Ja så var det disse muslimene da...

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Status
    Stengt for ytterligere svar.

    Spiralis

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Innlegg
    19.644
    Antall liker
    8.004
    Torget vurderinger
    0
    Islamisme er likt med facisme ja, det har jeg sagt hele tiden.
    Ja DU har sagt det ja ! Jeg tenkte mest på visse andre. ;)
     

    Ivar_Loekken

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.12.2006
    Innlegg
    2.486
    Antall liker
    2
    Det er godt å se at ikke alle lukker øynene for stormen som kommer for å ta oss.
     

    Gjest.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.09.2006
    Innlegg
    6.059
    Antall liker
    837
    Handlingsløsheten blir sikkert mye mer behagelig når man diskrediterer alle advarslene. Du har ikke noe snusk om Storhaug i samme slengen da?
    Du har hørt om han som ropte ulv? Det er mye av dette i media i dag. De lever av det. Vi får søke informasjon fra seriøse kilder, og ikke fra de som bare må selge sine spekulasjoner og påfunn.
     

    Kvasar

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    03.01.2006
    Innlegg
    184
    Antall liker
    0
    De fleste Muslimer er ikke Islamister ,bare vanlige troende mennesker uten fundamentalistiske trekk .
    Faktisk er de Fleste meget hyggelige Mennesker . :)
     

    Ivar_Loekken

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.12.2006
    Innlegg
    2.486
    Antall liker
    2
    Bare vent. Det at folk først og fremst identifiserer seg selv som "muslimer", burde alene vært nok til å få alle varsellampene hos sekulære og moderne mennesker til å lyse rødt.
     

    oddgeir

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.10.2005
    Innlegg
    7.597
    Antall liker
    10

    Kimmern

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    10.12.2003
    Innlegg
    230
    Antall liker
    1
    Fred på jorden!

    Jeg liker mennesker av alle religioner og farger!
     
    V

    villov

    Gjest
    Fred på jorden!

    Jeg liker mennesker av alle religioner og farger!

    Fred på jorden blir det når alle mennesker er utryddet.

    Frykt er menneskets verste fiende, og de ekstremistiske muslimene er fryktens tjener.
     
    V

    villov

    Gjest
    Har ikke giddet å lese tråden, men den gangen jeg var i midten av tenårene skjønte jeg hvor galt alt kom til å bli med våre nye landsmenn. I dag er jeg 52, og håper jeg stryker med før vi ligger under for sharia.
     

    Kimmern

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    10.12.2003
    Innlegg
    230
    Antall liker
    1
    Paven har skjønt det, men det er naturligvis ikke helt politisk korrekt.  Skitt au.  Han fortjener vår fulle støtte.
    Vår? Hvem snakker du på vegne av egentlig? Alle nordmenn? Alle her på forumet?
     
    P

    Parelius

    Gjest
    Vår? Hvem snakker du på vegne av egentlig? Alle nordmenn? Alle her på forumet?
    Nå må du bruke huet, Kimmern. "Vår" er det samme som "oss", som er det samme som "de som støtter paven", eller "vi som støtter en sak som paven støtter", eller "de som er enige med meg, BBKing" etc.. Som sedvanlig ganske innholdsløst. (på med asbestdrakten, og ned i bobmerommet.) Ikke vondt ment, men det er da fredag...
     

    Kimmern

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    10.12.2003
    Innlegg
    230
    Antall liker
    1
    Veldig stilig tråd dette.

    Deltakerne her fremstår som en gjeng gamle sursildsspisende hifi-gubber som kåter hverandre opp med historiene om hvor jævlige alle muslimer er. Islam er selvsagt roten til alt ondt og alle som er muslimer er fundamentalister. Hver gang en mann med "innvandrerbakgrunn" gjør noe slemt/galt er det selvsagt fordi han er muslim, ikke fordi han er et dårlig menneske.

    Jaja, dere for kose dere videre. Håper dere klarer å "onanere" hverandre til orgasme med dette pratet, slik Hitler gjorde da han holdt talene sine...
     

    jowil

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.07.2006
    Innlegg
    1.876
    Antall liker
    9
    Uten å legge ord i munnen på respektable medlemmer, vil nå jeg si at den største utfordringen for at sursilda skal overleve inn i fremtida er at den er sur. Rømmesild derimot. Det er godt. Den kamuflerer sildesmaken på en helt annen måte enn den sure. :p
     
    V

    villov

    Gjest
    Veldig stilig tråd dette.

    Deltakerne her fremstår som en gjeng gamle sursildsspisende hifi-gubber som kåter hverandre opp med historiene om hvor jævlige alle muslimer er. Islam er selvsagt roten til alt ondt og alle som er muslimer er fundamentalister. Hver gang en mann med "innvandrerbakgrunn" gjør noe slemt/galt er det selvsagt fordi han er muslim, ikke fordi han er et dårlig menneske.

    Jaja, dere for kose dere videre. Håper dere klarer å "onanere" hverandre til orgasme med dette pratet, slik Hitler gjorde da han holdt talene sine...
    En dag så går det sikkert opp for deg også om hvem som vil hvem vondt. I nær historisk framtid vil dette landet bli muslimsk på tilnærmet samme måte som det en gang ble kristent, og det er ikke meg som opplyser om prognose og statistikker
    "Mein Kampf" er jo bare bestselger i muslimske områder.
    Muslimer anbefalte meg å lese www.koranen.no og det har jeg gjort. Har du?
     

    Audiophile-Arve

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    20.857
    Antall liker
    8.167
    Sted
    Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
    Torget vurderinger
    0
    Uten å legge ord i munnen på respektable medlemmer, vil nå jeg si at den største utfordringen for at sursilda skal overleve inn i fremtida er at den er sur. Rømmesild derimot. Det er godt. Den kamuflerer sildesmaken på en helt annen måte enn den sure. :p
    Sjølv likar eg kryddersild betre, men sursilda fortener respekt. Dette var ein grei konserveringsmåte i alle år før kjøleskåpet. Smaken er spesiell, slik all spennande mat har spesiell smak, men ikkje vond. Surt er noko vi er avhengige av smaksmessig, elles vert ting kjedleleg. (forsåvidt den største utfordringa til vårt utmerka nasjonalbær MOLTA - ho er ikkje sur nok, og skal du gjere anna med denne enn må maule ho, må du tilsette surt på ein eller annan måte. Eg har ei utmerka oppskrift på moltefromasj som beviser dette)

    Men eg har respekt at ein tander gane gjerne vil ha rømmesild i staden. Det er sjølvsagt heilt i orden. Likevel, å rakke ned på sursilda på eit slikt grunnlag, er kritikkverdig. Skal du rakke ned på denne, bør det vere ut frå eit heilt anna fundament enn "sur". T.d. etisk, estetisk, helsemessig eller eitkvartsånt.
     
    O

    om.s

    Gjest
    Jeg har diabetes. Har du?
    Dårlig retorikk!! nå har jeg riktig nok ikke lest koranen, men hvordan den "ble til", og det holdt/holder.
    Omvendt rasisme, er ett praktisk uttrykk omdagen, vilken har sine mest trofaste tilhengere blandt de som alltid skal forstå ting "ihjel", jeg vet hvor jeg er , gjør du? stakkars verden osv.....

    mvh
     

    Spiralis

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Innlegg
    19.644
    Antall liker
    8.004
    Torget vurderinger
    0
    Omvendt rasisme, er ett praktisk uttrykk omdagen,

    mvh
    Rasisme er rasisme uansett og aldri omvendt!

    Hvis rasismen skal kunne sies å være "omvendt" må det bety at den som bruker et slikt uttrykk mener at han selv er rasemessig bedre enn de som utsetter ham for rasisme!

    En vanlig tolking er at omvendt rasisme liksom ikke skal være så "farlig" fordi rasistene i dette tilfellet ikke vet bedre stakkars !

    I det heletatt å gi seg inn på en slik argumentasjon ( "stakkars dem" syndromet ) viser jo at den som blir utsatt for "omvendt" rasisme selv er en jævlig rasist !
     

    Spiralis

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Innlegg
    19.644
    Antall liker
    8.004
    Torget vurderinger
    0
    Fram med Glucagon sprøyta.....

    mvh
    Så lenge han fortsatt sitter i stolen ved PC`n bør det holde med et glass melk og en skive grovt brød.
     
    O

    om.s

    Gjest
    Rasisme er rasisme uansett og aldri omvendt!

    Hvis rasismen skal kunne sies å være "omvendt" må det bety at den som bruker et slikt uttrykk mener at han selv er rasemessig bedre enn de som utsetter ham for rasisme!

    En vanlig tolking er at omvendt rasisme liksom ikke skal være så "farlig" fordi rasistene i dette tilfellet ikke vet bedre stakkars !  

    I det heletatt å gi seg inn på en slik argumentasjon ( "stakkars dem" syndromet ) viser jo at den som blir utsatt for "omvendt" rasisme selv er en jævlig rasist !
    Min tanke med dette var at det snart er feil å være Norsk, og spesiellt om du har krav til samfunnet, der slipper andre lettere til.
    Hva med våre bl.a våre egne eldre, som har lagt grunnen for den velstanden vi opplever?, de diskrimineres i sin hverdag!.

    Rasist, Nei! kulturbevisst Ja! og nesa mi har vært mye utenfor Norge/Norden!

    mvh
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Nemlig, Spiralis!

    Å anta at rasisme bare er holdninger som etniske europeere har til andre, er et symptom på at rasismen sitter så dypt i oss at den er usynlig.
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Nå tror jeg jeg ser hva du vil illustrere med begrepet 'omvendt rasisme' om.s.

    Mener du at det er 'omvendt rasisme' når man selv vurderer sin egen rase som underlegen andres?
     
    O

    om.s

    Gjest
    Nå tror jeg jeg ser hva du vil illustrere med begrepet 'omvendt rasisme' om.s.

    Mener du at det er 'omvendt rasisme' når man selv vurderer sin egen rase som underlegen andres?
    Feil av meg! i dette fora burde jag sagt "omvendt praksis" el m.a.o "ta godt vare på alle andre enn dine egne".....

    mvh
     

    Spiralis

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Innlegg
    19.644
    Antall liker
    8.004
    Torget vurderinger
    0
    Feil av meg! i dette fora burde jag sagt "omvendt praksis" el m.a.o "ta godt vare på alle andre enn dine egne".....

    mvh

    OK, da forstår jeg hva du mener.
     

    Spiralis

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Innlegg
    19.644
    Antall liker
    8.004
    Torget vurderinger
    0
    Gjør du?

    mvh
    Ja tror da det. Og hvis det jeg tror er feil så vær så snill å ikke korriger det. Det er så greit å være en ignorant redneck. ;D ;D
     
    O

    om.s

    Gjest
    Ja tror da det. Og hvis det jeg tror er feil så vær så snill å ikke korriger det. Det er så greit å være en ignorant redneck.  ;D ;D
    Nå, jeg kan leve med insinuasjonene, men sannheten står alikevel ikke å lese på HFS.... ;)

    mvh
     

    Spiralis

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Innlegg
    19.644
    Antall liker
    8.004
    Torget vurderinger
    0
    Søker du den rette tro og sannhet er du nok på feil jorde når du er her ! ;D ;D ;D ;D
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Med en så vid spredning av påstander som er presentert her, skulle det godt gjøres om ingen har snublet over sannheten på et eller annet tidspunkt.

    Jeg mener.. Tilstrekkelig antall apekatter med tilstrekkelig antall skrivemaskiner, o.s.v. o.s.v.....

    ;D
     
    Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn