Nogle af de bedste højttalere jeg nogensinde har hørt er Posedion og Dunlavy. De har begger nogle meget komplicerede og store delefiltre.Til dels enig........... i teorien.
Helder mere til, at det må være utførelse mere enn teori, som gjør resultatet.
Var til en presentasjon av Gryphons (daværende) minnste gulvhøyttaler "Pantheon", da den kom.
Litt over en meter høy. Delefiltret fyllte mere enn halvdelen av bakside på kabinettet.
Hadde sakt, at jeg aldrig skulle ha kassehøyttalere igjen, men med Pantheon var jeg ommgående klar
til å gjøre et unntak.
Det var bare det med inntekt kontra pris
Det finnes loddeboltAutoPass bombrikke, trolig 15 år gammel model. Ellers er det jo et fint miljøtiltak dette med fastloddet batteri som gjør at forbruker må kaste brikken når batteriet går tomt.
Vis vedlegget 1067991
Vis vedlegget 1067990
Disse har jeg laget mange av, kjørte roboten til q-free i Trondheim ca 2005, denne ser det ut som er laget i uke 23 i 2003AutoPass bombrikke, trolig 15 år gammel model. Ellers er det jo et fint miljøtiltak dette med fastloddet batteri som gjør at forbruker må kaste brikken når batteriet går tomt.
Vis vedlegget 1067991
Vis vedlegget 1067990
Du har vel aldri våget å bruke den utendørs, eller i et miljø der fukt kan komme til??Fiskars automatisk slangetrommel.
Et par sesonger senere ser den slik ut innvendig. Våre forespørsler om tilgang til ny fjær virker forsvinne i et synkehull.
Vis vedlegget 1068122
Endelig fant Hansen en fullgod løsning på kjøleproblemet ...Egentlig ikke sikker på om denne kvalifiserer som innmat eller hva det egentlig er for noe? Men småbarnsfamilie bor trolig ikke her
Vis vedlegget 1043517
Måleverdier som en Audio Note forsterker. Forskjellen er at Yaqin koster $600Yaqin MC-84L integrert forsterker.
Nå vet jeg ikke hvem som har hevdet at Devialet er konkurs. Fakta er vel at direktøren måtte gå i 2023 og at dem har søkt om konkursbeskyttelse mens dem omstrukturerer selskapet. Det er ikke enkelt å selge kostbare livstilsprodukter med et navn de færreste klarer å uttale.Nytt fra Devaliet
(til tross for at en bransjeaktør skrev det ble hevdet å være konkurs )
Kan det vera fordi elektronikken må ha vedvarande straum for å sikra integriteten til brikken, eller kanskje ei intern klokke som skal bistå i autentisering?Likevel sender bomselskap ut helt ny bombrikke når det er tid for batteribytte. Den gamle brikken er vi instruert til å levere til sted som tar imot elektrisk avfall.
Det er jo frivillig å bestille røverbrikke, derfor har jeg heller ingen.Vis vedlegget 1071251 Vis vedlegget 1071252
Igjen en bombrikke. Denne er av nyere dato og vi ser batteri nå kan enkelt byttes. Samt boksen elektronikken er plassert i kan åpnes uten at den behøver ødelegges. Likevel sender bomselskap ut helt ny bombrikke når det er tid for batteribytte. Den gamle brikken er vi instruert til å levere til sted som tar imot elektrisk avfall.
Da blir det jo enda dyrere å kjøre der.Det er jo frivillig å bestille røverbrikke, derfor har jeg heller ingen.
Ja, det er derfor noen kaller det moderne landeveisrøveri. Vil du ikke, så gir vi deg ekstra straff.Da blir det jo enda dyrere å kjøre der.
Liker straff duJa, det er derfor noen kaller det moderne landeveisrøveri. Vil du ikke, så gir vi deg ekstra straff.
Det gir meg en skikkelig godføleLiker straff du
Og andre liker å akseptere å måtte betale for å få røverbrikka, for så å få rabatt på røveriet.Liker straff du
Fikk ny nå, betalte ikke for å få den.Det gir meg en skikkelig godføle
Og andre liker å akseptere å måtte betale for å få røverbrikka, for så å få rabatt på røveriet.
Godt tenkt. Det kan være en troverdig årsak. Med levetid på 5+ år må en klokkealgoritme evt ha rimelig god feilmarkin om ikke bomstasjonene da har mulighet til å oppdatere klokken? Men kanskje man har som du sier valgt å legge kunde ID i RAM heller enn FLASH. At brikken da blir litt vanskeligere å forfalske.Kan det vera fordi elektronikken må ha vedvarande straum for å sikra integriteten til brikken, eller kanskje ei intern klokke som skal bistå i autentisering?
Man betaler første gangen ved inngåelse av røveravtalenFikk ny nå, betalte ikke for å få den.
Hehe. Det rare er jo at man trenger bombrikker. Man leser jo allerede av skiltet, hvorfor ikke bare knytte skiltet til en avtale eller ikke?Ja, det er derfor noen kaller det moderne landeveisrøveri. Vil du ikke, så gir vi deg ekstra straff.
Is, snø og dritt på skiltet kan jo vanskeliggjøre avlesningen. -Også at at skiltet skal identifiseres automatisk på bilde/film i alle mulige lys-vær-situasjoner, pluss håndtere ev kreative sjåfører som vil hindre at skiltet kan leses så lett av.Hehe. Det rare er jo at man trenger bombrikker. Man leser jo allerede av skiltet, hvorfor ikke bare knytte skiltet til en avtale eller ikke?
Dette gjøres jo med veiskatten i Stockholm uten problemer. Har aldri missa en krone som skal betales pga møkkete skilt.Hehe. Det rare er jo at man trenger bombrikker. Man leser jo allerede av skiltet, hvorfor ikke bare knytte skiltet til en avtale eller ikke?
Vansker med å lese av skilt vil jeg tro er et ytterst og marginalt problem. Brikker fremstår å være et sysselsettingstiltak.Is, snø og dritt på skiltet kan jo vanskeliggjøre avlesningen. -Også at at skiltet skal identifiseres automatisk på bilde/film i alle mulige lys-vær-situasjoner, pluss håndtere ev kreative sjåfører som vil hindre at skiltet kan leses så lett av.
Anyways, off-topic i denne tråden.
Eg er overtydd om at det finst betre trådar til å diskutera dette.Vansker med å lese av skilt vil jeg tro er et ytterst og marginalt problem. Brikker fremstår å være et sysselsettingstiltak.