D
Dåbbel J
Gjest
Trivvelig å sjå døkk her Sanna
Nyt tiden du og
Nyt tiden du og
Takk for omtanken! Som en bonus fikk samboeren kjøret 6 timer før meg, noe som passer ypperlig med en 11mnd baby i husetHuff, det var litt av en juletradisjon du har startet. Slutt med det med en gang! Eller for å si det med andre ord, god bedring.Julen har foreløpig vært en dag med voldelig oppkast og en dag med svettetokter, skjelving og leddsmerter! Topper så vidt fjorårets julaften med nesten 40 i feber
Jeg har en dobbel 180g reissue av justice som jeg ikke synes låter så verst. FWIW.Topp 5 av det best gutta har gjort imo
Nydelig og spille så høyt det går an
Skulle dog ha ønsket en nyinnspilling av denne, med RÅ lyd
Husker når ...And Justice For All kom ut, så syns jeg og alle jeg kjente som likte Metallica at lyden var DRITFET. For min egen del kan det ha vært at fokuset hovedsaklig ligger på gitarlyden, og at det avspillingsutstyret som oftest ble brukt uansett var ganske langt fra fullrange. Men det var vel når den her kom ut at jeg ble oppmerksom på uoppnåelig dyre gitarforsterkere fra Mesa/Boogie, og jeg må si at jeg fortsatt syns det låter rimelig konge. Selv om noen kanskje syns det mangler litt bass. ;DTopp 5 av det best gutta har gjort imo
Nydelig og spille så høyt det går an
Skulle dog ha ønsket en nyinnspilling av denne, med RÅ lyd