Hønndjevelen
Hi-Fi freak
Ja jeg er der at jeg reagerer mot hatretorikk mot en hel folkegruppe.Så du er der
Er det noe vi burde ha lært etter 1945, så er det at det fører oss rett utfor.
Ja jeg er der at jeg reagerer mot hatretorikk mot en hel folkegruppe.Så du er der
I tillegg opptrer han som en drittunge, der han reagerer med latter. Videre så støtter han massedrap på palestinere. Og er tydeligvis "kristen". Støtter en massedrap, er en vel omtrent så langt unna ideen om Jesus som det er mulig å komme. Avskum, er rette ordet å bruke om hans holdninger. Og blant de utvalgte på den ytterste dag kan jeg aldri forestille meg at et slikt menneskesyn vil få plass. Derimot er det god plass her i HadesSå hvis jeg forstår @amason rett, så har palestinere så dårlige verdisyn, at nedslakting bør være helt ok. Hitler likte heller ikke et folkeslag, han fikk også støtte for sine holdninger. Fy faen så jeg hater religion og krig med sin gud velsignelse.
Det viser vel med all mulig tydelighet at det ikke leves etter hva de hevder å tro. Vi får spleise på et telt, og sende ham til Gaza.Ja jeg er der at jeg reagerer mot hatretorikk mot en hel folkegruppe.
Er det noe vi burde ha lært etter 1945, så er det at det fører oss rett utfor.
Ja fy faen jeg nærmer meg kristen i disse tider der islam og hamas sees på som verdens riddere I tillegg opptrer han som en drittunge, der han reagerer med latter. Videre så støtter han massedrap på palestinere. Og er tydeligvis "kristen". Støtter en massedrap, er en vel omtrent så langt unna ideen om Jesus som det er mulig å komme. Avskum, er rette ordet å bruke om hans holdninger. Og blant de utvalgte på den ytterste dag kan jeg aldri forestille meg at et slikt menneskesyn vil få plass. Derimot er det god plass her i Hades
Har hvert i Israel 8 ganger, bodd der i 2 men du er vel på Gaza nåDet viser vel med all mulig tydelighet at det ikke leves etter hva de hevder å tro. Vi får spleise på et telt, og sende ham til Gaza.
Så flott da. Neste gang burde du slå opp et telt i Gaza. Det svært helbredende. Kan være litt vel varmt i de teltene, så mye klær trenger du neppe ha med. Kanskje er du så heldig at du får en skreven hilsen fra Nikki Haley også.Har hvert i Israel 8 ganger, bodd der i 2 men du er vel på Gaza nå
Glimrende. Og håper du holder ord - men har mine tvil...Nei ser jo hvilken vei det tar så gir meg her
Amason's heldbred er meg kjær, så et teltopphold i Rafah er sterkt å anbefale for ham. Der vil han kunne oppleve både god tilgang på mat og drikke, godt med varme fra mennesker i flammer og musikalske og brennende innslag fra lokalbefolkningens tilbedelse av flammeguden Netanyahu. Har han ikke råd, er jeg gjerne behjelpelig med å starte en Spleis for ham.Gaza kan sikkert bli en fin resort når man bare får fjernet noen uønska elementer.
Det sies at fra 1940 og i noen år var de polske østersjø strendene et yndet feriemål
Har ikke Gazas befolkning allerede nok folk der som ikke liker dem?Amason's heldbred er meg kjær, så et teltopphold i Rafah er sterkt å anbefale for ham. Der vil han kunne oppleve både god tilgang på mat og drikke, godt med varme fra mennesker i flammer og musikalske og brennende innslag fra lokalbefolkningens tilbedelse av flammeguden Netanyahu.
Han bør jo oppleve de trolske flammer i teltet sitt, syns du ikke? Det burde vi unne ham. Tilvenning til det evige opphold hos meg, her i Hades.Har ikke Gazas befolkning allerede nok folk der som ikke,liker dem?
Hvordan klarer dere og dra humor og fleip inn i denne tragedien som dere har gjiort nå på de to-tre siste sidene og i tilegg så ‘glemmer’ dere og nevne hva som var i disse teltene og hvor de var plassertHan bør jo oppleve de trolske flammer i teltet sitt, syns du ikke? Det burde vi unne ham. Tilvenning til det evige opphold hos meg, her i Hades.
Jeg kan love deg at det der var flammende, brennende sarkasme. Med hilsen fra Nikki Haley på bombenHvordan klarer dere og dra humor og fleip inn i denne tragedien som dere har gjiort nå på de to-tre siste sidene og i tilegg så ‘glemmer’ dere og nevne hva som var i disse teltene og hvor de var plassert
Så det er ikke forskjell på og snakke om land, folkegrupper etc i andre land samt politiske meninger og angripe medlemmer personlig her inne ? Ok skjønnerDet var jo vennlige ord fra en som hevder seg utsatt for personangrep?
