Hei folkens ,. så var stressfaktoren godt igang igjen , etter drøye 2 uker med pustepause , etter å ha tømmt huset til fattern og vasket ned der , er det altså pån igjen.
Fikk aksept på bud på enebolig om Torsdagen , så da er vel handelen gjort.
Det blir rikelig med plass , med hus på 170kvm og 2 mål tomt å boltre seg på-
Naboen ( i den grad vi kan kalle det det ) bor på andre siden av riksveien , og han bortafor kan jeg skimte , huset sett fra gårdsplassen ser ut til å være på størrelsen av en fyrstikkeske , noe det selvsagt ikke er , men som mer indikerer avstanden....
Det er hva jeg vil kalle frittliggende enebolig.
Sikringsskapet er ryddet opp i og byttet ut , det samme med to bad og kjøkken , garasjen er litt på halvtolv men det ordner seg nok , god tomleplass til å bygge nye KLEIN- HORN
Men før det går det nok med en del timer og måneder til både justering av utearealer og vedlikehold , så det får heller være drømmen å snekre kasser fremfor panel og annen snadder.
stedet er Gjerdrum i Akershus , og jeg håper jeg kan få en hyggelig familie på 17 stykker med minoritetsbakgrunn til å overta min hyggelige blokkleilighet her i Rælingen , det er sengepalss til 3 , men med litt oppfinnsomhet og nytenking kan både bod og veranda tas i bruk , klart det kan bli friskt midtvinters med balkongen som soveværelse , men med dagens globale oppvarming , bør det ikke gå alt for mange år , dersom man innvesterer i terrase-varmer før det blir fullt på høyde med de to andre rommene.
så kan det jo gå an å kle i hele sulamitten med huntonitt og glava og. ;D( husk nabovarsel)
Naboene får jeg ønske ett helvetes jævlig år , og takker for all bankingen i veggene igjennom årene som har gått.
Ha en forrykende forsommer når dere kommer så langt kjære naboer , da har jeg dratt ut ledningen og er langt vekk herfra.
Alle andre med forståelse for musikk-glede her på sentralen , må jeg bare takke for støtten de 8 siste åra jeg har slitt med moroa .
tråden blir avsluttet i takt med at jeg pakker ned anlegget , men fortvil ikke , det skal jo pakkes opp igjen..... og denne gangen er forutsetningene en del bedre , så får vi se da , om valget blir anlegg i stuen eller i eget kjeller-rom , og kanskje ett mindre oppsett i stua.
Men det er kanskje best å bruke det største rommet til lyd , vi får se , mulighetene er der , det blir i allefall en mindre separat hjemmekino da junior ønsker seg dette , så får det innfris med ett kjeller-rom til disposisjon.
Ny tråd fra nytt (umøblert)hjem vi komme , nå plasserer vi stereon først , og møblerer etterpå , de møblene som ikke kan plasseres og må gi hi-fi en komprommisser , de gis bort mot henting.
frøkene r med stor sans for interiør , bør kanskje finne seg en annen arena å vanke på , derimot om det kommer ei hyggelig frøken , med gullører og som vet å svinge tohånds-.fluestanga etter sølvblank nygått laks , er vel det eneste som kunne fått meg til å vurdere kompromisser kanskje , men hittil ha a uteblitt hu og , kanskje ikke så rart når norsk kaste-elite med innover-tiss er såpass få at man teller dem greit på hendene til en dreven sagbruker.
Jeg takker ærbødigest for følge , og må nå bare bruke tiden fremover til avvikling og overtakelse , satser på at det er lyd i nyheimen innen 15mars 2012....
frem til dette får jeg heller snylte litt golyd av alle venner her inne.
så ett lite bilde av noen små nusselige høyttalere jeg får drømme litt om....
Beste hilsner fra Espen