Bortskjemtenganilsen skrev:JanR skrev:Skriv deg opp sjøl
Dazed skrev:Skriver'n opp, jeg:
Geir Arne
/jan
Bortskjemtenganilsen skrev:JanR skrev:Skriv deg opp sjøl
Geir Arne
Liker litt særbehandling.JanR skrev:Bortskjemtenganilsen skrev:JanR skrev:Skriv deg opp sjøl
Geir Arne
/jan
Jeg har.Dazed skrev:Trur jaggu noen har lurt vekk noen av de reserverte plassene. Olsen?
Oh well. Ikke så mye blest fra her i øst, så...
Hiv deg påbjarnetv skrev:kaster meg på jeg også, om det er åpent for vanlige, "utenforklubblige" slasker
Følger listaganilsen skrev:Det er faste plasser vel? Altså meg i sweetspot?
Geir Arne
Den er grei.JanR skrev:Følger listaganilsen skrev:Det er faste plasser vel? Altså meg i sweetspot?
Geir Arne
/jan
Jeg skal spørre om redaktøren kan opplyse oss når jeg mailer han for å avtale nærmere.HCS skrev:Men da må da for fa.. gå an å få vite hvilke komponeter vi skal høre på ... ??? ;D... Driter i litt gitarklimpring jeg, her er det teknikken bak som teller... Nesten da... 8)
Hehe dazed, kan bare snakke for egen del. Men gleder meg masse og synes det er ett gullegodt tiltak. Kudos !Dazed skrev:Jeg skal spørre om redaktøren kan opplyse oss når jeg mailer han for å avtale nærmere.HCS skrev:Men da må da for fa.. gå an å få vite hvilke komponeter vi skal høre på ... ??? ;D... Driter i litt gitarklimpring jeg, her er det teknikken bak som teller... Nesten da... 8)
"må da for faen...", "se en jævla video"... Blir nesten rørt av positiviteten vi klarer å oppvise her.
Spennende.Håvard Holmedal skrev:Det kan hende det blir de nye superhøyttalerne ELAC 509 ( dere blir noen av de første i Norge som hører den ) i front med matchende senter. 2 x SVS PB13 Ultra og våre faste Klipsch reference dipol surroundhøyttalere.
Litt usikker på forsterkere og projektor - foreløpig.
Så.Dazed skrev:1: Dazed
2: HCS
3: JanR
4: rørlig
5: Scrooge
6: Reservert Østfold Hifi
7: Reservert Østfold Hifi
8: Reservert Østfold Hifi
9: Reservert Østfold Hifi
10: Brasse
11: Petter Hagen
12: Cash63
13: Grumpy
14: Los Slukos
15: ganilsen
16: Pekro
17: Bjarnetv
18: Robikall
19:
20:
Så ver. IIJanR skrev:Så.Dazed skrev:1: Dazed
6: steinost
19:
20:
/jan
En gang øssfollingen, alltid øssfollingensteinost skrev:Dette var jo hyggelig, ser at jeg fikk en Østfold plass.
Da blir jeg ikke sett på som en sviker da 8)
Gleder meg til dette(treffe folk fra gammlelandet)
Steinar.
Dazed skrev:1: Dazed
6: steinost
19: januscp
20:
Begynner å likne noe, dette.
Jeg skal få veibeskrivelse i mail når det nærmer seg, som jeg jo kan etterlyse nå snart, og da sender jeg den i PM til de påmeldte.steinost skrev:Hei igjen.
Da må vi snart få eller finne ut hvor dette er.
Er det noen som har Adr deres?
Steinar.
Bummer!Brasse skrev:Eg må trekke meg, pga. jobbreise til Stryyyyn.
Aldri!Dazed skrev:Bummer!Brasse skrev:Eg må trekke meg, pga. jobbreise til Stryyyyn.
Jobbreise? Pfff! Du skal stå på snowboard, du!
Veldigt nært Økern t-bane st i begynnelsen på Østre aker vei, La ullunder tøy være hjemme denne kvelden!!! 20 man i disse lokaler blir vel opp emot +30 grader :Dazed skrev:Jeg skal få veibeskrivelse i mail når det nærmer seg, som jeg jo kan etterlyse nå snart, og da sender jeg den i PM til de påmeldte.steinost skrev:Hei igjen.
Da må vi snart få eller finne ut hvor dette er.
Er det noen som har Adr deres?
Steinar.
Ellers tipper jeg adressen nederst på www.wattmagazine.no er ganske retningsgivende. mange av OVK-folka har vært der før. Kanskje de kan kaste lys over saken?
Noen av oss avgir jo mer varme enn gjennomsnittet også. :-[cash 63 skrev:La ullunder tøy være hjemme denne kvelden!!! 20 man i disse lokaler blir vel opp emot +30 grader :
Fort vekk ja, om ikke ventilasjonsanlegget går! ;Dcash 63 skrev:Veldigt nært Økern t-bane st i begynnelsen på Østre aker vei, La ullunder tøy være hjemme denne kvelden!!! 20 man i disse lokaler blir vel opp emot +30 grader :
Det er greit å være klar over at det pågår heftige ombygginger i Økern-området. Det vanskeliggjør bruken av gamle kart/veibeskrivelser annet enn inn til Økern-området, enten man kommer øst-, vest- eller sydfra. Nordfra tror jeg det skulle være kurant og som før.Dazed skrev:Etterlyser veibeskrivelse nå, og sender den ut så fort jeg har den.
En kompis av meg jobber i et firma i området der, og i følge han har selv Oslo Taxi vansker med å finne frem dit nå om dagen.Grumpy skrev:Det er greit å være klar over at det pågår heftige ombygginger i Økern-området. Det vanskeliggjør bruken av gamle kart/veibeskrivelser annet enn inn til Økern-området, enten man kommer øst-, vest- eller sydfra. Nordfra tror jeg det skulle være kurant og som før.