Diverse Irritasjonstråden

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Pink_Panther

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Innlegg
    19.029
    Antall liker
    9.309
    Ok, det visste jeg ikke. Men hvis de tjener dritbra i tillegg til at de får dille lettkledd rundt på jobb er det jo rett og slett enda mer irriterende. For noen folk!
    Ønsker du virkelig at butikkpersonalet skal gå på jobb inntullet i en parkas bare fordi du må vise frem den nye Canada Goose jakken din? Barnslig.
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.384
    Antall liker
    12.322
    Sted
    Smurfeland
    Ønsker du virkelig at butikkpersonalet skal gå på jobb inntullet i en parkas bare fordi du må vise frem den nye Canada Goose jakken din? Barnslig.
    Oi, du kaller meg barnslig etter å ha skrevet dette? :cool:

    Ville ikke bli sett død i en Canada Goose jakke engang, og de ansatte kunne fint hatt på seg en ullgenser og hatt det fullstendig komfortabelt i litt lavere innetemperatur. Det er liksom noe med det der at folk skal ha tropevarme inne om vinteren, og ikke gidder å kle på seg. Også skal kunder som kommer utenfra heller bli kokt når de er inne i butikken for å handle. I mange butikker er det rett og slett dritvarmt, og jeg er helt sikker på at det hadde gått an å finne en mellomting.
     

    skranglefant

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.11.2015
    Innlegg
    2.634
    Antall liker
    4.243
    Sted
    Bartistan
    Ja, eller kanskje bare intensivere jakten på en passe temperert butikk mens du sonderer grenseoverskridende alternativer?
     

    Polka

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.07.2003
    Innlegg
    5.471
    Antall liker
    3.613
    Torget vurderinger
    96
    Oi, du kaller meg barnslig etter å ha skrevet dette? :cool:

    Ville ikke bli sett død i en Canada Goose jakke engang, og de ansatte kunne fint hatt på seg en ullgenser og hatt det fullstendig komfortabelt i litt lavere innetemperatur. Det er liksom noe med det der at folk skal ha tropevarme inne om vinteren, og ikke gidder å kle på seg. Også skal kunder som kommer utenfra heller bli kokt når de er inne i butikken for å handle. I mange butikker er det rett og slett dritvarmt, og jeg er helt sikker på at det hadde gått an å finne en mellomting.
    Du gir deg ikke.. he he. For meg blir dette bare for dumt. Det er ikke veldig varmt i butikkene, men der det er mye folk vil det jo blir litt varmere. Se The Matrix ;) Og at alle som jobber i butikk går i kort ermet er bare tull. Det du sier her er jo utrolig egoistisk. DU skal gå butikken i full mundur og ha det behagelig mens betjeningen som står der i 7-8 timer skal kle på seg eller ha det litt for kaldt hele dagen. Makan til tullball bambi. Men ta med deg et termometer og gi oss noen målinger fra utvalgte butikker. Er det over 22 grader mange steder skal jeg ta tilbake dette innlegget :D
     

    Pink_Panther

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Innlegg
    19.029
    Antall liker
    9.309
    intet er så irriterende som kjøledisker hvor en blir kald på fingra for å få tak i maten.
    Kjøledisken er nå en ting, men frysedisken da!!! Det kan da virkelig ikke være nødvendig å fryse ned varene så mye? Må jo ha på hansker når man skal lete etter rette varen der.
     

    Polka

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.07.2003
    Innlegg
    5.471
    Antall liker
    3.613
    Torget vurderinger
    96
    Og mens vi er i butikken, hvorfor har de så fryktelig mange bananer liggende ute samtidig? Det tar altfor lang tid å sjekke alle for å finne de perfekte gule uten svarte merker.
     
    I

    Ikke33206

    Gjest
    Bruker du ikke lammeullsforete skinnhansker på handletur? Merkelig praksis.
    Kjørte gata med alle kumlokka, 30 km i timen i 50 sona mot Drammen, alltid så treige folk. Det fine er at man kan snike seg ut av Drammen uten trafikklys via tunnelen til Brakerøya.
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.384
    Antall liker
    12.322
    Sted
    Smurfeland
    Kjørte gata med alle kumlokka, 30 km i timen i 50 sona mot Drammen, alltid så treige folk. Det fine er at man kan snike seg ut av Drammen uten trafikklys via tunnelen til Brakerøya.
    Her i gamle Nedre Eiker finnes det ikke ett eneste trafikklys som jeg vet om. Hvis ikke man regner med de midlertidige borte på Ytterkollen eller hva det heter.
     

    Spiralis

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Innlegg
    19.451
    Antall liker
    7.783
    Torget vurderinger
    0
    Ønsker du virkelig at butikkpersonalet skal gå på jobb inntullet i en parkas bare fordi du må vise frem den nye Canada Goose jakken din? Barnslig.
    Canada Goose?? Er det en ting i dag??
    Når det er riktig jævlig kaldt bruker jo dannede mennesker sin ulveskinnsfrakk. Når det bare er kaldt holder det jo fint med en lammeullsforet Irvin skinnjakke. ( Flygerjakke a'la WWII ) Sikkert lik den bruker når du kjører Spitfire i hustrig vær.
     

    BurntIsland

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.02.2006
    Innlegg
    8.193
    Antall liker
    10.357
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    2
    Den robotstemmen som NRK bruker på oversetting i nyhetssendingene er grusomt irriterende.
     

    Pink_Panther

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Innlegg
    19.029
    Antall liker
    9.309
    Canada Goose?? Er det en ting i dag??
    Når det er riktig jævlig kaldt bruker jo dannede mennesker sin ulveskinnsfrakk. Når det bare er kaldt holder det jo fint med en lammeullsforet Irvin skinnjakke. ( Flygerjakke a'la WWII ) Sikkert lik den bruker når du kjører Spitfire i hustrig vær.
    Foret skinnjakke i Spitfiren? He-he. Jeg er en slank type, 180/75, men har jeg på noe mer enn skjorte og slipover blir det trangt.
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.384
    Antall liker
    12.322
    Sted
    Smurfeland
    Nå har jeg en ny en: overgangen til DAB radio. Jeg pleide alltid å høre på enten NRK P2 eller Radio Rock i bilen, men nå får jeg bare inn rare, uinteressante kanaler som er så anonyme at varmeapparatet i bilen er mer spennende å høre på. Untatt hvis jeg kjører gjennom Oslo, da får jeg inn Radio Rakel som spiller ganske kul musikk innimellom, og har noen ganske drøye damer som programledere av og til. Men altså, nedleggelsen av FM bandet er jo en veldokumentert, og ikke minst irriterende skandale.
     

    skranglefant

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.11.2015
    Innlegg
    2.634
    Antall liker
    4.243
    Sted
    Bartistan
    Nå har jeg en ny en: overgangen til DAB radio. Jeg pleide alltid å høre på enten NRK P2 eller Radio Rock i bilen, men nå får jeg bare inn rare, uinteressante kanaler som er så anonyme at varmeapparatet i bilen er mer spennende å høre på. Untatt hvis jeg kjører gjennom Oslo, da får jeg inn Radio Rakel som spiller ganske kul musikk innimellom, og har noen ganske drøye damer som programledere av og til. Men altså, nedleggelsen av FM bandet er jo en veldokumentert, og ikke minst irriterende skandale.
    Den kan du utforske nærmere her.
    På forhånd, god bedring 😊
     

    Aurora

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.06.2004
    Innlegg
    14.794
    Antall liker
    11.191
    Sted
    Ytterst i havgapet...
    Beklager, - men ei hel regjering med diverse innhold lever og har levd opp til Stutums postulater i snart åtte år......ikke for at det var så veldig mye bedre i noen år før det.... kråke søker som kjent måke...
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.384
    Antall liker
    12.322
    Sted
    Smurfeland
    Den kan du utforske nærmere her.
    På forhånd, god bedring 😊
    Takk det samme, og god bedring til demses også. Er ikke sånn at jeg ikke visste om den tråden, snarere at et ordentlig gnagsår aldri kan klages for mye på.
     

    G-nøkkel

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.03.2011
    Innlegg
    430
    Antall liker
    199
    Sted
    Mysen
    Torget vurderinger
    3
    Og over ble det snakk om radio...

