Hyllest, min gode mann, hyllestpengesluk skrev:trakasseringen
Har man først fått smaken på elefantrasshøl .....JanR skrev:Eller![]()
/jan
For de som har prøvd det....RoDa skrev:Har man først fått smaken på elefantrasshøl .....JanR skrev:Eller![]()
/jan
Meg ?? Quad II Fortyhel skrev:Dette er prompehumor på høyt nivå. Master of Fart.
Hva slags røramp har du der?
![]()
Usedvanlig passende amp, gratulerer med vel overstått 8)J.J skrev:Meg ?? Quad II Fortyhel skrev:Dette er prompehumor på høyt nivå. Master of Fart.
![]()
;D ;D ;DRoDa skrev:Usedvanlig passende amp, gratulerer med vel overstått 8)J.J skrev:Meg ?? Quad II Fortyhel skrev:Dette er prompehumor på høyt nivå. Master of Fart.
![]()
Dem spiller bra med La Scala - det er sikkert. Det er mer enn nok av krefter til kontrollere dem skikkelig.hel skrev:De er utrolig fine. "Rørmonoblokkenes mor".
De låter utvilsomt bra? Fortell litt om klangen, rørene og speccene?![]()
Ikke hold oss på pinebenken nå da !! :J.J skrev:Speccs ? .... Forty .... hmm ... mange watt er dem på da da tro ;D ;D ;D ;Dhel skrev:De er utrolig fine. "Rørmonoblokkenes mor".
De låter utvilsomt bra? Fortell litt om klangen, rørene og speccene?![]()
Du får ta deg en tur engang ... ta med deg 5 w Pass eller T-ampshel skrev:Et lite lommelyktbatteri holder ;D
Pass er interesant, t-amps ikke, imho.J.J skrev:Du får ta deg en tur engang ... ta med deg 5 w Pass eller T-ampshel skrev:Et lite lommelyktbatteri holder ;D
Låne Svampen i så fall.J.J skrev:Ser den ... bare for å se hva som skjer med lite W 8)
RoDa skrev:Digg! Det var grunnen til at jeg ble sen i går, fårikål foran øssfoll ::-X ;D ;D
RoDa skrev:Hehe
Jeg måtte nedi restene og ete litt etter de bildene dine.
Lykken med fårikål er at det er minst like godt dagen etterpå.
Metall? Er det sånn som når Helge Nordbakken slår på bilfelger?
Ja, for tørst kan du vel faen ikke være etter i går?? ;D ;D ;DJanR skrev:![]()
Fan ta, nå ble jeg sulten.
/jan
RoDa skrev:Fin musikk, hørte ut av vinduet da vi dro at JanR hentet frem denne.
JanR skrev:Fan ta, nå ble jeg sulten.
/jan