Har fått jobb av fruen, skrelle poteter.J.J skrev:JanR skrev:Fan ta, nå ble jeg sulten.
/jan
Så gå opp og smør deg noen skiver da vel .......... ;D
![](http://hornalliansen.net/components/com_jpfchat/pfc/data/public/themes/phpbb2/smileys/eusa_kicking-dirt.gif)
/jan
|
Har fått jobb av fruen, skrelle poteter.J.J skrev:JanR skrev:Fan ta, nå ble jeg sulten.
/jan
Godt hu holder deg sysselsatt ;DJanR skrev:Har fått jobb av fruen, skrelle poteter.J.J skrev:JanR skrev:Fan ta, nå ble jeg sulten.
/jan
![]()
/jan
Tre er tre ;D Og ja .... i den pluggen der er det massive krefterrolfozzy skrev:Skremmende. Bruker du den til stubbebryting også?
Veldig kjekt må jeg si ... bare det hadde vært mer og handle foreksu skrev:Kjekt med platemesser.![]()
Det problemet går vel igjen hos de fleste. 8)J.J skrev:Veldig kjekt må jeg si ... bare det hadde vært mer og handle foreksu skrev:Kjekt med platemesser.![]()
![]()
On the Sunday of Life... ;Droom skrev:Hvem Porcupine plate er dette?
Bare liiiiitt nysgjerrig...
Mye fint. Lemonheads har gått litt i glemmeboka her. Takk for påminnelsen.J.J skrev:Resultat av at det er platemesse i Skien :;D
![]()
Ja - det er jo en stund siden skiva kom ut da ... men den er en fin skive ... som var blant dem første jeg kjøpte på CD......Dazed skrev:Mye fint. Lemonheads har gått litt i glemmeboka her. Takk for påminnelsen.J.J skrev:Resultat av at det er platemesse i Skien :;D
Aha, googla litt og skjønner jeg må kjøpe meg opp på de eldre utgivelsene.J.J skrev:On the Sunday of Life... ;Droom skrev:Hvem Porcupine plate er dette?
Sakset ifra Wikiroom skrev:Aha, googla litt og skjønner jeg må kjøpe meg opp på de eldre utgivelsene.J.J skrev:On the Sunday of Life... ;Droom skrev:Hvem Porcupine plate er dette?
- og leter du litt rundt, finner du alle sammen.....J.J skrev:Sakset ifra Wikiroom skrev:Aha, googla litt og skjønner jeg må kjøpe meg opp på de eldre utgivelsene.J.J skrev:On the Sunday of Life... ;Droom skrev:Hvem Porcupine plate er dette?
Studio albums
On the Sunday of Life... (1991)
Up the Downstair (1993)
The Sky Moves Sideways (1995)
Signify (1996)
Stupid Dream (1999)
Lightbulb Sun (2000)
In Absentia (2002)
Deadwing (2005)
Fear of a Blank Planet (2007)
The Incident (2009)
Jepp !! Og når det gjelder PT - så tror jeg at det begynner og nærme seg ... har ikke helt oversikt enda :Lagga skrev:- og leter du litt rundt, finner du alle sammen.....J.J skrev:Sakset ifra Wikiroom skrev:Aha, googla litt og skjønner jeg må kjøpe meg opp på de eldre utgivelsene.J.J skrev:On the Sunday of Life... ;Droom skrev:Hvem Porcupine plate er dette?
Studio albums
On the Sunday of Life... (1991)
Up the Downstair (1993)
The Sky Moves Sideways (1995)
Signify (1996)
Stupid Dream (1999)
Lightbulb Sun (2000)
In Absentia (2002)
Deadwing (2005)
Fear of a Blank Planet (2007)
The Incident (2009)
Morsomme innkjøp JJ, platemesser er supre for de der oppdagelsene av plater man har glemt,
eller ikke visste om...
Vennlig hilsen
Morten
Har ikke råd til å gå på platemesser. Klarer aldri å stoppe ved det selvpålagte budsjettet. Dessuten tenker jeg alltid at "denne kan jeg få billigere på Discogs". (Noe som alltid har vist seg å være sant.)J.J skrev:Håper jeg får se dere der;D ;D
Eller Musicstack. Dessverre har Dazed alt for rett i dette, mye morsomt å finne i billigkassene, men det er alt forDazed skrev:Dessuten tenker jeg alltid at "denne kan jeg få billigere på Discogs". (Noe som alltid har vist seg å være sant.)J.J skrev:Håper jeg får se dere der;D ;D
emokid skrev:Næsj!
Tråkker du rundt på Skien platemesse uten å melde fra til den lokale HA-ambassaden?![]()
Herlig JJ, der fikk jeg meg en god latter! ;D ;D ;DJ.J skrev:Vestbredden
Vestbredden VS Øssfoll ;DLagga skrev:Herlig JJ, der fikk jeg meg en god latter! ;D ;D ;DJ.J skrev:Vestbredden
/ Morten
Vi som bor her i Sarp befinner oss jo ganske midt i Østfold, så egentlig blir det Vestbredden vs. Midtøsten.J.J skrev:Vestbredden VS Øssfoll ;DLagga skrev:Herlig JJ, der fikk jeg meg en god latter! ;D ;D ;DJ.J skrev:Vestbredden
/ Morten
Sarp. En del av Haldens provins.Dazed skrev:Vi som bor her i Sarp befinner oss jo ganske midt i Østfold, så egentlig blir det Vestbredden vs. Midtøsten.J.J skrev:Vestbredden VS Øssfoll ;DLagga skrev:Herlig JJ, der fikk jeg meg en god latter! ;D ;D ;DJ.J skrev:Vestbredden
/ Morten![]()
Vestbredden mot røkkla ;Drolfozzy skrev:Sarp. En del av Haldens provins.Dazed skrev:Vi som bor her i Sarp befinner oss jo ganske midt i Østfold, så egentlig blir det Vestbredden vs. Midtøsten.J.J skrev:Vestbredden VS Øssfoll ;DLagga skrev:Herlig JJ, der fikk jeg meg en god latter! ;D ;D ;DJ.J skrev:Vestbredden
/ Morten![]()
Nope - har vært snekker isteden ... Var det noe gøy der ?JanOlav skrev:Du var ikke på messa i Tønsberg i dag da?
Nei, var ikke der, men ser jo at du besøker nabofylker for å gå på messe, da burde vel en tur til Tønsberg vært selvskreven?J.J skrev:Nope - har vært snekker isteden ... Var det noe gøy der ?JanOlav skrev:Du var ikke på messa i Tønsberg i dag da?
Vel - den er som oftest ikke stort å skryte av dessverre ... hadde vært artig om den var noe større ...JanOlav skrev:Nei, var ikke der, men ser jo at du besøker nabofylker for å gå på messe, da burde vel en tur til Tønsberg vært selvskreven?J.J skrev:Nope - har vært snekker isteden ... Var det noe gøy der ?JanOlav skrev:Du var ikke på messa i Tønsberg i dag da?![]()
Tja, litt opp og ned synes jeg. Tok meg desverre ikke råd denne gangen........... :'(J.J skrev:Vel - den er som oftest ikke stort å skryte av dessverre ... hadde vært artig om den var noe større ...JanOlav skrev:Nei, var ikke der, men ser jo at du besøker nabofylker for å gå på messe, da burde vel en tur til Tønsberg vært selvskreven?J.J skrev:Nope - har vært snekker isteden ... Var det noe gøy der ?JanOlav skrev:Du var ikke på messa i Tønsberg i dag da?![]()
Idag så skal jeg besøke laugsbrødre på den are sia ... ;D