Politikk, religion og samfunn Islamister i Norge, er de noe å bry om da?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Status
    Stengt for ytterligere svar.

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.838
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Synd at ikke nestekjærligheten er større enn det den er.
    Vi sitter egentlig i den samme båten hele gjengen, enten vi er det ene eller andre.
    Langt i fra, det må du da skjønne. Norge for nordmenn! Hvite, må vite. Heia Anders Lange, Arne Myrdal og ABB! De ultimate forbilder, for gode nordmenn.

Spiralis

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Antall liker
    8.094
    Torget vurderinger
    0
    ^Tja; spredning av brune holdninger og argumenter og framelsking av fremmedfrykt og hat?
    Hva med den økende antisemitismen i Europa? Kun nazister?

Jødene er jo noen svin, de myrder palestinske barn i tusentall så de "fortjener" all dævelskap som kan treffe dem!!

Og ja det var ironi!

Med dette gidder jeg ikke skrive mer på denne tråden, den har blitt for dum! Jeg hadde tenkt å gi Goggen et svar når jeg nå kom hjem fra reise, men når jeg leser det mølet han skriver til meg så gidder jeg ikke verdige ham et svar!

RJEL

Servicemann
    Ble medlem
    30.04.2004
    Antall liker
    1.519
    Torget vurderinger
    4
    Vi sitter egentlig i den samme båten hele gjengen, enten vi er det ene eller andre.
    Langt i fra, det må du da skjønne. Norge for nordmenn! Hvite, må vite. Heia Anders Lange, Arne Myrdal og ABB!
    Typisk, fordi jeg er litt skeptisk for hvordan dette skal gå så sammenlignes jeg med slike folk.
    Over og ut fra min side.

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.838
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Langt i fra, det må du da skjønne. Norge for nordmenn! Hvite, må vite. Heia Anders Lange, Arne Myrdal og ABB!
    Typisk, fordi jeg er litt skeptisk for hvordan dette skal gå så sammenlignes jeg med slike folk.
    Over og ut fra min side.
    Slett ikke noe verre enn å ikke kunne se forskjell på muslimer og islamister. Eller å glemme at alle mennesker er på en prikk like mye verdt. I stedet for å ta innover seg den enorme flyktningekatastrofen i Syria, snakker man om å stenge grenser for mennesker i den ytterste nød. Tåler man ikke bli tatt for slikt, er det bare å ta på seg offerrollen. Som er særdeles vanlig i enkelte kretser.

RJEL

Servicemann
    Ble medlem
    30.04.2004
    Antall liker
    1.519
    Torget vurderinger
    4
    Du kjenner tydeligvis meg meget godt ser jeg.

Goggen8

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.08.2014
    Antall liker
    971
    Sted
    Oslo
    ^Tja; spredning av brune holdninger og argumenter og framelsking av fremmedfrykt og hat?
    Hva med den økende antisemitismen i Europa? Kun nazister?

Jødene er jo noen svin, de myrder palestinske barn i tusentall så de "fortjener" all dævelskap som kan treffe dem!!

Og ja det var ironi!

Med dette gidder jeg ikke skrive mer på denne tråden, den har blitt for dum! Jeg hadde tenkt å gi Goggen et svar når jeg nå kom hjem fra reise, men når jeg leser det mølet han skriver til meg så gidder jeg ikke verdige ham et svar!
    Det var jo en ytterst elegant måte å slippe å begrunne sine meninger på. Ja ja, du får trøste deg med at du ikke er alene i kupeen i islamist-rasist-beskyldninger-tilbaketoget.

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.838
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Du kjenner tydeligvis meg meget godt ser jeg.
    Nå var det heller ikke spesielt deg jeg mente ramme. Men derimot trådens innhold. Å være skeptisk, er noe annet enn å skjære alle over en kam.

Pink_Panther

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Antall liker
    10.537
    Ja, det kan se ut som om teorien har blitt bevist og dermed er en naturlov.

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.838
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Norge for nordmenn!

Hvorfor skulle ikke Norge være for nordmenn?
    Nettopp, ja.

Nordmenn har jo aldri hatt behov for å flykte eller immigrere.

