Både @Syncrolux og @otare hadde rett. Til og med min oppvaskmaskin hadde justerbar glasshylle, så nå gleder jeg meg til å skitne til en hel masse glass og se om de får plass.Takk for tips, skal sjekke siden når jeg har fått meg mat og ikke føler meg så vrang lenger.
Med drivstoffprisene nå høres det ut som en plausibel forklaring.Kanskje de la igjen gasspedalen hjemme og kjører kun på tomgang...
… og det blir ENDA bedre når vi får flere felt utover..
Blir det? Eller er du ironisk nå?… og det blir ENDA bedre når vi får flere felt utover..
Vi så hva som skjedde da de økte fartsgrensa fra Drammen til Oslo.Blir det? Eller er du ironisk nå?
Vi bruker ikke mobilen mens vi kjører gjør vi vel?
Så klart ikke, hva tror du egentlig om meg? ;pVi bruker ikke mobilen mens vi kjører gjør vi vel?
Den strekningen er uansett forbannet, tror aldri det kommer til å bli bra der heller.Vi så hva som skjedde da de økte fartsgrensa fra Drammen til Oslo.
Er kanskje litt irånisk, men bare bittelittegranne ….
Iflg. Høyesterett er det også forbudt å bruke mobilen når du har en såkalt trafikalstans, være seg stille kø eller rødt lys!Så klart ikke, hva tror du egentlig om meg? ;p
Stod faktisk stille, se avstanden til bilen foran.
Kun godt.Så klart ikke, hva tror du egentlig om meg? ;p
Jeg kjenner at jeg blir en smule irritert av alle som uten videre antar at alle bilder blir tatt med mobiltelefon og ikke et skikkelig, dedikert kamera.Iflg. Høyesterett er det også forbudt å bruke mobilen når du har en såkalt trafikalstans, være seg stille kø eller rødt lys!
Shame on you!!
Livet er for kort til å kjøre Toyota...Hvorfor i helvete monteres sikringene i bilen så langt unna luken? Det er mulig Toyota har ansatt en arbeider med skikkelig spinkel underarm for å montere disse, men når jeg stikker inn hånda ser jeg jo faen ingening lengre. GRRRR!
EDIT: For ikke å snakke om hvor jævli trøbbel du er i hvis du skulle miste en av disse små jævlene som omtrent er umulig å ta ut med fingrene.... Nei det var bedre på min gamle Volvo Amazon. Vis vedlegget 829607
Har du husket å ta medisinene dine og drikke nok vann i dag?Iflg. Høyesterett er det også forbudt å bruke mobilen når du har en såkalt trafikalstans, være seg stille kø eller rødt lys!
Shame on you!!
Toten? Ikke faen.Det er nå dere som roper og vil ha hele veibudsjettet.... Skit i Norge - leve Toten...
I dagens samfunn: når handler du egentlig? Butikkene stenger jo etter Kveldsnytt?!Eller - du har handlet ørten poser med ingredienser og kommer hjem uten den ene du ikke kan klare deg uten, og butikken stenger om 3 minutter….
I mitt tilfelle denne gangen, kjøtt. Vanskelig å lage lapskaus uten.Eller - du har handlet ørten poser med ingredienser og kommer hjem uten den ene du ikke kan klare deg uten, og butikken stenger om 3 minutter….
Du mener grønnsaksuppe?Umm.... vegetarlapskaus??
Fikk servert indisk vegetargryte i går. Blomkål og kikerter for tyggemotstand, det var faktisk ikke helt grusomt.Blærg. Vegetarmat kan være dritgodt det, f.eks thaimat, men IKKE lapskaus.
Høyrygg er også ett sesongprodukt, man tar jo inn høyet på høsten eller?Meny mener at mye av kjøttet er sesongprodukter.
Høyrygg som er genialt til å lage burgere av (sammen med litt spekk) selges ikke på sommeren siden det er ett høstprodukt????
Kan skjønne lammekjøtt, da lammene kun er lamm i en viss periode. Men det meste annet kommer fra voksne dyr. Ergo er det ikke sesongprodukt.
For de i Trondhjem som trenger litt godt kjøtt vil jeg anbefale Trondheim Slaktehus i Fossegrenda.
Svineknoke er sterkt undervurdert. La det forbli slik.Prøv å lage suppe på svineknoke. Kjempegodt. Eller lag hønsefrikassé fra bånn.