Krell Evo 707
Vedlegg
-
256.8 KB Visninger: 2.773
-
140 KB Visninger: 2.819
DartzeelDIY_dude skrev:Dritstilig med de måneformede skinnene imellom kondensatorene. Lekkert. Men hvem er produsenten?
Solide strømskinner ja, mon tro hvorfor de er så kraftige :DIY_dude skrev:Dritstilig med de måneformede skinnene imellom kondensatorene. Lekkert. Men hvem er produsenten?
Tak for rosen jeg synes også selv jeg har gjort en hel del for at får den til at se pæn og flot ud.bambadoo skrev:Den cambridgen var rett og slett nydelig![]()
det er vel det vi kaller kråkereirPengvim skrev:Tror neimen ikke jeg har sett noe som så jævligere ut jeg. Har du brukt slegge sammen med loddebolten?![]()
Og den spiller vidunderlig. Lynhurtig med all den oppløsning, 3D og slagkraft man kan ønske seg synes jeg.Pengvim skrev:DartzeelDIY_dude skrev:Dritstilig med de måneformede skinnene imellom kondensatorene. Lekkert. Men hvem er produsenten?
el_mariachi skrev:Oppo DV 983
http://www.hifisentralen.no/forum/index.php/topic,25580.msg483911.html#msg483911C. Alshus skrev:Noen som har bilde fra Edgen?
Bildene av 707 er allerede lagt ut på side 22Krell Evolution 707
(Nei, den er ikke min. Dette er bilder fra siste CES)
Ooops, my bad. Leste litt for fort fra arket mitt.wizard skrev:Bildene av 707 er allerede lagt ut på side 22Krell Evolution 707
(Nei, den er ikke min. Dette er bilder fra siste CES)
Og bildene er ikke fra CES men fra Cedia 08
Utrolig. Så dette er strømforsyningen som er "gjemt" bak aluminiumshetten i de øvrige bildene?Voff skrev:Dette bildet gir et mer korrekt perspektiv.... ;D
Sa noen bondefangeri....![]()
Muaaahhahahahaha haha hi hi hikst!!! ;D ;D ;D ;D ;D
Artig å sammenligne ML og Edge. Prisnivået er vel omtrent det samme.... ;Dbambadoo skrev:Synes ikke ML har noe å skjule![]()
Ja, er det altså innmaten eller lyden som er viktigst? ;DVoff skrev:Artig å sammenligne ML og Edge. Prisnivået er vel omtrent det samme.... ;Dbambadoo skrev:Synes ikke ML har noe å skjule![]()
eierglede betyr ikke så rent lite.lark skrev:Lyden er viktigst, men har man betalt i dyre dommer så skal jamen innmaten stå i stil med lyden også!!
Det har med eiergleden å gjøre ;D