Det er da ikke noe svar. Hvorfor skulle ikke Norge være for nordmenn?
    Norge for nordmenn. Nordmenn er de som til en hver tid bor i Norge. Muligens en noe annen definisjon enn enkelte andre ville forfektet.

Dr Dong

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.01.2011
    Antall liker
    14.006
    Sted
    landskapet uten motstand
    Torget vurderinger
    1

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.838
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Nettopp, ja.

Nordmenn har jo aldri hatt behov for å flykte eller immigrere.

Det er da ikke noe svar. Hvorfor skulle ikke Norge være for nordmenn?
    Norge for nordmenn. Nordmenn er de som til en hver tid bor i Norge. Muligens en noe annen definisjon enn enkelte andre ville forfektet.
    Slik snakker de radikale relativister.

Norge er en normativ størrelse.
    Jaha. Flott at du kunne stadfeste det ;)

Å se alle mennesker som like- med lik verdi, blir nok muligens sett på som svært radikalt og ytterliggående i enkelte kretser.

Dr Dong

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.01.2011
    Antall liker
    14.006
    Sted
    landskapet uten motstand
    Torget vurderinger
    1

Å se alle mennesker som like- med lik verdi, blir nok muligens sett på som svært radikalt og ytterliggående i enkelte kretser.
    Folk er da slettes ikke like. Noen vil gjerne ta livet av nesten. Andre hater nesten. Norge er vel en plass hvor en kan leve uten å få lov til å ta livet av nesten. Politiske ordninger er noe annet enn pjatt om at alle har lik verdi. Norge er en plass hvor denne like verdien i stor grad er implementert. Den er nedfelt i en stat. Derfor er Norge en normativ størrelse.

Derfor er Norge for nordmenn. Nordmenn er de som anerkjenner denne normativitet. Ikke de som til enhver tid bor her.

Og nei; vi har ingen plikt til å hjelpe.(Asylinstituttet var aldri laget for denne massevandringen vi nå opplever. Normer forutsetter en viss normalitet.) Det er fint om vi hjelper, men alltid innenfor de rammer som gjør at vi kan opprettholde den orden vi har skapt. Så lenge det går greit, så er det meste bra. Da forblir Norge for nordmenn!

Goggen8

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.08.2014
    Antall liker
    971
    Sted
    Oslo

Folk er da slettes ikke like. Noen vil gjerne ta livet av nesten. Andre hater nesten. Norge er vel en plass hvor en kan leve uten å få lov til å ta livet av nesten. Politiske ordninger er noe annet enn pjatt om at alle har lik verdi. Norge er en plass hvor denne like verdien i stor grad er implementert. Den er nedfelt i en stat. Derfor er Norge en normativ størrelse.

Derfor er Norge for nordmenn. Nordmenn er de som anerkjenner denne normativitet. Ikke de som til enhver tid bor her.

Og nei; vi har ingen plikt til å hjelpe.(Asylinstituttet var aldri laget for denne massevandringen vi nå opplever. Normer forutsetter en viss normalitet.) Det er fint om vi hjelper, men alltid innenfor de rammer som gjør at vi kan opprettholde den orden vi har skapt. Så lenge det går greit, så er det meste bra. Da forblir Norge for nordmenn!
    Det var en uortodoks innsirkling, får man si.

Så f.eks. ABB er da ikke en nordmann, mens 99% av Europa består faktisk av nordmenn?

Sist redigert:

Terje-A

Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Antall liker
    9.700
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    Flyktningekatastrofen som nå kommer inn over Europa er et resultat av Vestens idiotiske oppførsel i områdene disse flyktningene kommer fra.
    Med hjelp av Dick Cheney & co har vesten fjernet lokket på denne trykkokeren og nå er det ikke mulig å få dette på igjen.
    Hussain, Gadaffi og Assad holdt dette under kontroll i årtier. Nå har vi fått frem et anarki som vi ikke greier å håndtere.
    Som man reder ligger man er det noe som heter og jaggu meg er det sant i dette tilfellet.

D

Desillusjonert

Gjest
    Lurer på om det blir bedre for de naive og blåøyde om vi istedet for å snakke om islam og muslimer, snakker om kultur og kulturforskjeller?

