Deng1
Hi-Fi freak
Lag nå karamellpudding istedenfor.......
Hva med fluktsoda og fluktkompott, bør nytes i fluktstoler….Prøv rømmegrøt. Hvis ikke de innsatte i Oslo Kretsfengsel har stjålet alt da.
Det irriterer meg at det er kul umogleg å få erstatta den heslege risgrauten med god graut, som, til dømes, rjomegraut. Ikkje er eg overentusiastisk for pinnekjøt, eller.Prøv rømmegrøt.
Ved å kjøre fortare så bruker ein jo mindre tid på vegen, så då vil ein jo ver mindre utsett foe fare.Det later til at mange ikke forstår at ved å kjøre for fort så bruker de opp dine marginer. Uten at du vet om det.
Og det er farlig.
Det ble løsningen, og det er grei skuring det.Irriterer meg at du ikke lager den selv fra bunn av! Enkleste sak av verden. TA DEG SAMMEN
Det sier elgen også, der den vralter uvørent på veiene.Ved å kjøre fortare så bruker ein jo mindre tid på vegen, så då vil ein jo ver mindre utsett foe fare.
Han tror at denne evnen vil gjøre at soldatene raskt vil vende seg til situasjonen på slagmarken i Russland og Ukraina. Lee mener soldatene vil tilpasse seg fienden og vil finne måter å overleve på.