E. Largo
Hi-Fi freak
Noen opplagte.
God fornøyelse
God fornøyelse
Egentlig ingen dårlig låt, men Isbilen (og Norge Rundt!) skulle hatt skambank.ISBILEN!
Og vi har en vinner!Odd Børre - Stress
Det holder vel med å sette på P4 eller Radio Norge?Fredag! Nå skal jeg virkelig kose meg i kveld med de låtene som allerede er nominert, og er ikke det nok har jeg en egen spilleliste på lur.
Cher - Believe
Starship - Built This City
Chris de Burgh - Lady In Red
Rainbow - Since You've Been Gone
James Blunt - You're Beautiful
Tony Orlando And Dawn - Tie A Yellow Ribbon Round The Old Oak Tree
Whitney Houston - I Will Always Love You
Morris Albert - Feelings
Billy Ray Cyrus - Achy Breaky Heart
Simple Minds - Alt Av
Aqua - Barbie Girl
Lou Bega - Mambo No. 5
Ylvis - What Does The Fox Say?
Paul McCartney & Stevie Wonder - Ebony And Ivory
Chicago - You're The Inspiration
Rednex - Cotton Eye Joe
Michael Bolton - How Am I Supposed To Live Without You
Peter Cetera - The Glory Of Love
Celine Dion - My heart Will Go On
Glenn Frey - The Heat Is On
Genesis - I Can't Dance
Eddy Grant - Electric Avenue
Meatloff - I Would Do Anything For Love
Olivia Newton John - Physical
Lionel Ritchie - Say You Say Me
Kenny Rogers and Dolly Parton - Islands In The Stream
Spice Girls - Wannabe
Taco - Puttin' On The Ritz
Tina Turner - We Don't Need Another Hero
Wham - Wake Me Up Before You Go Go!
Odd Børre - Stress
Elton John - Nikita
Ricky Martin - Livin' La Vida Loca
Dexys Midnight Runners - Come On Eileen
Eller skal jeg drite i fredagen og bare gå å legge meg med en gang?
Ah, men idiot bandet Gompie klarte å gjøre låta markant mer irriterende med sin "hysterisk morsomme" vri. Humor på høyt nivå kan ikke gjentas for ofte.Vi er vel alle rimelig lei av å høre om han stakkaren som bodde ved siden av Alice
Det er vel mer hjerneføde i P1 alene enn alle de andre meningsløse radiokanalene tilsaman tenker jeg vi sierEgentlig så er hele P1 irriterende, samme kjedelige sangene i alle program.
Som jeg skrev så var det musikken jeg tenkte på. Repeat hele dagen. Selve programmene er noe helt annet.Det er vel mer hjerneføde i P1 alene enn alle de andre meningsløse radiokanalene tilsaman tenker jeg vi sier
Mitt «favoritt» innslag i det programmet vil alltid være narsissist halvtimen, da kommer det en musiker vi aldri har hørt om som snakker ustanselig om seg selv og alt som vedkommende har ofret for å gi ut denne ene sangen. Alt er helt fryktelig helt til alt er helt topp og de er så fornøyde med resultatet etter all denne harde jobbinga.Mesteparten av den musikken NRK spiller f eks på Nitimen. Overgått bare av de løkene som sitter der og jabber.
Å, ikke Åse i ferskvaren på Meny på Nordstrand. Jobbet der som ekstrahjelp på lørdager i 1997, og under klargjøring av disken før åpning var det Smokie på full gnu på boomboksen. Lukten av grillet kylling og frossen fisk til lyden av Smokie har satt spor for livet.Vi er vel alle rimelig lei av å høre om han stakkaren som bodde ved siden av Alice
Her er´nPå P3 var det en som heter Truls som ble hypet opp i himmelen, hårreisende dårlig.
Husker ikke titelen , og vil egentlig ikke vite engang…
Helt enigGuns 'N' Roses -Sweet child of mine (og for øvrig alt annet av dem). Fixer det bare ikke, stemmen til Axel Rose er grusom og gitaren til Slash er kun irriterende. Skifter kanal tvert når de kommer på radioen.
Heldigvis fikk jeg forhåndsvarsling "Video unavailble", lucky meHer er´n
Irriterende låt som er bortimot umulig å få bort fra hode er denne.
MANAMANA... DO DO DODOODOO..