Deng1
Hi-Fi freak
Lag nå karamellpudding istedenfor.......
Hva med fluktsoda og fluktkompott, bør nytes i fluktstoler….Prøv rømmegrøt. Hvis ikke de innsatte i Oslo Kretsfengsel har stjålet alt da.
Det irriterer meg at det er kul umogleg å få erstatta den heslege risgrauten med god graut, som, til dømes, rjomegraut. Ikkje er eg overentusiastisk for pinnekjøt, eller.Prøv rømmegrøt.
Ved å kjøre fortare så bruker ein jo mindre tid på vegen, så då vil ein jo ver mindre utsett foe fare.Det later til at mange ikke forstår at ved å kjøre for fort så bruker de opp dine marginer. Uten at du vet om det.
Og det er farlig.
Det ble løsningen, og det er grei skuring det.Irriterer meg at du ikke lager den selv fra bunn av! Enkleste sak av verden. TA DEG SAMMEN
Det sier elgen også, der den vralter uvørent på veiene.Ved å kjøre fortare så bruker ein jo mindre tid på vegen, så då vil ein jo ver mindre utsett foe fare.
Han tror at denne evnen vil gjøre at soldatene raskt vil vende seg til situasjonen på slagmarken i Russland og Ukraina. Lee mener soldatene vil tilpasse seg fienden og vil finne måter å overleve på.
For ikke å snakke om den evinnelige venstreblinkingen i rundkjøringer. Jada. Blink gjerne til venstre tidlig i forløpet, men slutt med det når når en er inne i rundkjøringen. Det eneste som er nyttig for de som vil inn i den er å vite om folk har tenkt seg ut, så det blir ledig plass. En rundkjøring er en enveiskjørt gate med utkjøring kun til høyre. Valgfritt antall runder, til en blinker seg ut.Jeg har opplevd mange som blinker til høyre når de skal rett frem. Ikke etter at de har passert første avkjøring, men når de kommer inn i rundkjøringen (noen ganger før de kommer til den også). Selvfølgelig skal de til høyre ut av rundkjøringen, det skal jo alle, men ikke før etter at de har passert den siste utkjøringen de ikke skal bruke.
Jeg kan ærlig talt ikke skjønne hvorfor rundkjøringer skal være så vanskelige.
Jeg ser faktisk en fordel med å ha på blink til venstre i rundkjøringen om man skal rundt. Da er det ingen tvil for andre hva man har til hensikt.For ikke å snakke om den evinnelige venstreblinkingen i rundkjøringer. Jada. Blink gjerne til venstre tidlig i forløpet, men slutt med det når når en er inne i rundkjøringen. Det eneste som er nyttig for de som vil inn i den er å vite om folk har tenkt seg ut, så det blir ledig plass. En rundkjøring er en enveiskjørt gate med utkjøring kun til høyre. Valgfritt antall runder, til en blinker seg ut.
Einig. Lurer på om det er “hyperkorrigering”: at nokre nn-lydar vert skrivne nd.Folk som lever av å skrive og burde vite bedre, men blander verbene 'å venne' med 'å vende' irriterer meg.
Så lenge man slår det av og blinker til høyre når man skal ut.Jeg ser faktisk en fordel med å ha på blink til venstre i rundkjøringen om man skal rundt. Da er det ingen tvil for andre hva man har til hensikt.
Plassering i veibanen ser ut til å ha gått ut av pensum?De som ikke legger seg godt ut til siden når man må vente på kryssene trafikk likeså de som ut av kryss ligger midt i veien der der er plass til to kjørefelt.
La oss leve i håpet om at kjørelærer på et eller annet tidspunkt påpekte dette for eleven. Om det var en oppkjøring eller første kjøretime vet bare de som satt i bilen. For meg er det mer grunn til å irritere seg hvis det ikke er en skolebil.Plassering i veibanen ser ut til å ha gått ut av pensum?
Lå bak ei skolevogn som skulle til venstre. På det stedet er det busstopp på høyre side, skolevogna blinket til venstre, la seg SVÆRT godt ut til høyre for så å legge raskt over slikt bilen stod ca 45 grader forhold tl veien.
Jeg gjentar: skolevogn.
…. Skolevogn …. Heter sikkert kjøreskolebil eller noe slikt i dag.
Enig, og særlig hvis rundkjøringa har to filer. Om folk plasserer seg riktig og gir tegn vil slike rundkjøringer spa unna mye mer trafikk ennJeg ser faktisk en fordel med å ha på blink til venstre i rundkjøringen om man skal rundt. Da er det ingen tvil for andre hva man har til hensikt.
Nei, det er ikke irriterende.
Kniver og gafler som sklir av tallerken på vei bort til oppvaskmaskinen
Inni HELVETE irriterende!!
Når nyttår har passert så kaller jeg julelysene ute for lys.Är det lov å irritere sig över dom som har julelys ute nå, 20. dag jul har ju passert (13/1)
Han har lagt innlegget i feil tråd. Skulle ha vært i "Du skjønner du er gammel..."Nei, det er ikke irriterende.
Det er vel mere klønete?
Med noen 10-år som voksen så burde det være mulig å ta noen skritt over gulvet mens man holder en tallerken horisontalt?
Det var faktisk en lederartikkel i det norske magasinet AMCAR (80-tallet ), som hadde dette som tema, nemlig at høyere fartsgrenser medførte mindre tid ute i den farefulle trafikken. Ergo mindre ulykker.Ved å kjøre fortare så bruker ein jo mindre tid på vegen, så då vil ein jo ver mindre utsett foe fare.
Stemmer jo det, hvis man forutsetter at det er alle andre som utgjør en risiko, og du selv er definert som absolutt ingen risiko, verken for deg selv eller andre.Det var faktisk en lederartikkel i det norske magasinet AMCAR (80-tallet ), som hadde dette som tema, nemlig at høyere fartsgrenser medførte mindre tid ute i den farefulle trafikken. Ergo mindre ulykker.
AMCAR er magasinet til Amcar Norge, klubben for de som har eldre bensinslukere fra sambandsstatene som hobby.
Trur at resonnementet held (så vidt) for at det er betre å springa gjennom regnet enn å gå.hvis man forutsetter at det er alle andre som utgjør en risiko
Det der er nok ikke helt korrekt. Amcar Norge var en klubb for amerikanske biler, men de har utviklet seg til å bli en paraplyorganisasjon for alle typer bilklubber. Seneste medlemsklubb er Tesla klubben. Slik sett er de nå en betydelig aktør når det gjelder bilpolitiske og biltekniske innspill til feks myndighetene. En slik ting kan være innføring av regelverk for modifiseringer, ombygginger og amatørbygde kjøretøy. Det er en sak de har jobbet med i 10-20 år før de fikk gjennomslag.AMCAR er magasinet til Amcar Norge, klubben for de som har eldre bensinslukere fra sambandsstatene som hobby.