Hvordan skal vi klare å unngå de største fallgruvene rundt de store kulturforskjellene nå som så mange kommer?

D

Desillusjonert

Gjest
    Ganske viktig innlegg nå som alt det negative begynner å komme fram:
    82 av 85 syrere klager ikke over norsk hotellkost!

Min erfaring etter å ha snakket med eldre i min familie er den samme, men etter å ha snakket med de av den yngre garden, så er situasjonen annerledes. Men det kan skyldes flere grunner. Det må allikevel ses på som et tegn på at vi ikke er helt klare for dette enda og at myndighetene ser litt for lett på dette.

G

Gjestemedlem

Gjest
    Mange 10.000 av asylsøkerne som her kommet nå og som kommer i den nærmeste fremtid vil få avslag, selv om veldig mange også får bli, midlertidig eller permanent.

Hva når alle disse menneskene finner ut at de har blitt lurt, villedet eller svindlet og har brukt mange ressurser eller satt seg i gjeld for å komme hit finner ut at de ikke likevel kommer til å gjøre Norge til sitt nye hjemland?

Bare si, huffda så leit, jaja da får vi reise hjem igjen da?

Noen, mange .. men neppe alle

Hvor mange finner seg da i en desperat situasjon som de selv har satt seg i, eller som noen andre står bak? Han som hele slekten skranglet sammen penger til for at han skulle få opphold som mindreårig eller "mindreårig" for så å få automatisk opphold og deretter familiegjenforening? Alle afghanerne i Russland som etter å ha bodd der i mange år og av forståelige årsaker ikke ser på livet i Russland som noen drømmetilværelse. Alle de som har det tøft men trygt i Tyrkia som heller ønsker å bli tatt hånd om av rike og gavemilde nordeuropeiske samfunn, og som kanskje har betalt alle sparepengene for å bli fraktet nordover.

Hva når de må innse at livet kan være så urettferdig, at ikke alle mennesker i verden kan få leve i Europa og nyte godt av våre velferdssamfunn (som er nøye kalibrert for å gi trygghet til innbyggerne i tider med problemer, med som på ingen måte er dimensjonert for å inkludere beboere i alle verdens vannstyrte land?)

Hvor mange av dem vil si .. game over og gjøre noe dumt. Enten kapitulere, foretrekke 20 år i fengsel fremfor å måtte gå tilbake til vanære og kanskje en slekt i stor gjeld til ubehagelige krefter?

Til nå har det ikke vært noe stort problem. Et og annet øksemord på en buss, eller drap på Ikea, og slike enkeltepisoder.

Men så har ikke omfanget av de som vil få avslag og må reise hjem heller aldri noen gang være noe i nærheten.

Hva hvis mange nok av dem slår seg sammen og bruker makt?

Når vi ser reaksjonene og organiseringen i disse grupperingene når det handler om dårlig frokost og manglende lommepenger.. hva blir da reaksjonene nå de samme menneskene innser at det har blitt lurt og kommer til å bli satt på neste fly hjem?

Kanskje det kan være en liten idé å forebygge slike situasjoner med å ikke sette så mange mennesker i denne situasjonen? Kanskje stengte grenser og kraftige advarsler er på sin plass for å forebygge alvorlige problemer?

G

Gjestemedlem

Gjest
    Norge har kun to muligheter her. Stenge grensen, eller signalisere overfor Russland at vi ikke kommer til å støtte den neste runden med sanksjoner som EU kommer til å vedta.

All verdens utsettelser vil bare gjøre situasjonen mer og mer prekær. Hvorfor ikke for en gangs skyld vise litt handlekraft og ikke leve i illusjonen av at en liten kampanje i sosiale medier om at noen afghanere kan potensielt risikere å bli sendt tilbake til Afghanistan, skal gjøre noen som helst forskjell? Neste bølge er kanskje ikke fra Afghanistan. Russerne er ikke så sentimentale som oss.

