Den eneste effektiviteten de får ut av det er at vi som ønsker å klage/ snakke med noen til slutt blir så irritert at vi slenger på røret, banner selskapet ned i det heiteste og gir opp hele saken. Kanskje det er det de satser på?
Den eneste effektiviteten de får ut av det er at vi som ønsker å klage/ snakke med noen til slutt blir så irritert at vi slenger på røret, banner selskapet ned i det heiteste og gir opp hele saken. Kanskje det er det de satser på?
Jeg hadde bare noen få uker på meg i ny jobb.Det er vel liten tvil om at det er nettopp det som er hovedhensikten... det regnes som bortkastet arbeidstid å svare på spørsmål fra knder og allmuen generelt.. klager fra kunder bør helst overses hvis ovverhodet mulig...
Var den din?Når man kommer ut og varebilen ser slik ut...
Vis vedlegget 1115906
Medfølelse med deg, jeg hadde vært mere eitrandes forbanna enn irritert.Jepp, min.
Det er ingen vinduer inn til varerommet. Hadde det vært det, så hadde de gått videre. Den var tom baki.
Så nå må jeg enten få tak i ei ny dør, eller skjære ut skaden, skjære til en passende platebit & sveise inn. Samt sliping, grunning og lakkering av døra.
Uansett blir det masse pes jeg egentlig ikke har tid til nå på våren.
Apropos Pterodactyl.Kan anbefale denne boka som har gitt husstanden min stor glede. P is for Pterodactyl.