Politikk, religion og samfunn Israels eksistens i fred med naboene, er det mulig?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • morbid

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.08.2018
    Innlegg
    4.414
    Antall liker
    2.793
    Poenget er:
    Israel sender raketter inn i Iran for å drepe en av sine fiender, som til alt overmål holder til i et boligområde. Iran er en suveren stat som ikke er i krig med Israel. Iran grenser ikke til Israel, langt, langt derifra.

    Det er en ren krigserklæring fra Israel overfor Iran.
    Det er jo også mulig for Iran å snu kjente terrorister på grensa. Evt som et minimum ikke gi de penger eller våpen. Så slipper man det problemet.
     

    RM

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.03.2005
    Innlegg
    552
    Antall liker
    1.499
    Torget vurderinger
    2
    tale til imam Mundhir Abdallah i mars i år som ble oversatt. Talen ble fremført i moskeen fra «prekestolen». Det er slik ordene faller:

    «Dommedagen kommer ikke før muslimene bekjemper jødene og dreper dem. Jødene vil gjemme seg bak sten og trær, men stenene og trærne vil si: Å, muslimer, å Guds tjenere, det er en jøde bak meg. Kom og drep ham.»

    Jeg lurer på hva det betyr når man snakker om moderate muslimer? Dialog skal vissnok være løsningen. Hmmmm..

    Israel er på landsiden omringet av muslimske land. Alle har de i tur og stor uorden prøvd å utslette/drepe jødene. Vel, strengt tatt ikke Libanon som stat betraktet, men det er jo også ganske lenge siden Libanon var en stat.

    R
     

    RM

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.03.2005
    Innlegg
    552
    Antall liker
    1.499
    Torget vurderinger
    2
    Re dialog. Det har vært, og er, veldig populært å "stå opp for" Palestina og palestinere. Ett av de mer kuriøse innslagene står, etter min mening "Queers for Palestine", for. Mest sannsynlig skjønner de ikke selv hva de sier. Både i Syria og Gaza brukte man å kaste homser ut fra de høyeste bygningene.
    You really can`t make that shit up!

    R
     

    tjua

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.08.2012
    Innlegg
    3.002
    Antall liker
    2.182
    Sted
    Bergen
    Det er flere land som har slike "kapasiteter", men selvsagt ikke bruker dem innenfor andre lands suverene område. Tenk deg tanken om Russland valgte å "ta ut" politiske flyktninger i Norge med missiler inn i ei boligblokk i Oslo, praktisk sett er det en ren krigserklæring, og som sådan ren og skjær galskap. Ta med at en av dem de tok ut var en de de facto lå i forhandlinger med, for å få til en fredsavtale. Det er jo åpenbart at Israel saboterer fredsavtaler med alle midler, og det er ikke usannsynlig at det kommer helt fra toppen, fra en som har private motiver for å holde krigstilstanden gående.
    Israels ledelse har omsider senket seg ned på nivået nedenfor de sekteriske og abnorme styrende organer i de verste landene som omgir dem. Netanyahu er en av vår tids mest åpenbare krigsforbrytere.
    Holder å minne om Lillyhammer … Israel da også
    MIFF
     

    RM

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.03.2005
    Innlegg
    552
    Antall liker
    1.499
    Torget vurderinger
    2
    Drapet på Ahmed Bouchiki var ganske enkelt en tragedie, liten diskusjon om det. Dog var det en grunn for det, de trodde det var en av deltagerne fra massakren i OL-72, Ali Hassan Salameh, de drepte.

    Hvem var det vi skulle hevne ved bombingen av Libya? Det var det der med splinten og bjelken. Ikke enkelt å se forskjell.

    R
     
    Sist redigert:

    RM

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.03.2005
    Innlegg
    552
    Antall liker
    1.499
    Torget vurderinger
    2
    Hitler og nazistene bekreftet selv at jøder og jødisk blod var tyskerne langt overlegent. I følge Nurnberglovene kunne ikke tyskere gifte seg med en 1/4 jøde. Jødeblodet måtte utvannes til 1/8 før det ble akseptert ekteskap, en åttendedels jøde!!!! Samme med palestinere, Gilad Shilat ble utvekslet mot over tusen fengslede palestinere, inkludert Marwan Barghouti som hadde fem livstidsdommer på seg.

    Askenazyjøder har over 115 i gjennomsnittlig iq. Slike folk har Israel god nytte av. Hva palestinere har vet jeg ikke, har aldri sett noen oversikt.

    Bakgrunnen for at Tyskland av i dag er en av Israels beste venner skal nok søkes i deres historie, fra ca -32 til -45.

    R
     
    Sist redigert:

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    11.216
    Antall liker
    11.065
    Iran er IKKE i krig med Israel!!! Hvilken planet bor du på????? De støtter og sender våpen, penger samt opplæring til Hezbollah i Libanon, Houthiene i Yemen, Bashar al Assad i Syria, styrer halve Irak, men de er ikke i krig med Israel.

    Godt, så vet vi det.

    R
    Med de kriteriene må du også trekke den konklusjon at NATO er i krig med Russland.
     

    morbid

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.08.2018
    Innlegg
    4.414
    Antall liker
    2.793
    Med de kriteriene må du også trekke den konklusjon at NATO er i krig med Russland.
    Helt klart, selv om vi ikke deltar aktivt på stridsmarken så er vesten absolutt en del/part i den krigen. Russland angriper ikke bare et naboland men fundamentet i vestlige verdier. Det er derfor fordømmelsen, våpen og humanitær bistand er så sterk.
     

    RM

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.03.2005
    Innlegg
    552
    Antall liker
    1.499
    Torget vurderinger
    2
    Tja, det blir ett godt stykke fra. Det er for så vidt delte meninger om når krigen, unnskyld spesialoperasjonen, i Ukraina startet, i -14 med Maidanopprøret eller 240222.

    Hvis vi fokuserer på 2402 var det Russland som angrep, og vestverden som kom dem til hjelp. Men at det nå må kunne kalles proxykrig er jeg villig til å være med på.

    Dessverre har også denne konflikten flere lag enn en stor lasagna. og jeg har få problemer med å se det fra russernes side, selv om jeg ikke syns noe om resultatet.

    R
     

    tjua

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.08.2012
    Innlegg
    3.002
    Antall liker
    2.182
    Sted
    Bergen
    Drapet på Ahmed Bouchiki var ganske enkelt en tragedie, liten diskusjon om det. Dog var det en grunn for det, de trodde det var en av deltagerne fra massakren i OL-72, Ali Hassan Salameh, de drepte.

    Hvem var det vi skulle hevne ved bombingen av Libya? Det var det der med splinten og bjelken. Ikke enkelt å se forskjell.

    R
    What about…:

     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    11.216
    Antall liker
    11.065
    Helt klart, selv om vi ikke deltar aktivt på stridsmarken så er vesten absolutt en del/part i den krigen. Russland angriper ikke bare et naboland men fundamentet i vestlige verdier. Det er derfor fordømmelsen, våpen og humanitær bistand er så sterk.
    Så da er det greit om Russland velger å ta ut sine fiender i et tredjeland?
     

    lars_erik

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Innlegg
    35.521
    Antall liker
    20.375
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Ser at tråden har fått litt innslag av pro-israelske kommentarer i det siste. Det er jo greit å se hva som rører seg i hodene på folk.

    Israel har siden statens opprettelse tatt stadig mer land fra palestinerne. De har okkupert, annektert, drept palestinere, tvunget de inn i evigvarende flyktningeleire. Nå har de drept 40 000 palestinere, siden 7.oktober. Og har den frekkhet å kalle det "rett til selvforsvar", etter altså ha okkupert stadig større territorium. Det er slik at en okkupant, krigsmakt og folkerettsbryter må regne at de undertrykte slår tilbake. Det skulle da sannelig bare mangle. Når noen da evner å gå ut med støtte til Israel, så viser det totalt mangel på både empati, evne til å se sammenhenger òg total brain damage.
     

    morbid

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.08.2018
    Innlegg
    4.414
    Antall liker
    2.793
    Så da er det greit om Russland velger å ta ut sine fiender i et tredjeland?
    Det gjør de jo ganske ofte. Men husk på, Hamas er en ren terrororganisasjon. Terrorister som opererer fra tredjeland bør forvente å få seg ei kule.
     

    ArneM

    Dsp er et must !
    Ble medlem
    17.01.2012
    Innlegg
    2.138
    Antall liker
    2.426
    Sted
    Andebu , Vestfold
    Torget vurderinger
    33
    Ser at tråden har fått litt innslag av pro-israelske kommentarer i det siste. Det er jo greit å se hva som rører seg i hodene på folk.

    Israel har siden statens opprettelse tatt stadig mer land fra palestinerne. De har okkupert, annektert, drept palestinere, tvunget de inn i evigvarende flyktningeleire. Nå har de drept 40 000 palestinere, siden 7.oktober. Og har den frekkhet å kalle det "rett til selvforsvar", etter altså ha okkupert stadig større territorium. Det er slik at en okkupant, krigsmakt og folkerettsbryter må regne at de undertrykte slår tilbake. Det skulle da sannelig bare mangle. Når noen da evner å gå ut med støtte til Israel, så viser det totalt mangel på både empati, evne til å se sammenhenger òg total brain damage.
    Fin oppsummering.
     

    RM

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.03.2005
    Innlegg
    552
    Antall liker
    1.499
    Torget vurderinger
    2
    God oppsummering. Da behøver jeg ikke søke profesjonell hjelp, jeg kan bare ta din oppfatning til etterretning. Mange takk.

    Måtte du få noen stakkars hjelpeløse palestinere som naboer.

    R
     

    Hønndjevelen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.04.2010
    Innlegg
    8.513
    Antall liker
    9.409
    Sted
    Oslo
    God oppsummering. Da behøver jeg ikke søke profesjonell hjelp, jeg kan bare ta din oppfatning til etterretning. Mange takk.

    Måtte du få noen stakkars hjelpeløse palestinere som naboer.

    R
    Om du støtter rasist staten Israel, så kan det godt hende at du får noen fordrevne og traumatiserte Gaza palestinere i ditt nabolag pronto.
    Men det er du sikkert happy med?
     

    lars_erik

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Innlegg
    35.521
    Antall liker
    20.375
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    God oppsummering. Da behøver jeg ikke søke profesjonell hjelp, jeg kan bare ta din oppfatning til etterretning. Mange takk.

    Måtte du få noen stakkars hjelpeløse palestinere som naboer.

    R
    Du skulle vel ikke tilfeldigvis ha et "kristent" livssyn? Siden du ser palestinerne som problemet her, de okkuperte. Er det noe jeg har lært under debatter om Palestina og Israel, er det at konservative "kristne" er alt annet enn "kristne". Der er det sannelig ikke mye empati for de undertrykte ute og går.
     

    RM

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.03.2005
    Innlegg
    552
    Antall liker
    1.499
    Torget vurderinger
    2
    Jeg liker å kjenne folk, gjerne mine «fiender» også. De fleste husker Gudfaren: Keep your friends close, but your enemies closer!

    Forfatteren på besøk i løvens hule, Iran. To uker sammen med flotte mennesker, hver dag invitert til forskjellige hjem, restauranter, den ene finere enn den andre.
    La meg komme med én kommentar, INGEN muslimer bryr seg om palestinerne. De eneste muslimene som står lavere enn palestinerne er svarte muslimer fra Afrika.
    Men de utgjør en unnskyldning, en åpenbar årsak til å hate jødene. Iranere flest har ingenting mot jøder, men lederne har. Iranere er ett flott folk, de lider under vanvittige sanksjoner, men klarer å få samfunnet til å fungere.
    Ingen arabiske land vil ta imot palestinere. Ikke Egypt, ikke Arabia, ikke Irak, ikke Jordan, ikke Syria, ikke Libanon! Hvorfor?? Men Lars-Erik, med det store hjertet, frakjenner meg både empati og gir meg diagnosen brain damage.
    Kanskje han er hyggelig, hva vet vel jeg!

    R
     

    Vedlegg

    alipax

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.03.2003
    Innlegg
    1.393
    Antall liker
    393
    Sted
    Herja
    Torget vurderinger
    2
    Du skulle vel ikke tilfeldigvis ha et "kristent" livssyn? Siden du ser palestinerne som problemet her, de okkuperte. Er det noe jeg har lært under debatter om Palestina og Israel, er det at konservative "kristne" er alt annet enn "kristne". Der er det sannelig ikke mye empati for de undertrykte ute og går.
    Du befinner deg i ditt eget ekko-kammer, det er det jo lov til.
     

    Hønndjevelen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.04.2010
    Innlegg
    8.513
    Antall liker
    9.409
    Sted
    Oslo
    Jeg liker å kjenne folk, gjerne mine «fiender» også. De fleste husker Gudfaren: Keep your friends close, but your enemies closer!

    Forfatteren på besøk i løvens hule, Iran. To uker sammen med flotte mennesker, hver dag invitert til forskjellige hjem, restauranter, den ene finere enn den andre.
    La meg komme med én kommentar, INGEN muslimer bryr seg om palestinerne. De eneste muslimene som står lavere enn palestinerne er svarte muslimer fra Afrika.
    Men de utgjør en unnskyldning, en åpenbar årsak til å hate jødene. Iranere flest har ingenting mot jøder, men lederne har. Iranere er ett flott folk, de lider under vanvittige sanksjoner, men klarer å få samfunnet til å fungere.
    Ingen arabiske land vil ta imot palestinere. Ikke Egypt, ikke Arabia, ikke Irak, ikke Jordan, ikke Syria, ikke Libanon! Hvorfor?? Men Lars-Erik, med det store hjertet, frakjenner meg både empati og gir meg diagnosen brain damage.
    Kanskje han er hyggelig, hva vet vel jeg!

    R
    Nok et innlegg fra en som for faen ikke har peiling, og ignorerer alt som er av fakta.
    Jordan, Libanon, Gulf statene, Syria , Egypt etc har en stor andel palestinske flyktninger.
     

    RM

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.03.2005
    Innlegg
    552
    Antall liker
    1.499
    Torget vurderinger
    2
    Er det derfor overgangen ved Rafah er voktet av egyptiske militære, for å få palestinerne raskere over??

    Jeg meldte meg ut av statskirken for flere år siden, så kristen er ikke en betegnelse jeg vil gi meg selv.

    R
     

    BeetleBug

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.06.2009
    Innlegg
    6.708
    Antall liker
    13.449
    Sted
    Sørlandet
    Ingen arabiske land vil ta imot palestinere. Ikke Egypt, ikke Arabia, ikke Irak, ikke Jordan, ikke Syria, ikke Libanon! Hvorfor??
    Ingen - absolutt INGEN land ville ta i mot Jødene heller. USA, i særdeleshet, var svært negativt innstilt til dem. Henry Ford hatet dem. Skip lastet med Jødiske barn som rakk å kaste loss før nazistene tok dem fikk ikke legge til land i Europa eller USA. Det endte til slutt med at barna ble fordelt på tre Europeiske land for å dele dem opp. Hvorfor?
     

    RM

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.03.2005
    Innlegg
    552
    Antall liker
    1.499
    Torget vurderinger
    2
    Vel, nå har de Israel, og ikke mye tyder på at de har tenkt å gi opp den lille landremsa.

    R
     

    RM

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.03.2005
    Innlegg
    552
    Antall liker
    1.499
    Torget vurderinger
    2
    Men det er bare min oppfatning, fra mitt lille ekkokammer.

    R
     

    RM

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.03.2005
    Innlegg
    552
    Antall liker
    1.499
    Torget vurderinger
    2
    Hvis dere kun vil ha palestinaelskere, hvorfor ikke lage en egen tråd? "Vi som hater jøder". Det må jo være enklere å slippe slike empatiløse jødeelskere som meg.

    R
     

    lars_erik

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Innlegg
    35.521
    Antall liker
    20.375
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Hvis dere kun vil ha palestinaelskere, hvorfor ikke lage en egen tråd? "Vi som hater jøder". Det må jo være enklere å slippe slike empatiløse jødeelskere som meg.

    R
    Tviler sterkt på at du finner "jødehatere" her. Derimot finner du de som reagerer like sterkt på okkupasjon, folkerettsbrudd og massedrap, uavhengig av om det er Russland eller Israel som står bak.
     

    alipax

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.03.2003
    Innlegg
    1.393
    Antall liker
    393
    Sted
    Herja
    Torget vurderinger
    2
    Tviler sterkt på at du finner "jødehatere" her. Derimot finner du de som reagerer like sterkt på okkupasjon, folkerettsbrudd og massedrap, uavhengig av om det er Russland eller Israel som står bak.
    Da hater du kristne da, det er iallefall det inntrykket jeg klart har.
     

    lars_erik

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Innlegg
    35.521
    Antall liker
    20.375
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Da hater du kristne da, det er iallefall det inntrykket jeg klart har.
    Jeg hater ingen jeg, men jeg forakter konservative kristne, som konservative av hvilken som helst religion.

    Jeg har mange kristne bekjentskap og venner; alle som en tar de sterk avstand fra Israels folkerettsbrudd, okkupasjon og krigshandlinger. Det er EKTE kristne.
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    11.216
    Antall liker
    11.065
    Da hater du kristne da, det er iallefall det inntrykket jeg klart har.
    Jeg synes det er litt mystisk at man ikke kan være sterkt saklig uenig i en eller annen politisk holdning, uten at noen må trekke begrepet hat inn i bildet. Det forekommer meg nærmest absurd.

    Jeg er altruistisk anlagt, jeg er glad i mennesker, men sliter litt med at så mange av dem ikke evner å tenke annet enn binært.
     

    alipax

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.03.2003
    Innlegg
    1.393
    Antall liker
    393
    Sted
    Herja
    Torget vurderinger
    2
    Jeg synes det er litt mystisk at man ikke kan være sterkt saklig uenig i en eller annen politisk holdning, uten at noen må trekke begrepet hat inn i bildet. Det forekommer meg nærmest absurd.
    Det forekommer meg ganske forunderlig at nesten uansett hva jeg skriver her inne så er det alltid noen som må gjøre det til en feil.
     

    Gjest.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.09.2006
    Innlegg
    5.949
    Antall liker
    734
    Jeg har lest om at "ingen vil ha palestinerne" så mange ganger nå at jeg vil se det begrunnet og dokumentert med troverdige kilder. Denne rangeringen av muslimer som RM kommer med er om ikke rasistisk så iallefall facistisk.
     

    Hønndjevelen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.04.2010
    Innlegg
    8.513
    Antall liker
    9.409
    Sted
    Oslo
    Jeg synes det er litt mystisk at man ikke kan være sterkt saklig uenig i en eller annen politisk holdning, uten at noen må trekke begrepet hat inn i bildet. Det forekommer meg nærmest absurd.
    Jeg hater terrorister, enten de kaller seg ABB, Alquaida, Hamas, IDF, USAF, jeg hater alle terrorister som utøver terror mot sakesløse sivile
     

    lars_erik

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Innlegg
    35.521
    Antall liker
    20.375
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Det er synd at det viktigste staten Israel tydeligvis har tatt med seg etter Holocaust, er hevn. Hadde de enda hevnet seg mot Tyskland, men de hevner seg mot palestinerne- som intet hadde med Holocaust å gjøre. Jødene, av alle, burde vite at okkupasjon, folkerettsbrudd, massedrap ikke er veien å gå. Å bli kalt for "jødehater" pga det, er utrolig lett gjennomskuelig hersketeknikk. Okkupasjon og massedrap er forkastelig og i strid med folkeretten, til og med når Israel står bak! Så enkelt er det.
     
