J
J.J
Gjest
Takker .. jeg syntes jo selv at det er en bra kombinasjon mellom praktisk og estetisk... MEN det er jo min mening daMilenko skrev:Lekkert og vel så det![]()
|
Takker .. jeg syntes jo selv at det er en bra kombinasjon mellom praktisk og estetisk... MEN det er jo min mening daMilenko skrev:Lekkert og vel så det![]()
Kjøkkenet er en fin plass - helt klart ;DJanR skrev:Jævlig bra JRGratulerer med ett flott kjøkken.
Jeg er litt sitt "sitte på kjøkkenet" kæll, ser du har plassen klar
ps: tør ikke vise bildene til min andre halvdel, da blir det bare masing om nytt kjøk/oppussing...orker ikke
/jan
Takker ... Det er 2 stykk Eva Solo .... valgte den for kraftig magnetstyrke ;D ;D Og så hviler knivene mot små gummiputer.SannaX skrev:Jævlig fett kjøkken! Likte spesielt den knivblokka. Hva er det for en?
;D ;DJanOlav skrev:Kult kjøkken du har fått deg der!
Du sier du har montert overskapene helt opp, betyr det at du har de overskapene som er ca 70 cm høye?
Aha!jan#jan skrev:;D ;DJanOlav skrev:Kult kjøkken du har fått deg der!
Du sier du har montert overskapene helt opp, betyr det at du har de overskapene som er ca 70 cm høye?
Dem er 40 cm høye ;D ;D ;D Og så er det to i høyden da ... så 80 cm... Liggende skaper..
14,4 meter hylleplass.
Benkeplaten blir vel på ca 5,9 m2
Ja, må det. Har litt feriebesøk til uka, men etter da.........................................jan#jan skrev:Du får komme bort snart og ta det i nærmere øyesyn ... og få deg en kaffetår![]()
Takk ....... jeg har kropp som er bygd for det ;D ;D ;D ;D ;D ;Drumath skrev:Stilig uteplass ble det.Flere liter øl??
Yikes, da hadde jeg gått i bakken...
Evt. bygd av det?jan#jan skrev:Takk ....... jeg har kropp som er bygd for det ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Denne kroppen er bygd av god mat og drikke ;D ;D OG det er mye god mat i godt drikkeDazed skrev:Evt. bygd av det?jan#jan skrev:Takk ....... jeg har kropp som er bygd for det ;D ;D ;D ;D ;D ;D
...Sånn er det i alle fall her.![]()
Klart vi kara har Klipsch ute ;DRoDa skrev:Heresy ute? Det er Klipschern sin det!
Kjøkkenet ble utrolig fint det også, du gjør ordentlig arbeid! Et hus å bli gammel i og eventuelt pule på seg noen unger, i omvendt rekkefølge kanskje....
Litt endring siden jeg var en snartur innom for litt IKEAgreier og kaffekopp, en av de beste jeg har smakt ever btw.![]()
Nå.jan#jan skrev:Terrassen funka bra .... ;D
Og det gjør hodet mitt og ............ NOT;D
Bare en vanlig helgefyllJanR skrev:Nå.jan#jan skrev:Terrassen funka bra .... ;D
Og det gjør hodet mitt og ............ NOT;D
Innviet terrassen ? Eller bare den vanlige helgefylla ?
Terrassen ble fin den
/jan
+1Dazed skrev:Vilha! Hvor?
Ta det med ro ... det er ikke rimeligere med andre hobbyer :Dazed skrev:For sent. Fant den ikke der, så den er allerede bestilt hos roadrunner.com
Pokker, altså. Denne hifisentralen suger lommeboka tom!![]()
Kloke ord av deg .. en liten slump ut - stor eieglede og med så mange timer en kan lytte til det ..... BILLIGJanR skrev:Å bruke penger på musikk kan jo ikke være annet enn positivt ???
/jan
Nopp, ikke kommet så langt.jan#jan skrev:Kloke ord av deg .. en liten slump ut - stor eieglede og med så mange timer en kan lytte til det ..... BILLIGJanR skrev:Å bruke penger på musikk kan jo ikke være annet enn positivt ???
/jan
Bestillt Jan ??
Det var selvsagt bare en fleip, men jeg er notorisk til å øse ut penger. Hjelper lite med vinylplater den dagen Fortum skrur av bryter'n.JanR skrev:Å bruke penger på musikk kan jo ikke være annet enn positivt ???![]()
Tenkte ikke på deg spesieltDazed skrev:Det var selvsagt bare en fleip, men jeg er notorisk til å øse ut penger. Hjelper lite med vinylplater den dagen Fortum skrur av bryter'n.JanR skrev:Å bruke penger på musikk kan jo ikke være annet enn positivt ???![]()
![]()
hvem tool album vil du anbefale ?jan#jan skrev:Kloke ord av deg .. en liten slump ut - stor eieglede og med så mange timer en kan lytte til det ..... BILLIGJanR skrev:Å bruke penger på musikk kan jo ikke være annet enn positivt ???
/jan
Bestillt Jan ??
JanR skrev:Kjøp musikk, spill musikk, kose seg.
/jan
Alle sammen veljokris skrev:hvem tool album vil du anbefale ?jan#jan skrev:Kloke ord av deg .. en liten slump ut - stor eieglede og med så mange timer en kan lytte til det ..... BILLIGJanR skrev:Å bruke penger på musikk kan jo ikke være annet enn positivt ???
/jan
Bestillt Jan ??
Møllhus - hehe.. knallbra! Døpe om lommeboka til Møllhausen.... og når en klipper i stykker kreditkorta så blir det "Saksenhausen" 8)JanR skrev:Nopp, ikke kommet så langt.jan#jan skrev:Kloke ord av deg .. en liten slump ut - stor eieglede og med så mange timer en kan lytte til det ..... BILLIGJanR skrev:Å bruke penger på musikk kan jo ikke være annet enn positivt ???
/jan
Bestillt Jan ??
Få i hus det som er bestilt først, så sjekke lommeboka eller møllhuset om du vil.
/jan