Invitasjon: Intimkonsert med Jeff Beck i bladet Watt's demorom!

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
110.899
Torget vurderinger
23
Er det helikopterplatting i nærheten?

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
Ble medlem
22.02.2007
Antall liker
32.469
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
JanR skrev:
Eller komme nordfra, som grumpy sier.
Får snudd ett km lengre opp hvis jeg ikke husker helt feil.

/jan
Støttes den der Jan. Vi bygdetrolla kan vel kjøre sammen og... :)

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Antall liker
1.530
Sted
Sarpsborg
HCS skrev:
JanR skrev:

/jan
Det må vi få til :)
Blir jo hele tre (3 !) øssfollinger som skal innover, full bil 8)

Fan ta meg nesten flaut at ikke flere herfra henger med.

/jan

HCS

Ble medlem
22.02.2007
Antall liker
32.469
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
JanR skrev:
HCS skrev:
JanR skrev:

/jan
Det må vi få til :)

Fan ta meg nesten flaut at ikke flere herfra henger med.

/jan

Sier vel kanskje noe om at folk ikke prioriterer rett for tida... 8)..At hele tråden ignoreres av folk som nesten er innom her daglig, er nesten det værste... :mad: :)

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Antall liker
7.288
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
JanR skrev:
Er med på den, hvis dere mener å finne frem. :)

Mistenker at det er en østfolding til som kanskje kan la seg lure med "for å se en jævla video" likevel. ;)

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Antall liker
1.530
Sted
Sarpsborg
Dazed skrev:
JanR skrev:

Mistenker at det er en østfolding til som kanskje kan la seg lure med "for å se en jævla video" likevel. ;)
:D

/jan

HCS

Ble medlem
22.02.2007
Antall liker
32.469
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
Dazed skrev:
JanR skrev:

Du fortalte at det var MUSIKK vi skulle se på og ikke en gammel episode fra senkvelden på den tyske kanalen RTL ? :)

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Antall liker
7.288
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
HCS skrev:
Du fortalte at det var MUSIKK vi skulle se på og ikke en gammel episode fra senkvelden på den tyske kanalen RTL ? :)
Vi ombestemte oss og skal se highlights fra det frekke, tyske quiz-showet "Tutti Frutti" fra RTL, ja. ;D

....Neeeeida. Se ca. 80 svar bakover i tråden, så henger du nok med.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
110.899
Torget vurderinger
23
Hadde det vært litt drag i de Watt kara så hadde de faktisk banka til med Tutti Frutti.. mye flott natur der.

Scrooge

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.11.2008
Antall liker
1.129
Grumpy skrev:
Dazed skrev:
Etterlyser veibeskrivelse nå, og sender den ut så fort jeg har den.
Det er greit å være klar over at det pågår heftige ombygginger i Økern-området. Det vanskeliggjør bruken av gamle kart/veibeskrivelser annet enn inn til Økern-området, enten man kommer øst-, vest- eller sydfra. Nordfra tror jeg det skulle være kurant og som før.

Sikkert greit om noen som er lokalkjent kan være et kontaktpunkt over telefon om noen blir sittende fast i den samme rundkjøringa for fjerde gang. Scrooge er kanskje en slik kjentmann og guide i nøden? ;)

Eksakt adresse er:
HL Media AS
Østre Aker Vei 22, 0581 Oslo

Jeg gjengir lista til Dazed:

1: Dazed
2: HCS
3: JanR
4: rørlig
5: Scrooge
6: steinost
7: Petter Hagen
8: Cash63
9: Grumpy
10: Los Slukos
11: ganilsen
12: Pekro
13: Bjarnetv
14: Robikall
15: januscp
16:
17:
18:
19:
20:
I den grad jeg kan kalle meg kjentmann, bidrar jeg gjerne som veianviser og guide! ;)

Samtidig kan jeg jo foreslå at man tar en titt på kartet i Google Earth - skriv først inn økern som søkebegrep.
Deretter tilføyer man hl media foran økern i søkefeltet. (Ikke forsøk deg på en "snarvei" ved å skrive inn alt på en gang - da havner du i Kristiansand! :p) Zoom så inn på kartet, som gir en ganske grei oversikt om hvor HL Media er plassert i terrenget.
Den er ikke heelt presis, ettersom inngangen til HL Media ligger høyere opp i bildet, i kroken på bygningen.

Veier og rundkjøringer i området er faktisk svært så oppdaterte, i det det er tegnet inn eksisterende traseer i området.
Jeg treffes på 908 47 102, dersom det skulle oppstå behov for assist.

ganilsen

Bransjeaktør
Ble medlem
14.02.2008
Antall liker
670
Sted
Porsgunn
Torget vurderinger
4
Scrooge skrev:
Jeg treffes på 908 47 102, dersom det skulle oppstå behov for assist.
Tenker jeg ringer om navien blir usikker. Evt om jeg kunne hentet deg slik at du kan vise veien?

Geir Arne

Scrooge

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.11.2008
Antall liker
1.129
Selvsagt, "feel free to call"! :)

Og om du attpåtil har lyst til å hente meg som guide, så gjør gjerne det også!

Kommer du tidlig nok, så kanskje jeg attpåtil kan friste med en liten lytteseanse her også, før det braker løs hos HL Media?
Adresse og slikt kan vi jo ta via PM, om det skulle friste. ;)

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
110.899
Torget vurderinger
23
Sett opp en buss fra et felles samlepunkt alle kan finne. Hvor vanskelig kan dette være da?

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Antall liker
1.530
Sted
Sarpsborg
Skjønner ikke problemet.
Sette seg i bilen, kjøre, økern, gå ut av bil, ferdig.

Er fan ikke akkurat kina rundt det her.

/jan

HCS

Ble medlem
22.02.2007
Antall liker
32.469
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
pengesluk skrev:
Sett opp en buss fra et felles samlepunkt alle kan finne. Hvor vanskelig kan dette være da?
Oppfatter ikke noe problem ...En kjører inn og parkerer og thats it.... Så ingen krisemaksimering HER 8)

Edit, You beat me to it Jan... ;D

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
110.899
Torget vurderinger
23
JanR skrev:
Skjønner ikke problemet.

/jan
Jeg kommer tidlig, og legger ut en pakke Rød Mix, så kan du kjøre etter lukta! Dermed er ihvertfall Øssfoll berga ;D

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Antall liker
1.530
Sted
Sarpsborg
pengesluk skrev:
JanR skrev:
Skjønner ikke problemet.

/jan
Jeg kommer tidlig, og legger ut en pakke Rød Mix, så kan du kjøre etter lukta! Dermed er ihvertfall Øssfoll berga ;D
;D ;D

/jan

HCS

Ble medlem
22.02.2007
Antall liker
32.469
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
pengesluk skrev:
JanR skrev:
Skjønner ikke problemet.

/jan
Takker. Legger en ut en kebab så finner nok folket ifra Høybråten også frem... :)

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Antall liker
1.530
Sted
Sarpsborg
Grumpy skrev:
Dazed skrev:
Det er greit å være klar over at det pågår heftige ombygginger i Økern-området. Det vanskeliggjør bruken av gamle kart/veibeskrivelser annet enn inn til Økern-området, enten man kommer øst-, vest- eller sydfra. Nordfra tror jeg det skulle være kurant og som før.

Sikkert greit om noen som er lokalkjent kan være et kontaktpunkt over telefon om noen blir sittende fast i den samme rundkjøringa for fjerde gang. Scrooge er kanskje en slik kjentmann og guide i nøden? ;)

Eksakt adresse er:
HL Media AS

16:
17:
18:
19:
20:
/jan

ganilsen

Bransjeaktør
Ble medlem
14.02.2008
Antall liker
670
Sted
Porsgunn
Torget vurderinger
4
Jeg vet ikke hvordan timeplan ser ut utenom at vi snurrer konsert 19:00. Er det lagt opp til litt "bli kjent" i forkant/etterkant eller er det bare inn, se konsert og hjem?

Jeg vil tro det blir mulighet for litt sosialt og kanskje det hadde vært greit å samlet inn litt penger til å kunne handle inn pizza e.l og noe drikke? Jeg har også en bråte med popcorn jeg kan ta med om det er micro tilgjenglig(selv om det er øl som hører til konsert og popcorn egentlig tilhører film) hvis noen har lyst på det.

Er dette noe som er interessant for andre også? Vil tippe 200 per hode holder lenge om dette er aktuelt.

Geir Arne

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Antall liker
7.288
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
ganilsen skrev:
Jeg vet ikke hvordan timeplan ser ut utenom at vi snurrer konsert 19:00. Er det lagt opp til litt "bli kjent" i forkant/etterkant eller er det bare inn, se konsert og hjem?

Jeg vil tro det blir mulighet for litt sosialt og kanskje det hadde vært greit å samlet inn litt penger til å kunne handle inn pizza e.l og noe drikke? Jeg har også en bråte med popcorn jeg kan ta med om det er micro tilgjenglig(selv om det er øl som hører til konsert og popcorn egentlig tilhører film) hvis noen har lyst på det.

Er dette noe som er interessant for andre også? Vil tippe 200 per hode holder lenge om dette er aktuelt.

Geir Arne
Siden vi er invitert av Watt, antar jeg at de får ta de avgjørelsene. Jeg vil i alle fall ikke komme drassende uanmeldt med en stabel pizzaer inn i lokalet deres.

Jeg vet ikke så mye om programmet, annet enn klokkeslettet og at vi skal se konsertvideoen. Det er vel ikke helt usannsynlig at de selv gjør litt mer ut av det hele?

Jeg skal kontakte redaktøren igjen og gi/få en siste statusrapport før det braker løs.

Ford Prefect

Fersking
Ble medlem
22.09.2007
Antall liker
0
Hei

Nå begynner det å nærme seg! Ønsker alle sammen velkommen til oss i Watt!

Vi vil åpne med å snakke litt om rommet, hva som er gjort, litt om akustikken og lydsystemet, og avslutter med en liten demo av lyden - kanskje på et par forskjellige høyttalere. Kommer blant annet til å benytte ELAC FS 509.
Så er det Jeff Beck sin tur!

Forbered dere på at det kommer til å bli varmt i rommet, og ikke engang tenk på å stille med tykke gensere o.l.

Jeg ser at noen foreslår å ta med noen pizzaer og noe å drikke. Det er flotte greier, og ta gjerne også med litt knask i form av popcorn, potetgull eller liknende. Vi har støvsuger og er forberedt på en smule ryddejobb på onsdag.

Adressen er Østre Aker Vei 22 - i et hvitt bygg som tilhører Norpost og som er like i nærheten av Lånekassen ( innkjøring mot Risløkka ) Vi holder til i 4. etasje og det er godt med parkeringsplasser på ettermiddagen. Parkere på HL Media og Norpost sine plasser. Det er ingen som blir tauet bort derfra uten vår godkjennelse.

Mvh
Håvard Holmedal

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Antall liker
7.288
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
Supert! Da var Redaktør Holmedal på banen, og besøket høres enda mer spennende ut nå. :)

Pizza og popcorn-prosjektet er altså godkjent, ganilsen.

Kanskje du tar ansvaret for å organisere det. Pizza og drikke til 15-20 mann? Jeg er i alle fall med. Kanskje lurt med PM til alle på lista for å varsle/sjekke om alle er med på det. Samle inn penger der og da, eller vil du ha det på konto? Det overlates til deg. Kanskje lettest å få Peppes e.l. til å levere både Pizza og brus rett dit? Du bestemmer. (Hvis du tar oppdraget, da?)

T minus 5:05:33:40! :D

Ford Prefect

Fersking
Ble medlem
22.09.2007
Antall liker
0
Forresten.

Vær ute i litt god tid. Økernkrysset bygges om og de forandrer kjørermønster fire ganger i uken.

Et tips - Telenor har en ganske høy mast stående på taket til et av byggene sine - som er nabobygget til gården vi holder til i.
Et tips til - finner dere Toyota sitt nye bygg ( umulig å ikke se ) holder vi til nøyaktig på andre siden av Østre Aker Vei.

