JAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!

palmaris

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.11.2002
Innlegg
1.587
Antall liker
996
Torget vurderinger
1
Liverpool vann Champions League ;D ;D ;D!!!!
 

Kaare_Katt

Medlem
Ble medlem
15.02.2002
Innlegg
28
Antall liker
0
grattis,

nå er det offisielt at yankchester utd. er englands 4. beste lag ;D

ARSENAL!!!
 

AlexanderK

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.10.2004
Innlegg
944
Antall liker
1
Sted
Nøtterøy
Torget vurderinger
1
Lett.
Og det som nesten er litt ille, er at det er Dudek som er helten...! ;D

Blir ikke lett å ha eksamen i mårra, litt vel oppspilt her nå...! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
 

musikkelsker

Fersking
Ble medlem
17.04.2005
Innlegg
3
Antall liker
0
Lett.

Blir ikke lett å ha eksamen i mårra, litt vel oppspilt her nå...!  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Kalde avrivninger bruker å hjelpe. Skjønt, i tilfellet fotball må en muligens ty til lobotomering. :p
 

royervin

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
21.12.2005
Innlegg
135
Antall liker
2
Gratulerer med en fantastisk triumf, og en imponerende snuoperasjon etter 0-3 ved pause.

Her i Hammerfest var jeg på et utested som var smekkfullt av Liverpool-supportere. Unødvendig å si at stemningen var høy utover kvelden.

Roy
 

cox

Overivrig entusiast
Ble medlem
24.08.2003
Innlegg
1.102
Antall liker
288
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Ja, hva var det jeg sa.

Gratulerer så mye
 

Kim

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
26.09.2002
Innlegg
432
Antall liker
45
Torget vurderinger
17
Som ManU supporter sitter dette langt inne, men...


GRATULERER!
Dette har dere fortjent :)
 

Rune S

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.04.2002
Innlegg
4.573
Antall liker
1.241
Torget vurderinger
11
Morsom kamp!
Hadde på forhånd aldri trodd at Liverpool skulle klare å slå Milan,og ivertfall ikke etter 1.omgang :eek:
Liverpool supporterene fortjente igrunnen den seieren,og jeg skulle gjerne stått midt iblant de når "You'll never walk alone" runget på slutten!!!! :)

Mvh
Rune
 

styx

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.12.2004
Innlegg
806
Antall liker
3
Gratulerer så mye!

Jeg satt penger på at Milan skulle vinne før gruppespillet startet, så det hadde vært deilig å innkreve de 8.5 i odds det hadde betalt :mad: Menmen, it's hard to be a nissemann. Må nesten innrømme at jeg spilte Trivial Pursuit og drakk pils med en venninne i stedet for å se på kampen ;D
 

JD

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.02.2002
Innlegg
899
Antall liker
56
Sted
Asker
Torget vurderinger
1
I say again:

You'll never walk alone

En ny æra har begynt!!!
 

JORFIN

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2004
Innlegg
1.765
Antall liker
15
Torget vurderinger
22
Som ManU supporter sitter dette langt inne, men...


GRATULERER!
Dette har dere fortjent :)
fortjent og fortjent, unner dem egentlig ikke så mye :p
manu fann jeg og gitt, har en bror som er ivrig liverpool suporter, gruer meg til å komme hjem gitt :(
 

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Innlegg
5.979
Antall liker
327
Sted
Oslo Vest
Fantastisk kamp, hadde avskrevet dem etter 1. omg.
De har hatt en fantastisk fighting spirit gjennom hele CL og er verdige vinnere, selvom de til tider har hatt griseflaks. Jeg hadde satt en slump på H/B med 30.0 i odds, og hadde Pool scoret på tampen av 2. omg hadde det blitt endel kroner. Men pyttsan, fikk inn en trippel med Polske og Svenske kamper.

_____________
SI
 

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Innlegg
15.793
Antall liker
21.444
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
I say again:

You'll never walk alone

En ny æra har begynt!!!
tøys. heller et blaff i mørket, spør du meg. :p
 

royervin

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
21.12.2005
Innlegg
135
Antall liker
2
tøys. heller et blaff i mørket, spør du meg.  :p
Det var nok ikke noe blaff, men en bekreftelse på at potensiale er stort i Liverpool. Klubbens problem, er at det ser ut som de bare klarer å hente ut dette i Champions League. I serien har de til tider - for å sitere Pondus - spilt som fulle speiderpiker.

Roy
 

JD

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.02.2002
Innlegg
899
Antall liker
56
Sted
Asker
Torget vurderinger
1
To ord: Rafael Benitez

Det er ikke tilfeldig at de samme managerene går igjen som vinnere. Benitez og Mourinho...

Tror nok Liverpool vil nærme seg toppen til neste år. Forhåpentligvis vil CL-seieren kunne generere mer penger til spillerkjøp. I tillegg har de i år vært ekstremt utsatt for skader.
 

royervin

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
21.12.2005
Innlegg
135
Antall liker
2
To ord: Rafael Benitez
Den samme mannen som sendte et tilnærmet b-lag på banen i FA-cupen mot Burnley, og som også senere i serien har spart sine beste spillere for å "spare" dem, med påfølgende elendige resultater.

Benitez er en ypperlig manager, men til nå har han overbevist mest når han har møtt internasjonale lag. Hjemme i serien, har han ikke klart å få dreisen på laget. Mulig skyldes det at det spilles en noe annen fotball på kontinentet enn i den engelske serien. og Benitez har mer erfaring fra europa enn fra England.

I mitt lag Arsenal, ser det ut til at det er helt motsatt. Den engelske serien og fotballen mestrer vi stort sett greit, men har ikke funnet noen løsning på hvordan man skal vinne i Europa.

Roy
 

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Innlegg
3.444
Antall liker
788
Torget vurderinger
5
Jeg blir så j***** forbanna.
Alt under kontroll og så kommer det en total kollaps i 15 minutter, og så er alt ødelagt. Milan styrte jo de resternede 75 minuttene + ekstraomgangene.

Ett mål feilaktig annulert for offside, superbillig straffe som knapt nok ihugga Liverpool-supportere kunne rettferdiggjøre.
Prikken over i'en er at Dudek får stå 1-1,5 m fra mållinjene under straffekonk'en.

Dette var en gedigen nedtur.
Kjipt når det nest beste laget på banen vinner. ;D
 

Kaare_Katt

Medlem
Ble medlem
15.02.2002
Innlegg
28
Antall liker
0
Det var nok ikke noe blaff, men en bekreftelse på at potensiale er stort i Liverpool. Klubbens problem, er at det ser ut som de bare klarer å hente ut dette i Champions League. I serien har de til tider - for å sitere Pondus - spilt som fulle speiderpiker.

Roy

seier i cup er stort sett bare en blaff, derav klisjeen "cup er cup!" :p

heller ikke et "tilfeldig" ligamesterskap beviser stort (jfr blackburn, deportivo, valencia).

men et ok utgangspunkt er det jo.

nei, kontinuitet er tingen! tror neppe liverpool vinner EPL innen de 4 neste årene. det blir spennende å se om styrets, managerens, fansens og spillernes ryggrad klarer å bære det da ;)
 

Bsg-museum

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
03.08.2004
Innlegg
246
Antall liker
2
Det e faen heilt sykt!!!!!!!!!!!!!!

Har festa heila natto å nå ser det ut så eg begynne igjen.

har enno ikkje gått heilt opp for meg.

det ebare så jævli sykt!

Ligga onna 3 - 0 å komma tebake å vinna :D

om 10 min begynne paraden i Liverpool. sko ønska eg va der ja :) komme te å bli så jævlige feiring!

You'll never walk alone!!!!!!!!!!!!!
 

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Innlegg
15.793
Antall liker
21.444
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
Det var nok ikke noe blaff, men en bekreftelse på at potensiale er stort i Liverpool. Klubbens problem, er at det ser ut som de bare klarer å hente ut dette i Champions League. I serien har de til tider - for å sitere Pondus - spilt som fulle speiderpiker.

Roy

benitez er en glimrende manager, og liverpool har pr. idag en håndfull virkelig gode spillere. man skal heller ikke se bort ifra at benitez' kjennskap til spansk fotball og nettverket han har der nede kan føre til at liverpool fremover kan forstette med å kapre kapasiteter fra spania - slik de har gjort med xabi alonso og luis garcia.
jeg tipper faktisk at navn som vicente, albelda, marchena og baraja kan bli aktuelle for rødtrøyene i fremtiden.

likevel har jeg vondt for å tro at liverpool skal kunne bli noen maktfaktor innen europeisk fotball.
det henger først og fremst med deres posisjon i england.
for å kunne etablere seg og plukke internasjonale titler jevnt og trutt, må man gjøre det til vane å vinne den hjemlige ligaen, først og fremst for å sikre deltagelse i cl.
(jmfr. all den sytingen om at de ikke "får lov" til å forsvare tittelen neste år, snufs...).

i england er chelski suverene, noe de vil fortsette å være så lenge abramovich ikke går lei og skaffer seg et nytt leketøy. nest etter chelsea, er det arsenal og man u som har det beste fundamentet. disse tre klubbene vil skifte på å vinne ligaen de neste ti årene, det er min klare mening. (fremdeles gitt at ikke russeren går lei chelsea, og amerikaneren ikke smelter gjelda si inn i man u og skaper undergang for hele klubben. gunners driver sunt og nøkternt, og vil skape kontinuerlig suksess så lenge wenger er på plass. og mannen har hjertet sitt i klubben, så det er ingen grunn til å tro at han rører på seg med det første.)

når man først har klart å kvalifisere seg - altså blitt blant de fire beste, noe liverpool ikke klarte i år - så er man klar for europa. der venter topplagene fra italia, spania og tyskland. og da snakker jeg om ressursterke gigantklubber som år etter år dominerer sin hjemlige serie.
jeg sier ikke at liverpool ikke kan vinne over disse, de beviste jo i år at det går an selv for en ganske middelmådige klubb å nå helt opp, gitt at flyten, formen og flaksen er på din side.
i ET bestemt år.

klisjeene om at  fotballen er rund og cup er cup har noe for seg. innimellom dukker det opp overraskelseslag. f.eks. leverkusen for noen år siden, monaco og porto ifjor. og jeg husker fremdeles finalistene steaua bukarest og røde stjerne, og ikke minst seieren til porto på slutten av 80-tallet. marseilles klarte også (med litt juks) å få til et blaff på 90-tallet.
når en middels klubb klarer å bygge opp en bra stall, kombinert med flyt, flaks og dyktighet, så kan man sikre seg en plass i solen for en stakket stund.
men dette varer som regel i et eller to år, før man er tilbake der man hører hjemme: blant sliterne.

liverpool har riktignok en helt annen historie enn disse "blaff i mørket"-klubbene, men det fundamentet som ble bygd opp under storhetsperioden er borte vekk etter to tiår med titteltørke (og, ja, jeg snakker om de store titlene). selv om både byen og klubben i utgangspunktet har kapasitet til å starte en ny æra, så mener jeg at det skal bli grisetungt å bli blant dominantene igjen - på grunn av posisjonen som gunners, man u og chelsea har sikret seg.

derfor:
sjansen for at liverpool skal bli et lag som vinner ligaen og cl jevnlig de neste ti åra, anser jeg omtrent som like stor som at hellas skal vinne em og vm jevnt og trutt.

nei, nyt deres kvarter i sola, folkens.
snart senker natten seg igjen... ;D

"you will never walk again!"
 

Kaare_Katt

Medlem
Ble medlem
15.02.2002
Innlegg
28
Antall liker
0
sterke ord og dommer, joaquin :p! men det ligger nok en stor dose realitet i det.

fotball er et rart spill hvor ting kan snu seg ganske så kjapt. hva var arsenal før wenger kom og snudde alt opp og ned, for å ikke snakke om lokomotiv chelskj, som var på konkursens rand før roman fant ut at han ville spille championships manager med levende spillere.

desverre for liverpool er konkuransen beinhard nå, så det blir for mye å håpe på at både yankchester, arsenal og chelskj skal feile samtidig.

men 'pools seier er et klart løft for den engelske fotballen, det er helt sikkert! :)

k-k
 

JD

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.02.2002
Innlegg
899
Antall liker
56
Sted
Asker
Torget vurderinger
1
Jeg blir så j***** forbanna.
Alt under kontroll og så kommer det en total kollaps i 15 minutter, og så er alt ødelagt. Milan styrte jo de resternede 75 minuttene  + ekstraomgangene.

Ett mål feilaktig annulert for offside, superbillig straffe som knapt nok ihugga Liverpool-supportere kunne rettferdiggjøre.
Prikken over i'en er at Dudek får stå 1-1,5 m fra mållinjene under straffekonk'en.

Dette var en gedigen nedtur.
Kjipt når det nest beste laget på banen vinner.  ;D
Å så sint...

Jeg har spilt fotball selv i over 15 år, og vil faktisk påstå at det laget som scorer flest mål er det beste.... ;)

Og det nytter ikke å skylde på uflaks, for det eksisterer det fint lite av i fotball. Et stangskudd er ikke uflaks, men for dårlig utført...
 

AlexanderK

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.10.2004
Innlegg
944
Antall liker
1
Sted
Nøtterøy
Torget vurderinger
1
Ett mål feilaktig annulert for offside, superbillig straffe som knapt nok ihugga Liverpool-supportere kunne rettferdiggjøre.
Prikken over i'en er at Dudek får stå 1-1,5 m fra mållinjene under straffekonk'en.
Jeg synes det blir litt rart å høre på at folk klager over dommeravgjørelser hver gang ting ikke går som man håper.. I en fotballkamp er det jo alltid en haug med situasjoner som "avgjør" kampene om man har lyst til å se på det på den måten.

-At et mål blir "feilaktig" anullert pga offside, skjer i "alle" kamper. Det betyr jo ikke at det ikke er kjipt/surt, men det er noe man må leve med. Er ikke så veldig ofte linjedommeren gjør det med overlegg, regner jeg med..

-Alle straffer er "superbillige" når det er "feil lag" som blir tildelt straffen.

-Man er ikke fornøyd med utførelsen av en straffekonkurranse før keeperen til "feil lag" står stille på streken uten å bevege seg før etter at ballen har gått i mål.
 

DAChild

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2004
Innlegg
1.217
Antall liker
118
Torget vurderinger
2
F*** Liverpool, flaksflaksflaksflaksflaks
 

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Innlegg
15.793
Antall liker
21.444
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
da har liverpool klart å grine seg til en plass i cl, gitt.

egentlig er det bare rett og rimelig at tittelforsvarer får plass, men tjukkhuene i uefa innså visst ikke at det kunne dukke opp en slik situasjon, før det var blitt pinlig sent.

men, når man har de reglene man har, så skulle pool aldri fått plass, imho.
så kunne heller pampskallene i uefa ta tjue champagne og kanapeer-møter og omskrive reglene foran neste år.
 
Topp Bunn