Først så spilte vi Elvis Presley med Fever. Så pakket vi opp Black Box og plasserte den foran anlegget. Med en gang hørte vi en forskjell så stor at A/B testing bare ville være tull. Knipsingen og stemmen til Elvis ble mere fremtredende, faktisk så ble hele lydbildet bedre. Fra bass til diskant, har aldri opplevd maken før. Kanskje det føles sånn å gå fra Magico S3 til Magico M3.
Flere svisker ble avspilt og Frode viste frem gåsehud på armen et par ganger. Han har demonstrert Black Box flere ganger, men aldri opplevd så stor forskjell som nå. Så nå leker jeg med tanken på om en Black Box gjør så stor forskjell, hva gjør da to stykker med lyden.
Takk for handel, ett suksessfullt resultat, og helt nydelige ferske kanelboller
Ja, det er lett å få gåsehud i ett system i denne klassen
Vis vedlegget 490673
Mvh. F
Takk for lytten i dag Jabba_Jabba
Sist jeg var innom deg så var Constellation sette ditt 5 minutter gammelt så gøy å høre dette flotte systemet nå som det har fått en del timer på seg.
Du har jo også flyttet litt på høyttalerene siden sist + fått inn noe nytt på kabel siden og Black Box.
I dag spilte det i topp klasse hos deg
Jeg koste meg vanvittig med lyden hos deg i dag! Synd jeg ikke fikk mulighet til å bli noe lenger men jeg dukker snart opp igjen Jabba_Jabba.
PS! Gleder meg til du for Streaming løsningen som du har bestilt på plass ,her må jeg si du virkelig har tatt det helt ut!!
Mvh: Espen L