Hva blir følgende av 10.000? afghanere som har blitt lurt, og kanskje satt seg i gjeld eller har solgt unna det de hadde for komme til Norge innser at om de ikke har formelt krav på særskilt beskyttelse .. så er det rett hjem? Hva hvis mange nok setter seg til motverge når de ser at det er game over? Hvor mange vil foretrekke fengsel i Norge fremfor å møte kreditorer eller slekt som har investert i dem i hjemlandet?

Regjeringen er totalt handlingslammet nå, og satser kun på å lage problemene for Norge så store at AP,SP eller V melder pass og kapitulerer sitt rosenrøde valgkampmateriell og festtaler fra en annen situasjon. Selv Sverige skriker nå om nåde. Hva med å gjøre noe med situasjonen før vi også er i samme situasjon?

Bilder av gråtende barn i avisene er ikke lenger nok til å slippe å vise lederskap, .. for andre enn uhelbredelige Krfere.

Solberg ser ingen løsning i stengt Russland-grense | ABC Nyheter

kortvarig

Banned
    Ble medlem
    29.04.2013
    Antall liker
    764
    Sted
    Danmark
    Jeg synes det er et problem, når der kommer advarsler fra mennesker der er født i Mellemøsten. Jeg lagde op for nogle dage siden en artikel skrevet af Naser Khader. Her er der en artikel fra en fra Mellemøsten. Jeg håber specielt at Kortvarig læser den.

Cherif: Skal Folketinget bombes før I fatter alvoren? – Ekstra Bladet
    Hvorfor skulle jeg hører på hvad han har sige , jeg foragter sådanne typer Skandalemillionær på dagpenge – Ekstra Bladet.
    Derudover er han forfatter og debattør for Trykkefrihedsselskabet som han også er medlem af, og hvor Lars Hedegaard er formand, en af de mest vanvittige Islamophobe, som er så langt ude i sit had til Muslimer at det er udenfor normal fatteevne , en mand der iøvrigt blev fuldstændig til grin i deadline da han mødte den begavede jounalist Krasnik.

Måske Cherif også er ex Muslim, så er alt ligesom sagt , og alt hvad der kommer fra den kant er fuldstændigt forudsigeligt.
    Det han siger er med garanti lige så fundamentalistiske som dem han angriber, skrækkampagne , had , dommedag , de invadere os , vi for Sharie, de voldtager alt hvad de kommer i nærheden af, de bære alle selvmordsbomber osv uha uha, jeg gider ikke spilde tid på sådan en idiot.

Angående Khader, jeg havde engang respekt for ham , den er helt væk , jeg ved ikke hvad der er sket , en hjerneblødning eller måske har han fået for meget flæskesteg og rødkål hos DF, men resultatet er i hvert tilfælde at han er kørt helt af sporet på seneste. Og følge du med i debatten så vil du se at jeg er langt fra den eneste som mener dette.

Bare et eksempel på hans ukompetence, han Nævne Sura 8:12 med halshugning osv , gå tilbage at se hvad hele Sura 8 handler om, det handler om krig og krigsbytte ,og anledningen er blandt andet slaget ved Bard.
    Krig var en blodig og beskidt affærer dengang, du så vil 1864 på fjernsynet, og det er krig jo stadigvæk , man for bare ikke så "beskidte hænder" mere, man får allerhøjst musearm af at styrer krigs dronerne.
    Men folk bliver stadigvæk slået ihjel i krig selv idag, de myrder hianden.
    USA slog over en halv million Iraker ihjel bare for at nævne et tal man normalt ikke høre så meget til.

Ps tilføjet, Jeg har en grundlæggende holdning som du ikke kan lave om på, vi skal hjælpe folk der i nød ,folk som flygter fra krig (IS) for at rede deres liv, en situation vi iøvrigt selv har et stort ansvar for er opstået, vi skal tage de konventioner vi har underskrevet alvorligt , og ikke forsøge at skubbe ansvaret videre til andre, vi skal behandle flygtninge/asylansøger/indvandrer ordenligt og anstændigt og ligeværdigt, de skal ikke være andenrangsborgere med bl.a. diverse speciale fattigdomsydelse , de skal behandles på lige fod med alle andre Danskere.

