rumath
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 08.03.2004
- Antall liker
- 228
Fremdeles plassert i Stokkelandet Jay twotimer? Har vel skjedd rimelig mye siden jeg hørte Klipschhorn hos deg.
Velkommen tebakers... 2014???? Wtf?? Go awayLa scala..... Ikkeno større. Klipsch er bare såååå 2014
Lojalitet har jeg til nære venner, er ellers ingen merkehore innen haifai lengre, nå er det viktigere med andre ting.Ah, La Scala var det ja. Så det finnes ingen lojalitet i deg nei. Hund!
Fra Klipsch La Scala (2014) til Dali Menuet (2017)
Spent på 2018 - kanskje Dali kommer med en Minuet?
Hø hø hø 8)
I gamle dager, da JanR regjerte - da var det "klipschtvang"
Er uansett ikke noe og se på..... NOEN fordeler er det med dette forumet!! Tenk dere et forum med CAM på alle brukerne...
ff.... det hadde vært et stygt syn.
Skjønner den var nå mest en spøkLojalitet har jeg til nære venner, er ellers ingen merkehore innen haifai lengre, nå er det viktigere med andre ting.Ah, La Scala var det ja. Så det finnes ingen lojalitet i deg nei. Hund!
Holde ting så enkelt som mulig, på det nivået enn er.
Hetse Dali er helt på kanten, nei la oss heller bygge et skikkelig kompleks ht-system for deretter sette på Kari BremnesHetsing av Dali Menuett vil bli rapportert til Moderator..... ............................................... FØKK
Næh, nå gidder vi ikke lære nye navn å titulere deg. Fra nå av blir de bare J.Nytt nick utales på Nynorsk... twoxjay - så da kan dere titulere meg det