T
Tittentei
Gjest
Hvafornoe? Jeg trodde du snakket om Austin Powers!
Tankene skal selvfølgelig gå til Muddy Waters.Hvafornoe? Jeg trodde du snakket om Austin Powers! [...]
Mojo er også headfislang for Schiit Mjolnir.
Mitt spørsmål ble ikke besvart før nå.Er "Mojo" i denne sammenheng Schiit Mjölnir? Skyldes det i så fall at amerikanere ikke kan uttale "Mjölnir" (de klarer jo ikke en gang "aluminium")?"Purrin" på Head-fi skrev dette: [...]
Mojo brings LCD-X alive."
Bra jeg kjøpte Mojo da
Alternativt kan det være Rane Mojo MH4 som har gått ut av produksjon.
Hadde jeg vært deg, så hadde jeg ønsket meg stereoanlegg.Siden du spør: Jeg ønsker meg en hodetelefon jeg kan bruke til alt!
Men det er du jo ikke. Eller?Hadde jeg vært deg, så hadde jeg ønsket meg stereoanlegg.Siden du spør: Jeg ønsker meg en hodetelefon jeg kan bruke til alt!
Er du Loevhagen da?Men det er du jo ikke. Eller?Hadde jeg vært deg, så hadde jeg ønsket meg stereoanlegg.Siden du spør: Jeg ønsker meg en hodetelefon jeg kan bruke til alt!
Er jeg?Er du Loevhagen da?Men det er du jo ikke. Eller?Hadde jeg vært deg, så hadde jeg ønsket meg stereoanlegg.Siden du spør: Jeg ønsker meg en hodetelefon jeg kan bruke til alt!
Er jeg?Er du Loevhagen da?Men det er du jo ikke. Eller?
Men det er greit nok, Loevhagen svarer sjelden på det jeg spør ham om uansett. Han synes jeg er dum! Håper han ikke får noe fint av nissen i år, siden han ikke svarer og synes jeg er dum!Hva ønsker du deg til jul i år da, Loevhagen?
Det er et ambisiøst ønske. En hodetelefon som bl.a. kan benyttes som:Siden du spør: Jeg ønsker meg en hodetelefon jeg kan bruke til alt!
Basert på hvilke teorier.Er utrolig nysgjerrig på den mystiske CDW sin alder. ;D
Er jeg langt unna hvis jeg tipper 53? HAHA!
Hovedsaklig to ting, skriftspråk, f.eks. at han skriver foreløbig med b og ikke p, og kunnskapsnivå på en del emner.Basert på hvilke teorier.Er utrolig nysgjerrig på den mystiske CDW sin alder. ;D
Kan du kjøpe for meg?Til neste år er jeg gammel nok til å kjøpe Sprit! JuHuuuu!!
Her ble osten glemt da alle har holdt seg til tråd tittel.Det var det med denna osten, da? Ingen?
Oste huset er din venn på seriøse oster, har iallefall et utsalg inni varmen, nær gamle Tau bryggeri.Det var det med denna osten, da? Ingen?
Det er vel tresprit du skal ha da?Kan du kjøpe for meg?Til neste år er jeg gammel nok til å kjøpe Sprit! JuHuuuu!!
Jeg mener å huske tråden "Hvem er du" som ikke ble noen suksess, til tross for Loevhagens fantastiske Anniken Huitfeldt stunt (HAHAHAHAHAHAHA)Er utrolig nysgjerrig på den mystiske CDW sin alder. ;D