Hetzen i det offentlige rum af specielt Muslimer og Islam skal stoppes, de må mene ,tro, og gå klædt som det passer dem sålænge de overholder Dansk lov.

Politikerne og de førende debatører burde gå forrest som et godt eksempel for at sikre denne lighed, men der er en del som åbenbart ikke forstår dette, og som gør det stik modsatte i en grad som tangerer racisme og nogen gange er ren racisme , de splitter dem og os, og ikke nok med det, de splitter også den etniske befolkning i to.
    Lidt højtideligt kan man vil sige at vi skal prøve at leve op til biblens ord, du skal elske din næste som dig selv.

Ps Jeg forstår ikke at du ikke er lidt mere kritisk overfor dine kilde (men du tager vel det som kommer først i Google og som passer med dine egne fordomme).
    Jo mere man graver i disse kilder jo mere betændt bliver det, og det havner typisk ud rendyrket islamophobia og noget som nærmer sig den Nazistiske tankegang, den som førte til forfølgelsen af Jøderne og andre ikke etniske Tyskere.

Det kommer til at handler om syge, maniske mennesker som kun har et i deres hoved , det er blevet til en livsopgave for dem at hade Islam og de mennesker der bekende sig til denne tro.
    Og de forsøge at udbrede dette fundamentalistiske syge had til alle som gider høre på det. Via diverse fonde , organisationer , websider, bøger, og alt muligt andet og de er faktisk ret gode til at komme op blandt de første valg i Google, det må man give dem.
    For nogle bliver det ligefrem til en levevej.
    Ja som sagt vi har endda politikerer som tiltrække stemmer, og kun er valgt fordi de hader Islam og Muslimer på en fuldstændigt manisk, syg, og urationel måde. Det er faktisk grotesk og ikke mindst temmelig uhyyygggeeeligt.....

Sist redigert:

Dr Dong

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.01.2011
    Antall liker
    14.006
    Sted
    landskapet uten motstand
    Torget vurderinger
    1

Det var en uortodoks innsirkling, får man si.

Så f.eks. ABB er da ikke en nordmann, mens 99% av Europa består faktisk av nordmenn?
    Du tar driften, Goggen.

Norge for nordmenn er en mangetydig slagord. Ikke alle betydningene er av en slik karakter at en vil heie og gi sin tilslutning. Men det kunne tenkes at det fins aspekter i det hele som ikke er på viddene. Det var et slikt lite aspekt jeg prøvde å avdekke. Norge som normativt; ABB faller utenfor der!

Fjernis 2.0

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.02.2015
    Antall liker
    316
    Skremmende, Gjestemedlem la vel ut en link fra Dagbladet for en stund siden der IS sa at de skulle sende 500 000 mennesker til Europa, noen få måneder etter artikkelen så startet masseinnvandringen fra muslimske land til europa.

Terrororganisasjonen IS skal angivelig ha skutt og drept 200 barn i en video som er lagt ut på nettet.

Selv om den varer mindre enn 30 sekunder, er innholdet så sterkt at det vanskelig lar seg gjøre å publisere videoen i sin opprinnelig form. IS er kjent for flere brutale massakre, men det er ikke tidligere rapportert henrettelser av så mange barn.
    IS skal ha drept 200 barn i en massehenrettelse

Lover godt dette.

Sist redigert:

Fjernis 2.0

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.02.2015
    Antall liker
    316
    Flyktningekatastrofen som nå kommer inn over Europa er et resultat av Vestens idiotiske oppførsel i områdene disse flyktningene kommer fra.
    Med hjelp av Dick Cheney & co har vesten fjernet lokket på denne trykkokeren og nå er det ikke mulig å få dette på igjen.
    Hussain, Gadaffi og Assad holdt dette under kontroll i årtier. Nå har vi fått frem et anarki som vi ikke greier å håndtere.
    Som man reder ligger man er det noe som heter og jaggu meg er det sant i dette tilfellet.
    Du har så rett, vesten har mye av skylden for det som skjer, men at vi folket skal få lide for at vi har hatt og har ubrukelige politikere i vesten er heller ikke riktig.

C

cruiser

Gjest
    Hehe, det ligger i terrorens natur å skape frykt, det er fortsatt slik at det er større sjanse for å miste livet i ett gangfelt enn i en terroraksjon. Skjønner ikke hvorfor dere gidder å opptre som terroristenes nyttige idioter?

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.838
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Hehe, det ligger i terrorens natur å skape frykt, det er fortsatt slik at det fortsatt er større sjanse for å miste livet i ett gangfelt enn i en terroraksjon. Skjønner ikke hvorfor dere gidder å opptre som terroristenes nyttige idioter?
    Mest fornuftige som er skrevet i denne tråden! På 126 sider.

Terje-A

Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Antall liker
    9.700
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    Du har så rett, vesten har mye av skylden for det som skjer, men at vi folket skal få lide for at vi har hatt og har ubrukelige politikere i vesten er heller ikke riktig.
    Men jeg føler virkelig ikke at vi i Europa lider noe særlig av dette og i hvertfall ikke vi i Norge. Vi har det så bra at jeg blir kvalm av all sytingen og klagingen.

Dr Dong

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.01.2011
    Antall liker
    14.006
    Sted
    landskapet uten motstand
    Torget vurderinger
    1
    Hehe, det ligger i terrorens natur å skape frykt, det er fortsatt slik at det er større sjanse for å miste livet i ett gangfelt enn i en terroraksjon. Skjønner ikke hvorfor dere gidder å opptre som terroristenes nyttige idioter?
    Problemet er ikke statistikk, men hva vi pålegger oss selv å (ikke) gjøre. Den som tror at terror har noe med å trumfe dødstallene i trafikken å gjøre, har lite forstått.

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.838
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Problemet er ikke statistikk, men hva vi pålegger oss selv å (ikke) gjøre. Den som tror at terror har noe med å trumfe dødstallene i trafikken å gjøre, har lite forstått.
    Nå er det vel nettopp terrorister disse flykter fra. Så langt har terroristene i Norge vært høyreekstreme tosker som har skullet "redde" oss fra innbilte spøkelser.

berxter

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.01.2007
    Antall liker
    4.418
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    Denne er god. En historie om politikkens abdikasjon/virkelighetsvegring. Den er lang, men informativ i sin kronologi:

Merkels Flüchtlingskrise: Chronik eines Staatsversagens - DIE WELT

(For de som ikke helt behersker den tyske tunge, gjør som Deph anbefalte; bruk Googleoversetter, men fra Tysk til Engelsk.)
    Ja, den var lang, men selv min over 40årgamle tysk greide den. God var den også.

"Das Asylrecht sagt klipp und klar: Wer als Flüchtling aus einem sicheren Land kommt, hat kein Recht auf Einlass."

Og den anonyme pamfletten: "Wir importieren islamistischen Extremismus, arabischen Antisemitismus, nationale und ethnische Konflikte anderer Völker. Wir importieren ein anderes Rechts- und Gesellschaftsverständnis."

Sitatene har jeg selvsagt valgt ut fra mitt ståsted...

B

Dr Dong

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.01.2011
    Antall liker
    14.006
    Sted
    landskapet uten motstand
    Torget vurderinger
    1
    Nå er det vel nettopp terrorister disse flykter fra. Så langt har terroristene i Norge vært høyreekstreme tosker som har skullet "redde" oss fra innbilte spøkelser.
    Relevans?

«Disse» er ingen homogen gruppe. Unødvendig å problematisere.

Ellers: Terror, frykt, dødstall og statistiske sammenlikninger. Det var min kommentar. Det er ikke noe din kommentar forholder seg til.

Fjernis 2.0

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.02.2015
    Antall liker
    316
    Men jeg føler virkelig ikke at vi i Europa lider noe særlig av dette og i hvertfall ikke vi i Norge. Vi har det så bra at jeg blir kvalm av all sytingen og klagingen.
    Nå handler ikke dette kun om deg, typisk tankegangen til en egoist, men de familiene som fikk sine døtre gruppevoldatt og som førte til at de tok selvmord mener nok noe annet.

Når du ikke engang har fått med deg hvor mye Sverige sliter pga innvandringen har du ikke akkurat satt deg inn i hva innvandringen fører til.

Sist redigert:
    Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn