det er noget lukket/kedeligt ja.Accuphase har kanskje bransjens mest gjennomførte layout og byggekvalitet(?), men det skorter litt på lyd...
Antakelig fordi de er over-designed/over-built/? Litt på samme måte som 3-sifrede ML-forsterkere....
Arne K