J
J.J
Gjest
Takker .................... lurer på om jeg får trøkt Fostex`n inn dermadman skrev:Grattis !
Modig valg
-m
|
Takker .................... lurer på om jeg får trøkt Fostex`n inn dermadman skrev:Grattis !
Modig valg
-m
Hehe... ...og grattis.J.J skrev:mesut skrev:J.J skrev:Som du vet .. så har jeg sikla litt på disse en liten stund - nå blir det spennende å se om jeg får plass i boden ;Dmesut skrev:grattis, jj!
sykt fett.
jassågitt, bodnisse du og? ;D
Nå tror jeg at jeg har pådratt meg vrede her hjemme ;D Så det må nok graving til i kjelleren :![]()
![]()
Folkehornet ;DRojohII skrev:Hehe... ...og grattis.J.J skrev:mesut skrev:J.J skrev:Som du vet .. så har jeg sikla litt på disse en liten stund - nå blir det spennende å se om jeg får plass i boden ;Dmesut skrev:grattis, jj!
sykt fett.
jassågitt, bodnisse du og? ;D
Nå tror jeg at jeg har pådratt meg vrede her hjemme ;D Så det må nok graving til i kjelleren :![]()
![]()
Nå er vi vel 3 stk. med 2360 her på hfs - det nye folkehornet. ;D
Nope - til fredag blir det utenbygdstur !! DET er ikke ofte ;DRojohII skrev:Har du fått horna hjem, Jan?
Er nok kjekt med en driver og ..... :RojohII skrev:Tøft. Du får vel kansje hørt litt på systemet også da. Ser frem til førsteinntrykket.![]()
Jepp... time will shåvv ;DRojohII skrev:Det dukker nok opp noe. Det er nok hornet som er vanskeligst/gjevest å få tak i. Blir for dyyrt med frakt hvis man skal handle disse i utlandet.
Flott. J.J.J.J skrev:På vei til Vestbredden ......... ;D
![]()
SannaX skrev:De minner mer om det "andre hullet" lenger frem...kanskje det Rolfozzy mente ;D
Ja det var det jeg lurte på. Er så mye asses, at jeg tenkte dette kanskje kunne være elephantpussy.SannaX skrev:De minner mer om det "andre hullet" lenger frem...kanskje det Rolfozzy mente ;D
Mye rasshøl utpå her mener du ??? :rolfozzy skrev:Ja det var det jeg lurte på. Er så mye asses, at jeg tenkte dette kanskje kunne være elephantpussy.SannaX skrev:De minner mer om det "andre hullet" lenger frem...kanskje det Rolfozzy mente ;D
Feil tolkning.JanR skrev:Mye rasshøl utpå her mener du ??? :rolfozzy skrev:Ja det var det jeg lurte på. Er så mye asses, at jeg tenkte dette kanskje kunne være elephantpussy.SannaX skrev:De minner mer om det "andre hullet" lenger frem...kanskje det Rolfozzy mente ;D
/jan
Jaja, hvis du sier det sårolfozzy skrev:Feil tolkning.JanR skrev:Mye rasshøl utpå her mener du ??? :rolfozzy skrev:Ja det var det jeg lurte på. Er så mye asses, at jeg tenkte dette kanskje kunne være elephantpussy.SannaX skrev:De minner mer om det "andre hullet" lenger frem...kanskje det Rolfozzy mente ;D
/jan
Driveren kommer jo litt ann på hvor du skal dele. Skal du ned mot 4-500-800hz kommer du ikke bort fra 2" throat driverene. JBL 2440, 2441, 2445, 2446 etc.J.J skrev:Må sette meg litt mer inn i f.x JBL drivere kjenner jeg
Noen som har gode tips om drivere er hjertelig velkommen til å si hva dere mener![]()
Forløpig sitter jeg stand-by og venter. Har begynt og tvile på at det blir noe før 1. desember.J.J skrev:Hvordan går det med flyttinga Rozzy ??
Skal du selge La Scala? ;DJ.J skrev:@SannaX
Det er godt mulig jeg må begynne ifra start av.... det må tenkes :
Kanskje jeg tilogmed må ned i kjelleren ... og da lukter det mye arbeid først ::
Alle ideer og muligheter må vurderes......
Det blir nok 2" drivere - mer kjøtt på beina der - så finner en vel en supertweeter som passer....
Det blir nok bra Rozzy - uansett. Gleder meg til å se og høre !!
Kanskje stua blir for stor for H III ??![]()
rolfozzy skrev:Skal du selge La Scala? ;DJ.J skrev:@SannaX
Det er godt mulig jeg må begynne ifra start av.... det må tenkes :
Kanskje jeg tilogmed må ned i kjelleren ... og da lukter det mye arbeid først ::
Alle ideer og muligheter må vurderes......
Det blir nok 2" drivere - mer kjøtt på beina der - så finner en vel en supertweeter som passer....
Det blir nok bra Rozzy - uansett. Gleder meg til å se og høre !!
Kanskje stua blir for stor for H III ??![]()
Dem blir for store der ... det er nettopp ei stue og ikke mitt lydrom ... selv jeg skjønner når jeg må begrense meg .... :mesut skrev:kjelleren?
bavianrævene tar seg da bra ut i finstua.
Takk :-[JanR skrev:Kondolerer.
/jan
mesut skrev:du får se lyst på det: ledig plass i boden 8)