Griffenfeldt
Hi-Fi freak
Ok Erato. Da har jeg lettere for å forstå deg og du har mulig forstått hvorfor det ikke er en problemstilling for meg. Godt å få det ut av systemet.
God helg Erato!
God helg Erato!
Irriterer meg over at man irriterer seg såpass mye om noe som åpenbart ikke er noe stort å irritere seg over.
"Ta kontakt" er en fin buffer mot impulskjøp, men står ikke i vegen for å gå videre. Dersom det skremmer vekk potensiell konkurranse om produktet så er selger eneste taper på konseptet.
klart du blir irritert hvis du konser, Jeg er rasendeIrriterer meg over at man irriterer seg såpass mye om noe som åpenbart ikke er noe stort å irritere seg over.
"Ta kontakt" er en fin buffer mot impulskjøp, men står ikke i vegen for å gå videre. Dersom det skremmer vekk potensiell konkurranse om produktet så er selger eneste taper på konseptet.
det som irriterer meg mest, er at jeg ikke blir irritert
Irriterende, og ikke akkurat salgsfremmende, nei. Likevel må det jo sies at da har du heldigvis vært forskånet for veldig alvorlig uforskammethet opp gjennom livet!Den ene gangen jeg prøvde meg på å ta kontakt på en slik annonse - på et produkt jeg verken visste alder eller hadde andre opplysninger på, ut over en følelse av at det kunne passe meg bra - og ba om prisantydning, fikk jeg beskjed om å fortelle hva jeg kunne tenke meg å betale, samt fortelle litt om anlegget mitt og mine preferanser slik at selgeren evt kunne sjekke om han hadde noe annet jeg kunne være interessert i. What the fuck - det er det mest uforskammede jeg har opplevd i mitt liv.
Enig.Irriterende, og ikke akkurat salgsfremmende, nei. Likevel må det jo sies at da har du heldigvis vært forskånet for veldig alvorlig uforskammethet opp gjennom livet!Den ene gangen jeg prøvde meg på å ta kontakt på en slik annonse - på et produkt jeg verken visste alder eller hadde andre opplysninger på, ut over en følelse av at det kunne passe meg bra - og ba om prisantydning, fikk jeg beskjed om å fortelle hva jeg kunne tenke meg å betale, samt fortelle litt om anlegget mitt og mine preferanser slik at selgeren evt kunne sjekke om han hadde noe annet jeg kunne være interessert i. What the fuck - det er det mest uforskammede jeg har opplevd i mitt liv.
Selgere er selgere, på godt og vondt. Du støtte tydeligvis på en skikkelig kremmer.
Meget mulig at jeg undervurderer det motsatte kjønn en smule, men jeg har liten tro på at Bruktbørsen er den første plassen de leter hvis det er på jakt etter noe slikt.Kanskje kontakt-annonser på bruktbørsen kunne være en ide?
Det var du som nevnte motsatt kjønn.....Meget mulig at jeg undervurderer det motsatte kjønn en smule, men jeg har liten tro på at Bruktbørsen er den første plassen de leter hvis det er på jakt etter noe slikt.Kanskje kontakt-annonser på bruktbørsen kunne være en ide?
Det eneste menn og kvinner har felles er motsatt kjønn. Vet ikke hvem som først sa det, men det er godt sagt.Det var du som nevnte motsatt kjønn.....Meget mulig at jeg undervurderer det motsatte kjønn en smule, men jeg har liten tro på at Bruktbørsen er den første plassen de leter hvis det er på jakt etter noe slikt.Kanskje kontakt-annonser på bruktbørsen kunne være en ide?
Kontaktsøkende hifientusiaster burde vel egentlig ta seg en kraftig hormonkur og litt reorientering, så hadde de vel fått mye større sjanse til å finne likesinnede partnere.Kanskje kontakt-annonser på bruktbørsen kunne være en ide?
Meget mulig at jeg undervurderer det motsatte kjønn en smule, men jeg har liten tro på at Bruktbørsen er den første plassen de leter hvis det er på jakt etter noe slikt.
Kontaktsøkende hifientusiaster burde vel egentlig ta seg en kraftig hormonkur og litt reorientering, så hadde de vel fått mye større sjanse til å finne likesinnede partnere.Kanskje kontakt-annonser på bruktbørsen kunne være en ide?
Meget mulig at jeg undervurderer det motsatte kjønn en smule, men jeg har liten tro på at Bruktbørsen er den første plassen de leter hvis det er på jakt etter noe slikt.
Vis vedlegget 165697
Eller de kan starte litt forsiktig med New Age musikk, Justin Bieber og George Michael og se hvor ferden ender.
Ja, det er vel egentlig så enkelt!Ta kontakt da vel!
I stedet for å bable ivei her....
Ja, det er en hard og brutal verden der ute. Men jeg vil nå uansett mene at de fleste av disse stakkars selgene har en viss formening om hvilke pris de kunne tenke seg, så da ser jeg ikke helt hvorfor de ikke kan antyde prisen i annonsen. Hvis selgeren holder prisen tilbake for å se hva markedet er villig til å betale, kan det vel diskuteres om det er selger eller kjøper det er mest synd på. Det er vanskelig å være kjøper i et marked hvor prisene holdes mer eller mindre hemmelig.Mine tanker går til den stakkars selgeren som kanskje ikke får solgt objektet sitt fordi potensielle interessenter der ute ikke liker måten annonsen er utformet på, og dermed lar være å ta kontakt.
Joda, ser den. Men det er ikke bare pris som er nevnt i denne tråden. Også uttrykket "vurderes solgt" volder visst også besvær hos enkelte. For meg vil det viktigste være om salgsobjektet som sådan virker interessant. Er det dét, gir jeg beng i om objektet vurderes solgt aldri så mye, eller om prisantydning glimrer med sitt fravær. Det er gjort på no time å sende PM, epost, eller ta en telefon. Er jeg interessert, sluker jeg glatt disse kamelene.Ja, det er en hard og brutal verden der ute. Men jeg vil nå uansett mene at de fleste av disse stakkars selgene har en viss formening om hvilke pris de kunne tenke seg, så da ser jeg ikke helt hvorfor de ikke kan antyde prisen i annonsen. Hvis selgeren holder prisen tilbake for å se hva markedet er villig til å betale, kan det vel diskuteres om det er selger eller kjøper det er mest synd på. Det er vanskelig å være kjøper i et marked hvor prisene holdes mer eller mindre hemmelig.Mine tanker går til den stakkars selgeren som kanskje ikke får solgt objektet sitt fordi potensielle interessenter der ute ikke liker måten annonsen er utformet på, og dermed lar være å ta kontakt.