    Sist redigert:

    BeetleBug

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.06.2009
    Innlegg
    6.708
    Antall liker
    13.449
    Sted
    Sørlandet
    Jeg har lest om at "ingen vil ha palestinerne" så mange ganger nå at jeg vil se det begrunnet og dokumentert med troverdige kilder.
    Det er velkjent at ingen land ville ta i mot Palestinerne når dem ble kastet ut av sitt eget land. Ca 750 000 Palestinere ble statsløse og flyktet / ble fordrevet og deretter plassert i diverse flyktningeleirer i nabolandene. Kun Jordan ga noen av dem statsborgerskap. Du kan google Al-Nakba om du vil finne ut mer om dette.
     

    Hønndjevelen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.04.2010
    Innlegg
    8.513
    Antall liker
    9.409
    Sted
    Oslo
    Det er velkjent at ingen land ville ta i mot Palestinerne når dem ble kastet ut av sitt eget land. Ca 750 000 Palestinere ble statsløse og flyktet / ble fordrevet og deretter plassert i diverse flyktningeleirer i nabolandene. Kun Jordan ga noen av dem statsborgerskap. Du kan google Al-Nakba om du vil finne ut mer om dette.
    Sikkert riktig, Norge vil jo ikke ta imot noen palestinske medisin studenter som mangler et par semestre på å bli ferdig utdanna!
     

    lars_erik

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Innlegg
    35.521
    Antall liker
    20.375
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Det er direkte skammelig; ukrainske flyktninger ble fysisk hentet til landet, fikk privilegier ingen andre flyktninger har fått. Til og med ukrainere som bodde i andre land enn Ukraina ble tatt i mot med åpne armer og fikk disse særfordelene. De fikk til og med egne paroler òg plass i 17. mai-tog, mens flyktninger fra andre land sto på fortauene og så på denne vanvittige forskjellsbehandlingen. Den ukrainske nasjonalsangen ble spilt "overalt". Typisk Ola Dunk; i sin iver etter å løpe i flokk, kastes all vett og forstand over bord. Det var statsrasisme, forkledd som empati.
     
    Sist redigert:

    Hønndjevelen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.04.2010
    Innlegg
    8.513
    Antall liker
    9.409
    Sted
    Oslo
    Det er direkte skammelig; ukrainske flyktninger ble fysisk hentet til landet, fikk privilegier ingen andre flyktninger har fått. Til og med ukrainere som bodde i andre land enn Ukraina ble tatt i mot med åpne armer og fikk disse særfordelene. De fikk til og med egne paroler òg plass i 17. mai-tog, mens flyktninger fra andre land sto på fortauene og så på denne vanvittige forskjellsbehandlingen. Den ukrainske nasjonalsangen ble spilt "overalt". Typisk Ola Dunk; i sin iver etter å løpe i flokk kastes all vett og forstand over bord.
    Vær så snill, vi skal ta imot flyktninger fra Ukraina med verdighet.
    Vi burde ta imot alle flyktninger med samme verdighet.
    Men ikke sett flykting grupper opp mot hverandre.
     

    lars_erik

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Innlegg
    35.521
    Antall liker
    20.375
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Vær så snill, vi skal ta imot flyktninger fra Ukraina med verdighet.
    Vi burde ta imot alle flyktninger med samme verdighet.
    Men ikke sett flykting grupper opp mot hverandre.
    Det er slett ikke å sette noen opp mot hverandre. Det er tvertimot å forfekte at folk skal IKKE forskjellsbehandles. En hver flyktning skal behandles på samme måte. Å gi ukrainske flyktninger enormt bedre behandling enn andre, er rasisme.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn