HEI FOLKS.
Jeg takker for støtten , det her jo vørt litt mye i det siste , jeg har kjøpt huset gunstig , og det er litt potensiale her , samtidig kan jeg ta vare på tinene og hobbyene jeg liker , så ja jeg må gi det litt tid.
utgifter med å bo er det jo uansett , merutgiften regnet ut med samtlige kostnader innbakt er ikke mer enn at man kan svelge det-og heller kanskje ha det mer romslig.
jODA , det spiller ikke håpløst her nå , men klart litt tuning , samt å få opp vinylriggen blir bra , så får vi se etterhvert , man surrer jo rundt å tenker på hv man skal ta fatt i , det har endt opp i at jeg har satt meg ned og ikke gjort noe , men i går løsna det litt , i dag fikk jeg snekra sammen hjørnekassa på garasjen , samt planlagt restarbeidet til helgen , så ja det kan bli bra dette , nå bøir det ny jobb fra 2. april også , mye å gjøre der , så det kan bli hektik til tider fremover , men da har jeg no å henge fingrene i.....
frem til da fyrer jeg med ved åså godt jeg kan på kveldene.... Knutt ar innom og ordna litt på pc tilkoplingen i dag , så da er jeg i allfall på nett , ting ser rimig svart ut når mn går fr alt tilgjenglig , til alt virker ikke på ett døgn .
og sluket , budeier er ikke velkommene , ;Dheller ikke kvinnemennesker som skal ødelegge lakken på høyttalerne ed potteplanter og alskens vekster , jeg får vel prøve å "danse med ulver" alene en tid nå...... håper dere har rett , at det meste faller på plass , kjøreturen til min sønn er ca 15 minutter ogå noe som selvsagt er helt oerkommelig.
Alle er selvsagt velkommene på kaffe og lytt når de måtte ønske , men ring gjerne først så er jeg i allefall hime.
Nå får jeg skru igjen trekken og finne senga , Knut og jeg beskuet Ekorn utenfor kjøkkenvinduet på morran , virra no jøvlig frem og tilbke , les ferske fluebinder-matrialer rett utenfor døren......
Vinterpels fra Rdyr er og også gngbar vare til digrere sultene Ørretter.....
Mvh Espen