Du skriver at @lars_erik får håpe på svenske tilstanderSå det er ikke forskjell på og snakke om land, folkegrupper etc i andre land samt politiske meninger og angripe medlemmer personlig her inne ? Ok skjønner
Og en "kristen". Lurer på hva den korsfestede ville ment om en som støtter massedrap, brennende unger og avrevne hoder og lemmer.Det var jo vennlige ord fra en som hevder seg utsatt for personangrep?
Ser du hva du beskylder meg for ? Så griner dere over det harmløse jeg skrev! Alts du skriver seriøst nå hva Israel har gjort ? For Hamas gjør ikke sliktOg en "kristen". Lurer på hva den korsfestede ville ment om en som støtter massedrap, brennende unger og avrevne hoder og lemmer.
Du minner om en fra Indremisjonen jeg kjente på 90-tallet. Han så djevelen overalt. Vi spilte en del Risk sammen, og hver gang det smalt et bannord fra en av oss andre spratt denne kreasjonen opp og ropte "Halleluja". De hjertene du smeller til med nå, regner jeg med er ditt "Halleluja."Ser du hva du beskylder meg for ? Så griner dere over det harmløse jeg skrev! Alts du skriver seriøst nå hva Israel har gjort ? For Hamas gjør ikke slikt
kilden er kanskje ikke den beste..., men er det riktig av NRK å ikke vise denne?– I lys av det som har skjedd i Rafah de siste dagene, har vi besluttet å endre publiseringstidspunkt og bruke denne nyhetsflaten til ukas hendelser. Nytt sendetidspunkt ennå ikke satt.
NRK presterer jo fortsatt å kalle krigen Israel fører, for "den israelsk- palestinske konflikten". Som om det er to likeverdige parter her, og at palestinerne ikke har levd i terror i snart 80 år. Svaret på spørsmålet, er at det er riktig. Fordi dette startet absolutt IKKE 7.oktober i fjor. Og massakren i Sabra og Shatila i 1982 overstiger langt antall drepte i angrepet i oktober. Det 7.oktober gjorde, var et go for endzluzz fra Israel- mot palestinerne.kilden er kanskje ikke den beste..., men er det riktig av NRK å ikke vise denne?
Her er dokumentaren:
Surviving the Supernova Festival Massacre - Watch the full documentary | ARTE in English
The documentary is contextualised by an interview with the Israeli filmmaker DukiDror and the French historian and director Christian Delage. The discussion revolves around the use and impact of war images.www.arte.tv
Et poeng jeg har hevdet i over 50 år, men det ser ikke ut til å en gang vekke undring hos de som tilfeldigvis er født det stedet man tror på den ene sanne gud.Det er da ikke du som velger guden din. Det er stedet du er født som avgjør, og noen ganger foreldrene dine. Likevel den eneste sanne?
Det viser jo bare at religion som fenomen er noe dypt menneskelig og minst like dypt irrasjonelt. Evolusjonen var litt uheldig på akkurat det punktet, og det sliter vi med fortsatt, dette at vår hjerne har et åpenbart behov for å søke etter noe som er større enn oss, noe som passer på oss, og viser vei i mørket. Men nå som vi har funnet opp GPS, burde vi utvikle oss bort fra disse vrangforestillingene. Det tar bare 30 - 40 000 år.Et poeng jeg har hevdet i over 50 år, men det ser ikke ut til å en gang vekke undring hos de som tilfeldigvis er født det stedet man tror på den ene sanne gud.
Er redd for at skyggelappene står såpass tett at det også er problemer med å se rett frem.Etter å ha debattert her har jeg kommet fram til at israelvennene her, som åpenbart er personlig kristne, bare følger sin guds påbud. Lignelsen om Adam og Eva sier at de ikke skal spise av kunnskapens tre. Det gjør de ikke.
Det ser ut til å liggja ein variant av kristendom bak for mange, ja.Etter å ha debattert her har jeg kommet fram til at israelvennene her, som åpenbart er personlig kristne, bare følger sin guds påbud. Lignelsen om Adam og Eva sier at de ikke skal spise av kunnskapens tre. Det gjør de ikke.
Det passer ikke NRK å vise noe som kan få folk til å tro at visse palestinere er slemme , Hamas er jo bare «Gutta på skauen»kilden er kanskje ikke den beste..., men er det riktig av NRK å ikke vise denne?
Her er dokumentaren:
Surviving the Supernova Festival Massacre - Watch the full documentary | ARTE in English
The documentary is contextualised by an interview with the Israeli filmmaker DukiDror and the French historian and director Christian Delage. The discussion revolves around the use and impact of war images.www.arte.tv
Hvilke "palestinere" hvilket "Palestina" hvilket "folk"Du kommer ingen vei med å grave i gørra som følger krigen. Det gjelder begge sider i debatten. Både Hamas og regjeringen i Israel har mer enn nok på samvittigheten. Det eneste som har en verdi er å prøve å analysere situasjonen prinsipielt og juridisk. Problemene kom da FN opprettet staten Israel i et palestinsk område.