Silversurfer
Hi-Fi entusiast
Classe med samme pris som Edge.... (55k)
Vedlegg
-
104.5 KB Visninger: 2.287
Mange audiofile har for lengst oppdaget at «point to point» utlegg med «audiofil» kobber tråd er å foretrekke. Men for de fleste «sanne» audiofile så virker det som at det kun er kobberet utenfor boksen som har betydning for sluttresultatet. Hadde det ikke vært for at jeg for lengst har forkastet ideen om audiofilt kobber, så hadde jeg mistet nattesøvnen med tanke på den «middelmådige» kvaliteten det er på kobber og isolasjonsmateriale på ordinære kretskort, for ikke å snakke om alle disse vederstyggelige loddingene ...Dr.No skrev:Når man ser alle disse bildene faller man som sann audiofil i dype tanker. Burde ikke alle de simple kobberbanene på printkortene skiftes ut med audiofil kabel? Hvorfor skal bare noen får strekninger ha privilegiet å føre signalet frem på en lydmessig forsvarlig måte? Mange steder vil man måtte jobbe en hel del for å få det til, det er sant, som for ex her: (bildet)
(Det mest trendy isolasjonsmaterialet for tiden skal visst være ullstrømper dyppet i linolje).No
Jeg nevnte dette for han dansken fra Nordost en gang på en demo jeg var på. Han var, naturlig nok, relativt uvillig til å diskutere den problemstillingen.KJ skrev:Mange audiofile har for lengst oppdaget at «point to point» utlegg med «audiofil» kobber tråd er å foretrekke. Men for de fleste «sanne» audiofile så virker det som at det kun er kobberet utenfor boksen som har betydning for sluttresultatet. Hadde det ikke vært for at jeg for lengst har forkastet ideen om audiofilt kobber, så hadde jeg mistet nattesøvnen med tanke på den «middelmådige» kvaliteten det er på kobber og isolasjonsmateriale på ordinære kretskort, for ikke å snakke om alle disse vederstyggelige loddingene ...
mvh
KJ
Jøss, hva har skjedd - har de kastet all elektronikken oppi kassa sammen med litt lim?? Ser ikke bra ut, men jeg har da lest at den skal låte meget bra og har selv hatt lyst på den - inntil nå....whistler skrev:Mulig at noen andre allerede har vist innmaten fra denne i løpet av denne nå 17s lange strengen.
Huff. ;D
Supratek Cabernet Dual
Rolfozzy, hva var egentlig svaret på denne?Trondmeg skrev:Philips drivverk, kretskort med jordplan, kjøleplate på baksiden. Marantz?rolfozzy skrev:
Dette er en gammel spiller. Noen som kan se hva det er ?
Tja, det er vel ikke spesielt imponerende med ca 1,5cm vel?lark skrev:Hvilken mystisk komponent er det forresten som sitter på printet ved siden av den blå kondisen? Usedvanlig godt utstyrt, ser det ut til ;D
Jeg har ikke den helt store peilingen når det gjelder å spotte komponentkvalitet.LMC skrev:med få unntak virker det som om hoved-delen av pengene er lagt i kabinettene
mao kosmetikk
imo
mvh
Var vel et ønske om å skape en potent spiller tenker jeg.....Trondmeg skrev:Tja, det er vel ikke spesielt imponerende med ca 1,5cm vel?lark skrev:Hvilken mystisk komponent er det forresten som sitter på printet ved siden av den blå kondisen? Usedvanlig godt utstyrt, ser det ut til ;D