Distinctive
Æresmedlem
Ja, det er ikke alltid like lett for alle av oss å forstå hva som foregår på din planet!Det er visst ikke lett å skrive rett når man er lenger hjemmefra enn noen gang før.
Ja, det er ikke alltid like lett for alle av oss å forstå hva som foregår på din planet!Det er visst ikke lett å skrive rett når man er lenger hjemmefra enn noen gang før.
Neivel? Poenget her var at jeg var fysisk 70-80 breddegrader avgårde og med en symmetrisk støttepromille, men fremdeles på planeten jorden. Jeg tviler nok på at jeg er så uforutsigbar som du hinter til, men det var sikkert et morsomt poeng. Den byr jeg på selvfølgelig.Ja, det er ikke alltid like lett for alle av oss å forstå hva som foregår på din planet!Det er visst ikke lett å skrive rett når man er lenger hjemmefra enn noen gang før.
Er du sikker?? Mig bekendt har Niels Larsen aldrig været knyttet til Gryphon. Hvor har du det fra??Jeg lytter nå til NLE 77 RCA kabel (Niels Larsen, ex Gryphon og Primare)-BB-
Det er jeg 100 på er rigtigt. Nle 100 og Gryphons tidlige monoblokke er næsten ens og jeg har Diagrammer. Niels Larsen var kun knyttet dertil i kort tid. Uoverensstemmelser om komponentvalg. Niels går lovligt meget på kompromis.Er du sikker?? Mig bekendt har Niels Larsen aldrig været knyttet til Gryphon. Hvor har du det fra??Jeg lytter nå til NLE 77 RCA kabel (Niels Larsen, ex Gryphon og Primare)-BB-
Det var vel NLE-1000 du tenker på?Det er jeg 100 på er rigtigt. Nle 100 og Gryphons tidlige monoblokke er næsten ens og jeg har Diagrammer. Niels Larsen var kun knyttet dertil i kort tid. Uoverensstemmelser om komponentvalg. Niels går lovligt meget på kompromis.Er du sikker?? Mig bekendt har Niels Larsen aldrig været knyttet til Gryphon. Hvor har du det fra??Jeg lytter nå til NLE 77 RCA kabel (Niels Larsen, ex Gryphon og Primare)-BB-
Niels Larsen har sagt til mig, at da han konstruerede den Gryphon forstærker, der næsten er en NLE 100, gemte han et par hemmeligheder, der så er i NLE 100.Er du sikker?? Mig bekendt har Niels Larsen aldrig været knyttet til Gryphon. Hvor har du det fra??Jeg lytter nå til NLE 77 RCA kabel (Niels Larsen, ex Gryphon og Primare)-BB-
Ok Ok... I stand correctedNiels Larsen har sagt til mig, at da han konstruerede den Gryphon forstærker, der næsten er en NLE 100, gemte han et par hemmeligheder, der så er i NLE 100.Er du sikker?? Mig bekendt har Niels Larsen aldrig været knyttet til Gryphon. Hvor har du det fra??Jeg lytter nå til NLE 77 RCA kabel (Niels Larsen, ex Gryphon og Primare)-BB-
https://www.dinside.no/data/velg-riktig-kabel/61908774Det finnes ikke generelt gode kabler. Men kanskje kabler som matcher det utstyret man tilfeldigvis har.