Hysj ......... ikke tenk på det .. ikke si noe mer ........ hysj ..... 8)Lagga skrev:Det høres riktig ut, kos deg!
Ååååh, sukk, én vakt igjen, så er det ferie........
:
/ Morten
Røre er vel det eneste du kan !!! ;DRoDa skrev:Høres sjukt god ut den sausen.
Hvilken fløte, hvilken kokesjokolade og hva betyr å røre smidig?
Sa skikkelig fløte .. matfløte er vel ikke det : Jada - KREMFLØTE var det .......RoDa skrev:Matfløte eller kremfløte, du må ta det detaljert ;D
Aha! Så det var ikke selve røringen som skulle gjøres smidig, men resultatet av røringen som skulle gi et smidig resultat?
Jeg så for meg at du sto og vugget eggende i takt med den smidige røringen du begikk.
:-X :RoDa skrev:Snart kosefredag igjen, tror jeg må prøve litt jan#jan saus da gitt 8)
;D ;D ;Djan#jan skrev::-X :RoDa skrev:Snart kosefredag igjen, tror jeg må prøve litt jan#jan saus da gitt 8)
Tror jeg må ta en prat med kona de
DETTE er en nordlending :RoDa skrev:;D ;D ;Djan#jan skrev::-X :RoDa skrev:Snart kosefredag igjen, tror jeg må prøve litt jan#jan saus da gitt 8)
Tror jaggu du har blitt litt påvirket av den der nordlendingen din! 8)
Status:
Har du gjort mer inne enn kjøkkenet? Hva med basshjørnene og resten av stua? Når det samme standard som kjøkkenet så blir det lekkert de luxe!
Det er et solid trehus jeg har ;D Så ingen fareRoDa skrev:Snakk om å kaste tang i glasshus! ;D ;D ;D
Skåle med en Bowmore Cask.jan#jan skrev:19 08 2011
Medlem av HornAroganzen
Det feires som seg hør og bør med edelt drikke - Ikveld så blir det Laphroaig Tripple Wood.
Skål alle Laugsbrødre og andre venner ... god helg
Takker ;D det blir vel mye moro utover ... dere er jo tross alt en kjempeivrig gjeng som sjeldent tar seg tid til annet enn horn arrangementer i div former ;D ;D ;DJanR skrev:Skåle med en Bowmore Cask.jan#jan skrev:19 08 2011
Medlem av HornAroganzen
Det feires som seg hør og bør med edelt drikke - Ikveld så blir det Laphroaig Tripple Wood.
Fortsatt flott helg og velkommen til horn nissene ;D
/jan
Ja det hodet er fullt av, renner kjeften over av.jan#jan skrev:DETTE er en nordlending :RoDa skrev:;D ;D ;Djan#jan skrev::-X :RoDa skrev:Snart kosefredag igjen, tror jeg må prøve litt jan#jan saus da gitt 8)
Tror jaggu du har blitt litt påvirket av den der nordlendingen din! 8)
Status:
Har du gjort mer inne enn kjøkkenet? Hva med basshjørnene og resten av stua? Når det samme standard som kjøkkenet så blir det lekkert de luxe!
Stor i kjeften og totalt ubrukelig ;D
Stua begynner vi og rive til uka - det bør nå opp til samme standard ja - en rød tråd vil gå igjennom hele prosjektet.....
Vi begynner å våkne nå, høst - vinter er den mest aktive tidenjan#jan skrev:Takker ;D det blir vel mye moro utover ... dere er jo tross alt en kjempeivrig gjeng som sjeldent tar seg tid til annet enn horn arrangementer i div former ;D ;D ;DJanR skrev:Skåle med en Bowmore Cask.jan#jan skrev:19 08 2011
Medlem av HornAroganzen
/jan
hehheheeee
Musikk og ?? Må vi høre på hverandres anlegg oxo ???JanR skrev:Vi begynner å våkne nå, høst - vinter er den mest aktive tidenjan#jan skrev:Takker ;D det blir vel mye moro utover ... dere er jo tross alt en kjempeivrig gjeng som sjeldent tar seg tid til annet enn horn arrangementer i div former ;D ;D ;DJanR skrev:Skåle med en Bowmore Cask.jan#jan skrev:19 08 2011
Medlem av HornAroganzen
/jan
hehheheeee
Og ja fan, en totalt helskrudd gjeng (i beste mening selvsagt) som har det utrolig morro sammen
Men alvorlig talt, det er en flott gjeng som sitter på mye kunskap og er så utrolig morro å være sammen med. Mye sosialt og litt musikk er er gjenganger på treffene.