    I går måtte jeg midt i stafetten avbryte tv-sendingen. Tok den inn på iPhone med vanlige øreplugger. I alle dager - er det andre kommentatorer på nettradioen? Så var bilturen i gang. Jeg skiftet over til bilens dab-radio. Samme ukjente kommentatorer her.

    Stemmene til Post og Bjørn er totalt ugjenkjennelige. Det må være bitrate svakt større enn null som endrer stemmene fullstendig. Jææævlig irriterende!
     

    otare

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.04.2007
    Innlegg
    13.613
    Antall liker
    9.170
    Sted
    Trondheim
    Folk som treffer kjente i butikken og stopper for å prate og blir stående midt i "veien" slik at det blir vanskelig å komme forbi. Og de som tar handleturen som en sight-seeing og skal se på absolutt alle varene i reolen slik at det blir vanskelig å komme fram til det du skal ha. De lar da også gjerne handlevognen stå slik at den sperrer for passering.
     

    erato

    Æresmedlem
    Ble medlem
    15.03.2003
    Innlegg
    19.470
    Antall liker
    9.605
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Jepp. I disse tider ser man tydelig hvor mange lobotomerte folk som går fritt rundt oss til daglig.

    Og ellers helt enig i at P2 som tidligere var en så variert kanal at den kunne stå på mer eller mindre hele dagen nå er så spisset at jeg som regel ender med å slå av. Gidder ikke bla me gjennom ørten spesialkanaler for å finne noe interessant. Og den evige musikken fra A elle B spillelister.
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.384
    Antall liker
    12.322
    Sted
    Smurfeland
    Kanskje vi kan ta en Seinfeld og konkludere med at folk! De er verst.
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.384
    Antall liker
    12.322
    Sted
    Smurfeland
    Cookies. Særlig Dagbladet har tatt dette til et nytt nivå.

     

    Hønndjevelen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.04.2010
    Innlegg
    7.027
    Antall liker
    7.629
    Sted
    Oslo
    Nettsider med 2 artikler du vil lese. Etter å ha lest den ene og du klikker tilbake, er den andre flyttet.
    Hvorhen? Dark side of the moon?
     

    otare

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.04.2007
    Innlegg
    13.613
    Antall liker
    9.170
    Sted
    Trondheim
    Aviser som absolutt skal legge ut videoer heller enn å skrive en enkel artikkel omkring saken. Før disse videoene starter må du selvfølgelig se reklamer som tar lenger tid enn den videoen du egentlig vil se. Det ville være raskere og enklere legge ut en artikkel man kunne lese selv.
     

    MartinSandvik

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    18.03.2008
    Innlegg
    742
    Antall liker
    435
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    8
    Eller alle reportere som etter endt intervju snur seg mot kamera og repeterer alt intervjuobjektet har sagt ordrett!
    Jeg har sett intervjuet, jeg hørte hva vedkommende sa, vennligst hold kje.....
     

    Pink_Panther

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Innlegg
    19.029
    Antall liker
    9.309
    Folk som bryter inn i en sport/politikk/bil/fly-tråd og proklamerer hvor kjedelig sport/politikk/bil/fly er.
     

    Ulf-B

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2008
    Innlegg
    7.905
    Antall liker
    2.084
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20
    Skjønner ikke hvorfor folk skal irritere seg over alt , når det er så mye fantastisk rundomkring !!! :love:
    Minner meg om et seminar jeg var på for MANGE år siden. Det handlet om ledelse, psykologi og slikt. En av foredragsholderne - jeg har aldri glemt det - startet sitt foredrag med et tomt flip-over-ark (noen vet kanskje hva jeg snakker om) - og gikk bort og satte en svart prikk på arket med tusjen sin. Og spurte forsamlingen "hva ser dere her?"..... Og vi svarte nærmest i kor: "en svart prikk, en tusjflekk, en svart tusjeflekk etc. etc." Og da spurte foredragsholderen "men er det ingen som ser alt det hvite?"

    Og det er jo sånn det er. Nyheter, uenighet, misnøye etc. etc - det handler om alle de svarte prikkene. Og så glemmer vi alt det hvite. De gode stundene, alt som er hyggelig, alt som går bra - ja, alt som det stort sett er mest av her verden.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn