Test av Innuos Statement i Stereophile.
https://www.stereophile.com/content/innuos-statement-music-server
Der forteller de at ny mykvare kommer og at PhoenixNET en Ethernet reklokker av samme type som PhoenixUSB er på vei.
Er utrolig godt fornøyd med min Statement. Sammen med Roon er den en slagkraftig kombo som gjør det til en fornøyelse å lytte til digital musikk. Den eneste konkurrenten som frister er Taiko Audio sin Extreme, men den koster 24 tusen euro pluss mva. Så den nøyer jeg meg med å lese om på WBF sine nettsider der begeistrede brukere skriver med konstruktøren.
I disse koronatider går ting saktere, men nå har jeg sett bilder av mine nye høyttalere. Til min store glede ser de svært så lekre ut i gråfargen som jeg valgte, og når de sorte elementene kommer på plass vil de se absolutt smashing ut. Kharma vil etter rapportene jobbe både på skjærtorsdag og langfredag for å bli ferdige. Så vil høyttalerne reise fra Nederland til sitt nye hjem i neste uke og bruke en del dager på ferden. Har også bestilt noe snacks fra Synergistic Research og klaffer det kommer det samtidig som dB11-S.
Da vil det komme både bilder og lytteinntrykk på sentralen. Så som de sier stay tuned og god påske til dere alle.