Antar at ethvert hifi-blad med respekt for seg selv har egen helipad?pengesluk skrev:Er det helikopterplatting i nærheten?
Støttes den der Jan. Vi bygdetrolla kan vel kjøre sammen og...JanR skrev:Eller komme nordfra, som grumpy sier.
Får snudd ett km lengre opp hvis jeg ikke husker helt feil.
/jan
Det må vi få tilHCS skrev:Støttes den der Jan. Vi bygdetrolla kan vel kjøre sammen og...JanR skrev:Eller komme nordfra, som grumpy sier.
/jan
JanR skrev:Det må vi få tilHCS skrev:Støttes den der Jan. Vi bygdetrolla kan vel kjøre sammen og...JanR skrev:Eller komme nordfra, som grumpy sier.
/jan
Blir jo hele tre (3 !) øssfollinger som skal innover, full bil 8)
Fan ta meg nesten flaut at ikke flere herfra henger med.
/jan
Er med på den, hvis dere mener å finne frem.JanR skrev:Blir jo hele tre (3 !) øssfollinger som skal innover, full bil 8)
Dazed skrev:Er med på den, hvis dere mener å finne frem.JanR skrev:Blir jo hele tre (3 !) øssfollinger som skal innover, full bil 8)
Mistenker at det er en østfolding til som kanskje kan la seg lure med "for å se en jævla video" likevel.
Du fortalte at det var MUSIKK vi skulle se på og ikke en gammel episode fra senkvelden på den tyske kanalen RTL ?Dazed skrev:Er med på den, hvis dere mener å finne frem.JanR skrev:Blir jo hele tre (3 !) øssfollinger som skal innover, full bil 8)
Mistenker at det er en østfolding til som kanskje kan la seg lure med "for å se en jævla video" likevel.
Vi ombestemte oss og skal se highlights fra det frekke, tyske quiz-showet "Tutti Frutti" fra RTL, ja. ;DHCS skrev:Du fortalte at det var MUSIKK vi skulle se på og ikke en gammel episode fra senkvelden på den tyske kanalen RTL ?
I den grad jeg kan kalle meg kjentmann, bidrar jeg gjerne som veianviser og guide!Grumpy skrev:Det er greit å være klar over at det pågår heftige ombygginger i Økern-området. Det vanskeliggjør bruken av gamle kart/veibeskrivelser annet enn inn til Økern-området, enten man kommer øst-, vest- eller sydfra. Nordfra tror jeg det skulle være kurant og som før.Dazed skrev:Etterlyser veibeskrivelse nå, og sender den ut så fort jeg har den.
Sikkert greit om noen som er lokalkjent kan være et kontaktpunkt over telefon om noen blir sittende fast i den samme rundkjøringa for fjerde gang. Scrooge er kanskje en slik kjentmann og guide i nøden?
Eksakt adresse er:
HL Media AS
Østre Aker Vei 22, 0581 Oslo
Jeg gjengir lista til Dazed:
1: Dazed
2: HCS
3: JanR
4: rørlig
5: Scrooge
6: steinost
7: Petter Hagen
8: Cash63
9: Grumpy
10: Los Slukos
11: ganilsen
12: Pekro
13: Bjarnetv
14: Robikall
15: januscp
16:
17:
18:
19:
20:
Tenker jeg ringer om navien blir usikker. Evt om jeg kunne hentet deg slik at du kan vise veien?Scrooge skrev:Jeg treffes på 908 47 102, dersom det skulle oppstå behov for assist.
Oppfatter ikke noe problem ...En kjører inn og parkerer og thats it.... Så ingen krisemaksimering HER 8)pengesluk skrev:Sett opp en buss fra et felles samlepunkt alle kan finne. Hvor vanskelig kan dette være da?
Jeg kommer tidlig, og legger ut en pakke Rød Mix, så kan du kjøre etter lukta! Dermed er ihvertfall Øssfoll berga ;DJanR skrev:Skjønner ikke problemet.
Sette seg i bilen, kjøre, økern, gå ut av bil, ferdig.
Er fan ikke akkurat kina rundt det her.
/jan
;D ;Dpengesluk skrev:Jeg kommer tidlig, og legger ut en pakke Rød Mix, så kan du kjøre etter lukta! Dermed er ihvertfall Øssfoll berga ;DJanR skrev:Skjønner ikke problemet.
/jan
Takker. Legger en ut en kebab så finner nok folket ifra Høybråten også frem...pengesluk skrev:Jeg kommer tidlig, og legger ut en pakke Rød Mix, så kan du kjøre etter lukta! Dermed er ihvertfall Øssfoll berga ;DJanR skrev:Skjønner ikke problemet.
/jan
/janGrumpy skrev:Det er greit å være klar over at det pågår heftige ombygginger i Økern-området. Det vanskeliggjør bruken av gamle kart/veibeskrivelser annet enn inn til Økern-området, enten man kommer øst-, vest- eller sydfra. Nordfra tror jeg det skulle være kurant og som før.Dazed skrev:Etterlyser veibeskrivelse nå, og sender den ut så fort jeg har den.
Sikkert greit om noen som er lokalkjent kan være et kontaktpunkt over telefon om noen blir sittende fast i den samme rundkjøringa for fjerde gang. Scrooge er kanskje en slik kjentmann og guide i nøden?
Eksakt adresse er:
HL Media AS
9: Grumpy
10: Los Slukos
11: ganilsen
12: Pekro
13: Bjarnetv
14: Robikall
15: januscp
16:
17:
18:
19:
20:
Siden vi er invitert av Watt, antar jeg at de får ta de avgjørelsene. Jeg vil i alle fall ikke komme drassende uanmeldt med en stabel pizzaer inn i lokalet deres.ganilsen skrev:Jeg vet ikke hvordan timeplan ser ut utenom at vi snurrer konsert 19:00. Er det lagt opp til litt "bli kjent" i forkant/etterkant eller er det bare inn, se konsert og hjem?
Jeg vil tro det blir mulighet for litt sosialt og kanskje det hadde vært greit å samlet inn litt penger til å kunne handle inn pizza e.l og noe drikke? Jeg har også en bråte med popcorn jeg kan ta med om det er micro tilgjenglig(selv om det er øl som hører til konsert og popcorn egentlig tilhører film) hvis noen har lyst på det.
Er dette noe som er interessant for andre også? Vil tippe 200 per hode holder lenge om dette er aktuelt.
Geir Arne
Kanskje like greit å bare ta det når vi kommer. Peppes på Løren eller i Nydalen kan sikkert levere ganske kjapt, og da kan vi bare ta en opptelling og bestilling når vi er der. Blir ikke det det enkleste og mest ryddige, kanskje? Bare sørg for at alle som vil ha mat har med cash. (Man kan sikkert betale peppesbilen med kort, men det blir litt kjipt hvis 15 mann skal betale hver sin lille del av beløpet med kort, muligens.ganilsen skrev:Jeg kan godt ta organiserigen, men jeg syntes vi bør være minimum halvparten med om det skal være noe vits. Jeg tenkte noe av det samme som deg dazed for å gjøre det enkelt.
Hvor mange blir vi i tillegg, altså fra WATT(de skal såklart ikke betale), i tilegg til oss påmeldte?
Betaling på stedet holder for meg. Hvis flest mulig kan si om de ønsker mat++ eller ikke her i tråden frem til lørdag kan jeg sende PM til de resterende når vi ser om interessen er der.
Flott. Overlater det hele til deg. Husk light-brus. (Undertegnede er diabetiker og stordrikker av Pepsi Max.)ganilsen skrev:For min del er det samme hvordan det ordnes. Men hadde tenkt å kjøpe noe på forhånd, brus og potetgull o.l. Liker å ha kontroll på ting.
Ønsker mat (200kr i betaling på arangementet)
Dazed
ganilsen
Steinost
Ønsker ikke mat
JanR
Hvis det fremdeles er plass vil jeg gjerne være nr 16 på lista. Siden det er lagt ut åte regner jeg med at det skal gå greit å finne veien fra Rasta til Økern ;DJanR skrev:/janGrumpy skrev:Det er greit å være klar over at det pågår heftige ombygginger i Økern-området. Det vanskeliggjør bruken av gamle kart/veibeskrivelser annet enn inn til Økern-området, enten man kommer øst-, vest- eller sydfra. Nordfra tror jeg det skulle være kurant og som før.Dazed skrev:Etterlyser veibeskrivelse nå, og sender den ut så fort jeg har den.
Eksakt adresse er:
HL Media AS