Angående de siste rundene her til lands: Muslimene har jo vunnet noen store strategiske seire de senere årene, utvilsomt. De har nå nesten full kontroll over både sporveiene og taxinæringen i Oslo.
Nei, frue. Du tar aldeles feil. Muslimer i Norge er i praksis en uniformert underklasse fullt på linje med slavenes etterkommere i USA.
Norske jøder derimot, har bl.a. vært stortingspresidenter og diverse. Her snakker vi om en minoritet som har klart å tilpasse seg det samfunnet de lever i, og tjene egne og samfunnets interesser gjennom sin deltagelse i det. Det er dem forresten vel unt.
Ja. Akkurat, vi snakker om en gruppe mennesker som har klart å tilpasse seg, og om en gruppe som ikke har klart det. Hvorfor? Fordi de ikke vil, eller fordi de ikke får det til?
Har du noensinne hørt om en alvorlig kriminell handlig begått av en jøde i Norge, driver de med gjengkriminalitet, voldtar de eller slår de ned homofile? Jeg kommer ikke på en enste en i farten. Om jøder er slikt et voldelig folkeslag man kan få inntrykk av at mange synes (gjennom Israels politikk, de er tross alt jøder) så er det rart om ikke dette ville gitt seg utslag på voldsstatistikken også her. Eller er de fredelige, og har en fredelig religion?
Og så kan man jo ta for seg den andre gruppen du nevner. Som Honkey og jeg engang ble enige om å formulere det så utgjør innvandrere fra denne gruppen en for stor andel av gruppen kriminelle i Norge.
Men det er denne gruppen vi er så flinke til å støtte og forstå, selv når de er ute etter jødene ser det ut som. Det er skammelig, jeg er rett og slett flau over å være norsk av og til.
En uniformert underklasse fullt på linje med slavenes etterkommere i USA
.?? Dette er det største vrøvlet jeg har lest på lenge. De er kommet frivillig, de kommer fremdeles mer enn frivillig, de bruker alle tenkelige knep for å komme til vårt land for å ta del i vår velstand. Det hadde vært greit nok om de kunne oppført seg skikkelig alle de som kom Men når de prøver å bestemme hvordan vi skal leve i vårt land, hva vi skal få lov og ikke få lov å si, skrive, tegne og mene, da er det faktisk ikke morsomt lenger. Og når de fortsetter hjernevaskingen av sine barn, med statlige norske midler så vi kan fortsette å ha et problem med fanatiske muslimer, da er det også vår egen dumskap og idioti at vi ikke får integrert denne store gruppen i samfunnet vårt.
Til Spiralis:
Vel jeg kjenner også noen som har vært i UNIFIL styrkene, som kom hjem og fortalte helt andre historier enn de som du her nevner og med et helt annet bilde av situasjonen.
Fru Rachel og herr Willoch stiller vel på lik linje da, hva var det forresten hun sa som var så usaklig? At hun er redd for å gå ut på gaten i Norge med Davidstjerne på seg, kanskje?
Ja, norske medier er mye lengre til venstre enn befolkningen for øvrig, og dette viser seg igjen i pressedekningen, bla. i denne konflikten. Da blir man feilinformert, og mange får en uriktig oppfatning av situasjonen som fører til at man sympatiserer med Israels motstandere.
Når fienden ikke skyr noen midler og ofrer barn for å få sympati, og dessverre, faktisk også klarer å oppnå denne sympatien så er det ikke lett for Israel. I mange år har de blitt beskutt av Hizbolla, når de omsider gjør noe for å prøve å stoppe dette er det, selvsagt som alltid , de som får kritikk. Hav i alle dager skal de gjøre for å beskytte sine egne innbyggere?