/jan
Det har skjedd ;Djan#jan skrev:Musikk og ?? Må vi høre på hverandres anlegg oxo ???JanR skrev:Vi begynner å våkne nå, høst - vinter er den mest aktive tidenjan#jan skrev:Takker ;D det blir vel mye moro utover ... dere er jo tross alt en kjempeivrig gjeng som sjeldent tar seg tid til annet enn horn arrangementer i div former ;D ;D ;DJanR skrev:Skåle med en Bowmore Cask.jan#jan skrev:19 08 2011
Medlem av HornAroganzen
/jan
hehheheeee
Og ja fan, en totalt helskrudd gjeng (i beste mening selvsagt) som har det utrolig morro sammen
Men alvorlig talt, det er en flott gjeng som sitter på mye kunskap og er så utrolig morro å være sammen med. Mye sosialt og litt musikk er er gjenganger på treffene.
/jan
;D
Godt ... det blir ihvertfall trivelig ;D ;DJanR skrev:Det har skjedd ;Djan#jan skrev:Musikk og ?? Må vi høre på hverandres anlegg oxo ???JanR skrev:Vi begynner å våkne nå, høst - vinter er den mest aktive tidenjan#jan skrev:Takker ;D det blir vel mye moro utover ... dere er jo tross alt en kjempeivrig gjeng som sjeldent tar seg tid til annet enn horn arrangementer i div former ;D ;D ;DJanR skrev:Skåle med en Bowmore Cask.jan#jan skrev:19 08 2011
Medlem av HornAroganzen
/jan
hehheheeee
/jan
;D
/jan
Fan ta, ble ikke mindre sulten av det der.jan#jan skrev:
lassemann skrev:Herlig!! Den champagnen er en av de aller beste! Og til en så flott anledning da
Har selv en slik i kjelleren - 1985 utgaven
Kos dere!
mvh
lassemann
Brasse skrev:Grønne Rega!
jan#jan skrev:En trivelig nyhet bør feires som seg hør og bør. Ble raskere enn antatt og ting ble gjort på sparket - heldigvis så er jeg flink på det 8)
Reker og loff er ikke feil for min del - og det og toppe det med kongekrabbeklør ble ikke feil IMO ;D ;D ;D
Hilsener blir overbrakt - og blir tatt imot med glede - skal hilse og takke til alle.Canales skrev:jan#jan skrev:En trivelig nyhet bør feires som seg hør og bør. Ble raskere enn antatt og ting ble gjort på sparket - heldigvis så er jeg flink på det 8)
Reker og loff er ikke feil for min del - og det og toppe det med kongekrabbeklør ble ikke feil IMO ;D ;D ;D
snadder.
og gratulerer til frøkna med ny jobb.
Du skal ikke bekymre deg 8) Men det er jo ikke det værste stedet enn kan jage ho ..... 8)Canales skrev:høres digg ut.
men du kommer vel til å jage henne i seng til høvelig tid uansett, kjenner jeg deg rett.
;D ;D Det er sitert videre ............... og det kom et veldig strengt blikk .... det betyr vel at du tok litt for lite i .... tror jeg 8)pengesluk skrev:Du får gratulere med ny jobb - lokalt betyr at hun får mer tid til renhold og matlaging, mindre reising betyr lavere utgifter slik at hun kan avsette mer penger til hifi!!'
Det kaller jeg win-win; både DU og hifien profiterer ;D ;D
Så beskjeden som jeg er ... så holder det med ett sett 8)pengesluk skrev:Hvor mange trenger du? Splitter nødig pallen..