Mvh
Håvard

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Antall liker
1.530
Sted
Sarpsborg
Kan styre min begeistring for både pizz og potetgull men dere må gjerne herje på ;)

Gleder meg.

/jan

ganilsen

Bransjeaktør
Ble medlem
14.02.2008
Antall liker
670
Sted
Porsgunn
Torget vurderinger
4
Det var flott at vi fikk lov. :)

Jeg kan godt ta organiserigen, men jeg syntes vi bør være minimum halvparten med om det skal være noe vits. Jeg tenkte noe av det samme som deg dazed for å gjøre det enkelt.

Hvor mange blir vi i tillegg, altså fra WATT(de skal såklart ikke betale), i tilegg til oss påmeldte?

Betaling på stedet holder for meg. Hvis flest mulig kan si om de ønsker mat++ eller ikke her i tråden frem til lørdag kan jeg sende PM til de resterende når vi ser om interessen er der.

Lager en liste, for enkelhets skyld. Bare å føre seg på, eller gi meg beskjed om å føres på. Om noen har allergi eller spesielle ønsker kan vi sikkert rette oss etter det.

Ønsker mat (200kr i betaling på arangementet)
Dazed
ganilsen

Ønsker ikke mat
JanR

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Antall liker
7.288
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
ganilsen skrev:
Jeg kan godt ta organiserigen, men jeg syntes vi bør være minimum halvparten med om det skal være noe vits. Jeg tenkte noe av det samme som deg dazed for å gjøre det enkelt.

Hvor mange blir vi i tillegg, altså fra WATT(de skal såklart ikke betale), i tilegg til oss påmeldte?

Betaling på stedet holder for meg. Hvis flest mulig kan si om de ønsker mat++ eller ikke her i tråden frem til lørdag kan jeg sende PM til de resterende når vi ser om interessen er der.
Kanskje like greit å bare ta det når vi kommer. Peppes på Løren eller i Nydalen kan sikkert levere ganske kjapt, og da kan vi bare ta en opptelling og bestilling når vi er der. Blir ikke det det enkleste og mest ryddige, kanskje? Bare sørg for at alle som vil ha mat har med cash. ;) (Man kan sikkert betale peppesbilen med kort, men det blir litt kjipt hvis 15 mann skal betale hver sin lille del av beløpet med kort, muligens. :)

ganilsen

Bransjeaktør
Ble medlem
14.02.2008
Antall liker
670
Sted
Porsgunn
Torget vurderinger
4
For min del er det samme hvordan det ordnes. Men hadde tenkt å kjøpe noe på forhånd, brus og potetgull o.l. Liker å ha kontroll på ting. :)

Dazed
ganilsen
Steinost

Ønsker ikke mat
JanR

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Antall liker
7.288
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
ganilsen skrev:
For min del er det samme hvordan det ordnes. Men hadde tenkt å kjøpe noe på forhånd, brus og potetgull o.l. Liker å ha kontroll på ting. :)

Dazed
ganilsen
Steinost

Ønsker ikke mat
JanR
Flott. Overlater det hele til deg. :) Husk light-brus. (Undertegnede er diabetiker og stordrikker av Pepsi Max.) ;)

ganilsen

Bransjeaktør
Ble medlem
14.02.2008
Antall liker
670
Sted
Porsgunn
Torget vurderinger
4
Har et storforbruk er Pepsi Max selv, så den er i orden. ;)

Geir Arne

Scrooge

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.11.2008
Antall liker
1.129
Jeg står over pizza'n for min del, ettersom den ikke er min favoritt hva mat angår.

vidarje

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2009
Antall liker
3.836
Sted
Rasta
Torget vurderinger
1
JanR skrev:
Grumpy skrev:
Dazed skrev:

Eksakt adresse er:
HL Media AS

16:
17:
18:
19:
20:
/jan
Hvis det fremdeles er plass vil jeg gjerne være nr 16 på lista. Siden det er lagt ut åte regner jeg med at det skal gå greit å finne veien fra Rasta til Økern ;D

Vidar

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Antall liker
7.288
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2