ptb
Æresmedlem
Hmmm... det aner meg trekant mellom Knerten, Karoline og Tittentei. Der går det vel for seg så flisa fyker.Om du ønsker å se nakenhet og mennesker i fri utfoldelse, ta kontakt per PM, så kan jeg gi deg noen av favorittene mine.
Hmmm... det aner meg trekant mellom Knerten, Karoline og Tittentei. Der går det vel for seg så flisa fyker.Om du ønsker å se nakenhet og mennesker i fri utfoldelse, ta kontakt per PM, så kan jeg gi deg noen av favorittene mine.
Amerikanerne er morsomme når de overhode ikke forsøker.Det er sladdet etter beste evne live ogsåEr det kun (reklame)bildene som er sladdet, eller er dette laget for prime time mainstream USA slik at de også har sladdet de levende bildene?
... og så lo jeg enda mer.Hmmm... det aner meg trekant mellom Knerten, Karoline og Tittentei. Der går det vel for seg så flisa fyker.Om du ønsker å se nakenhet og mennesker i fri utfoldelse, ta kontakt per PM, så kan jeg gi deg noen av favorittene mine.
Men hvordan vet vi om de er nakne? Under sladden? Og hva betyr det egentlig for seeren?Det er sladdet etter beste evne live ogsåEr det kun (reklame)bildene som er sladdet, eller er dette laget for prime time mainstream USA slik at de også har sladdet de levende bildene?
Har brukt forlengelseskabel fra Biltema og Claes Ohlson uten å merke noe, så hadde prøvd det. Koster knapt 50-lappen anyways.Hei.
Er ikke sikker på om dette er det rette stedet å poste om slikt, men jeg har et lite "problem" som jeg hadde håpet noen her kunne hjelpe meg med. Jeg kjøpte nylig nye hodetelefoner på tilbud til bærbar bruk som jeg hadde tenkte å bruke kun når jeg ute i skog og mark, men nå ettersom jeg har funnet ut at lyden passer meg helt utmerket ønsker jeg også å bruke de samme hodetelefonene til pc bruk når jeg hører på musikk og ser på film. Men, Problemet er at ledningen ikke rekker frem til lydkortet på maskinen og det er ikke mulig å bytte kabel. Jeg trenger en forlenger på minst 1,5 meter. Det jeg da lurer på er hvor jeg kan kjøpe noe slikt uten å måtte vente en lang stund og om jeg kommer til å miste noe av lydkvaliteten ved å bruke en forlenger?
Håper noen har et god råd/tips å komme med, takk på forhånd
Kontaktene på dem blant annet fra biltema og elkjøp er nikkelbelagte og ikke gullbelagte. Det har ikke noe å si eller?Har brukt forlengelseskabel fra Biltema og Claes Ohlson uten å merke noe, så hadde prøvd det. Koster knapt 50-lappen anyways.Hei.
Er ikke sikker på om dette er det rette stedet å poste om slikt, men jeg har et lite "problem" som jeg hadde håpet noen her kunne hjelpe meg med. Jeg kjøpte nylig nye hodetelefoner på tilbud til bærbar bruk som jeg hadde tenkte å bruke kun når jeg ute i skog og mark, men nå ettersom jeg har funnet ut at lyden passer meg helt utmerket ønsker jeg også å bruke de samme hodetelefonene til pc bruk når jeg hører på musikk og ser på film. Men, Problemet er at ledningen ikke rekker frem til lydkortet på maskinen og det er ikke mulig å bytte kabel. Jeg trenger en forlenger på minst 1,5 meter. Det jeg da lurer på er hvor jeg kan kjøpe noe slikt uten å måtte vente en lang stund og om jeg kommer til å miste noe av lydkvaliteten ved å bruke en forlenger?
De bruker Adobe-programmet Photosnopp.Det er sladdet etter beste evne live ogsåEr det kun (reklame)bildene som er sladdet, eller er dette laget for prime time mainstream USA slik at de også har sladdet de levende bildene?
Med noenlunde normalt utstyr er det ikke noe spesielt og bekymre seg over, men du kan jo prøve med og uten kabelforlenger og se om du merker forskjell, claseren tar vell ofte retur på en del varer hvis de kan selge det videre, koster vell uansett ca 50kr etter Tittenteis erfaring.Kontaktene på dem blant annet fra biltema og elkjøp er nikkelbelagte og ikke gullbelagte. Det har ikke noe å si eller?Har brukt forlengelseskabel fra Biltema og Claes Ohlson uten å merke noe, så hadde prøvd det. Koster knapt 50-lappen anyways.Hei.
Det hele ender vel med at jeg kommer til å innbille meg at lyden ikke er den samme, så jeg kan like godt spare masse tid å bare gå til innkjøp av noe skikkelig greier. At jeg skulle bli så kresen når det kommer til lyd hadde jeg aldri trodd lol...takker for svar.Med noenlunde normalt utstyr er det ikke noe spesielt og bekymre seg over, men du kan jo prøve med og uten kabelforlenger og se om du merker forskjell, claseren tar vell ofte retur på en del varer hvis de kan selge det videre, koster vell uansett ca 50kr etter Tittenteis erfaring.Kontaktene på dem blant annet fra biltema og elkjøp er nikkelbelagte og ikke gullbelagte. Det har ikke noe å si eller?Har brukt forlengelseskabel fra Biltema og Claes Ohlson uten å merke noe, så hadde prøvd det. Koster knapt 50-lappen anyways.Hei.
Ellers lager vell Grado en slik kabel.
egen trå om emnet: http://www.hifisentralen.no/forumet/hodetelefoner/63800-hodetelefonforlengerkabel.html
Kremt kremt ca 40k på 8 mnd her. håper fruen ikke er her inne.^ en post på HIFISENTRALEN = 50k MINST!!!!
Hvis du bruker ytterligere 200.000til kan kona di si "Hva, vi kunne pusset opp badet isteden!!!"Kremt kremt ca 40k på 8 mnd her. håper fruen ikke er her inne.^ en post på HIFISENTRALEN = 50k MINST!!!!
Blir sikkert over 50k på et år, kanskje.
Hmmmmm hva var det nå den dCS riggen kostet?Hvis du bruker ytterligere 200.000til kan kona di si "Hva, vi kunne pusset opp badet isteden!!!"Kremt kremt ca 40k på 8 mnd her. håper fruen ikke er her inne.^ en post på HIFISENTRALEN = 50k MINST!!!!
Blir sikkert over 50k på et år, kanskje.
Og når vi er i gang:http://www.cowboylyrics.com/lyrics/lovett-lyle/shes-no-lady-887.html
She hates my mama
She hates my daddy too
She loves to tell me
She hates the things I do
She loves to lie beside me
Almost every night
She's no lady she's my wife
The preacher asked her
And she said I do
The preacher asked me
And she said yes he does too
And the preacher said
I pronounce you 99 to life
Son she's no lady she's your wife
And I can't remember
How I met her
Seems like she's always just been hanging here off my right arm
And I can't remember
How I ever
Thought that I just couldn't live without a woman's charm
And even though
She loves the smell of French perfume
And even though
She walks around in high-heel shoes
All I know
Is I'm the one who pays her price
Man she's no lady she's my wife
And I can't remember
How I met her
Seems like she's always just been hanging here off my right arm
And I can't remember
How I ever
Thought that I just couldn't live without a woman's charm
Yea she hates my mama
She hates my daddy too
She loves to tell me
She hates the things I do
She loves to lie beside me
Almost every night
She's no lady she's my wife
Klipp & lim kan du gjøre i microsoft paint også, du trenger ikke photoshop for det. De som eier kildemateriale syns nok også det er kjempe stas at du så pretensiøst kaller det å stjele andre sine bilder og ideer for å "lage bilder".Installerte Photoshop for første gang på et par år. Hadde glemt hvor morro det er å lage bilder i PS.
Forenings ide på gang nå ja.^så den der for litt siden, og den fikk meg til å tenke..
Tenk deg tittelen: MusikkUtstyrsKonsulent! I staten Så skulle jeg hatt 10% av innsparte medisiner!
grunnen for at han ser tvers igjennom deg er sikkert for å se om du har noe penger å bruke i butikken hans..! LOLForenings ide på gang nå ja.^så den der for litt siden, og den fikk meg til å tenke..
Tenk deg tittelen: MusikkUtstyrsKonsulent! I staten Så skulle jeg hatt 10% av innsparte medisiner!
Det er en kar her i distriktet som driver med musikk terapi blant meget alvorlig syke, han driver også hifi sjappe, og itillegg har han vist litt sånn åndenes makt egenskaper, føler fyren ser tvert igjennom meg når jeg er innom, men han kan et triks og to om behagelig musikk gjengivelse.
Klarsynte har virkelig nese for penger, ja. De såkalte evnene deres er ofte en gave fra universet, og de skal derfor brukes for å fremme gode ting for menneskeheten, men så sitter de selvsagt og rådfører damer i midlivskrise via 829-nummer for 27 kr minuttet, hahaha.grunnen for at han ser tvers igjennom deg er sikkert for å se om du har noe penger å bruke i butikken hans..! LOL
Den Bakoon-saken altså! Huffameg... La oss håpe de blir (veldig mye) billigere snart, haha.
Er ikke Bakoon Koreanske? Hvorfor selger de billigere til Japan?Den Bakoon-saken altså! Huffameg... La oss håpe de blir (veldig mye) billigere snart, haha.
japanske versjonene er billigere; Koreanerne fungerer som eksport agenter ..prisen blir fort 50%-35% dyrere
Er ikke Bakoon Koreanske? Hvorfor selger de billigere til Japan?Den Bakoon-saken altså! Huffameg... La oss håpe de blir (veldig mye) billigere snart, haha.
japanske versjonene er billigere; Koreanerne fungerer som eksport agenter ..prisen blir fort 50%-35% dyrere
Kanskje Moiz vurderer å ta dem inn, forresten
Det er deilig å ha forumer, så slipper man å bruke google ,)Er ikke Bakoon Koreanske? Hvorfor selger de billigere til Japan?Den Bakoon-saken altså! Huffameg... La oss håpe de blir (veldig mye) billigere snart, haha.
Kanskje Moiz vurderer å ta dem inn, forresten
Yo...Bakoon er japanske. Dem kan ikke selge billigere til japan, men jeg skjønner hva du mener.
Du har Bakoon Japan, som selger bare innenlands, basert på samme satri link IC kretsen.
nå tar jeg en kjempesjanse og poster en ebay link før jeg blir blæsta av forumet
bakoon | eBay
mer fornuftige priser, bare husk en ac omformer ( step-up)
Bakoon international tar seg eksportmarkedet, og fungerer som Agent også. Samme kretsen, men EU godkjent og litt mer bling bling helhetlig (kvalitetsmessig)
ta inn bakoon? god damn..visste du ikke at jeg har 100 stk av hpa-21 på lager?!?!!?!?!!!!!
NEVATON, vet du om den europeiske versjonen er til salgs i Japan? Ettersom jeg har forstått, så er japanerne gjennomsnittlig ganske lave av vekst i tillegg til utrolig kresne på lyd. Om den europeiske versjonen har mer å fare med, så ville det vel endt med kamikazeflyvere mot Bakoon HQ?
Er versjonen bedre lydmessig, tror du, eller er det bare for å tilfredstille byråkratene i Brussel?
Hva betyr "mojo" i denne sammenhengen?[...]
hvis du liker mojo da.
jeg liker mojo.
[...]
Det nærmeste ordet jeg kan tenke på er "karakter"Hva betyr "mojo" i denne sammenhengen?[...]
hvis du liker mojo da.
jeg liker mojo.
[...]
Det er altså ikke snakk om et kallenavn på et produkt eller firma, men isteden (forsøksvis) en av de kjente betydningene av det engelske ordet "mojo"(?)Det nærmeste ordet jeg kan tenke på er "karakter"Hva betyr "mojo" i denne sammenhengen?[...]
hvis du liker mojo da.
jeg liker mojo.
[...]
Ordnett.no:http://en.wiktionary.org/wiki/mojo
Noun[edit]
mojo (plural mojos)
- A magic charm or spell.
- Supernatural power or luck.
- (slang) Personal magnetism; charm.
- (slang) Sex appeal; sex drive.
- (slang) Illegal drugs.
- (slang, usually with "wire") A telecopier; a fax machine.
mojo a magic charm, talisman, or spell:, influence
(Oxford Dictionary of English)
(br.)(am.)magic charm or spell
(br.)(am.)Cuban sauce or marinade containing garlic
mojo1 /ˈməʊdʒəʊ/
noun (pl. mojos)
chiefly US
a magic charm, talisman, or spell: someone must have their mojo working over at the record company.
See more examples
• [mass noun] influence, especially magic power. See more examples
– origin early 20th cent.
: probably of African origin; compare with Gullah moco‘witchcraft’.
Publikasjon: Oxford Dictionary of English
mojo a Cuban sauce or marinade containing garlic
(Oxford Dictionary of English)
(br.)(am.)magic charm or spell
(br.)(am.)Cuban sauce or marinade containing garlic
mojo2 /ˈməʊdʒəʊ, ˈməʊhəʊ/
noun
[mass noun] US
a Cuban sauce or marinade containing garlic, olive oil, and sour oranges. See more examples
– origin probably from Spanish mojo ‘wet’ from mojar ‘make wet’.
Publikasjon: Oxford Dictionary of English