K
Kaare G. Opsahl
Gjest
closeup din latsekk 
Men så knips da menneske !J.J skrev:;D
Det er ikke mer å ta bilder av ..... ;D
TAKKJanR skrev:Jævlig bra JJ![]()
Dere har vært flinke
Det meste er på stell nå da ?
Og lyd ?
/jan
Du glemte den herJ.J skrev:TAKKJanR skrev:Jævlig bra JJ![]()
Dere har vært flinke
Og lyd ?
/jan
Alt er på stell ... Pilsen er åpnet og Laffen kommer strax ;D
Ikkeno lyd ... dette er bare til pynt. Det blir fremdeles Denon MINI reciver og Dali Menuett ... Sånn må det være ... Mini rakkers er sjølveste livet
NEIDA ;DJanR skrev:Du glemte den herJ.J skrev:TAKKJanR skrev:Jævlig bra JJ![]()
Dere har vært flinke
Og lyd ?
/jan
Alt er på stell ... Pilsen er åpnet og Laffen kommer strax ;D
Ikkeno lyd ... dette er bare til pynt. Det blir fremdeles Denon MINI reciver og Dali Menuett ... Sånn må det være ... Mini rakkers er sjølveste livet![]()
/jan
Jeg ER lat ... 8)65finger skrev:closeup din latsekk![]()
Må jeg hente inn -->65finger skrev:ingen lyd ??? hva for pokkersen ???
Det hjelper ikke det heller...JanR skrev:Må jeg hente inn -->65finger skrev:ingen lyd ??? hva for pokkersen ????![]()
/jan
Hehehe vel unt. Holdt på lenge med oppussing og styr.J.J skrev:Det hjelper ikke det heller...JanR skrev:Må jeg hente inn -->65finger skrev:ingen lyd ??? hva for pokkersen ????![]()
/jan
Nå er det usigelig godt å sitte i soffan .. det er F..n i meg velfortjent .... UANSETT og treg jeg har vært. ;D
ou812rh skrev:Skikkelig gjennomført og det taket ser helt toppers ut! Tenker Du får spilt Tool så det holder på de horna der
OU812
Tool er et meget bra band og ambisiøse i det meste av det de gjørJ.J skrev:ou812rh skrev:Skikkelig gjennomført og det taket ser helt toppers ut! Tenker Du får spilt Tool så det holder på de horna der
OU812
Jeg håper jo at TOOL blir bra her etterhvert
/JR
H.R skrev:Er dette typisk for deg JJ - gjøre alt NESTEN ferdig???
Uten lyd - ingen skryt. Sånn er det med den saken.
Er faktisk svært skuffet over prioriteringene dine da lyden ikke er på plass FØRST!
Dette kommer garantert opp på sakslisten på neste HA møte!
NEI!! NEI!! NEI!! det skal se jævlig ut!! H:R gjør klar skjerpingsutstyret, husk knipetangaJ.J skrev:H.R skrev:Er dette typisk for deg JJ - gjøre alt NESTEN ferdig???
Er faktisk svært skuffet over prioriteringene dine da lyden ikke er på plass FØRST!
Det er vel ikke noe mål i seg selv å få lyd .... det skal jo bare SE tøfft ut ... :![]()
Såsåå Finger ... Få deg horn først du ... så kan vi heller se hvem som mister neglene først .......65finger skrev:NEI!! NEI!! NEI!! det skal se jævlig ut!! H:R gjør klar skjerpingsutstyret, husk knipetangaJ.J skrev:H.R skrev:Er dette typisk for deg JJ - gjøre alt NESTEN ferdig???
Det er vel ikke noe mål i seg selv å få lyd .... det skal jo bare SE tøfft ut ... :![]()
ikke prøv deg! jeg har hønnJ.J skrev:Såsåå Finger ... Få deg horn først du ... så kan vi heller se hvem som mister neglene først .......65finger skrev:NEI!! NEI!! NEI!! det skal se jævlig ut!! H:R gjør klar skjerpingsutstyret, husk knipetangaJ.J skrev:H.R skrev:Er dette typisk for deg JJ - gjøre alt NESTEN ferdig???
![]()
H.R skrev:Vel - regner med det blir å bade naken i et kar med et par hundre slike som blir straffen
![]()
Sen ser ikke så skremmende ut, men den kan finne på å svømme inn i urinrøret - bite seg fast og bli der til den blir så desperat at den prøver å spise seg ut...
Nåh jj - fremdeles ikke lyd???
Jeg orker rett og slett ikke å begynne å lese manualen for DBX nå .... :-X :-\BHO skrev:Få nå ut finger`n å peis på med litt lyd ut av plast-tutene dine! 8)
Nytter ikke med dårlige unskyldninger serru. ;D
Manualen burde vært lest for lengst. Du har da hatt utstyret i hus lenge nå.J.J skrev:Jeg orker rett og slett ikke å begynne å lese manualen for DBX nå .... :-X :-\BHO skrev:Få nå ut finger`n å peis på med litt lyd ut av plast-tutene dine! 8)
Nytter ikke med dårlige unskyldninger serru. ;D
Ja ... NÅ snakker vi ... !!! ;DMilenko skrev:JJ er egentlig forkjemper for små fuglekasser og minianlegg han er bare en horn poser
Stilig rom foresten![]()
Grattis med ny avatar ;D ;DBHO skrev:passivt er sjølveste livet. 8)
Grøss ....J.J skrev:Ja ... NÅ snakker vi ... !!! ;DMilenko skrev:JJ er egentlig forkjemper for små fuglekasser og minianlegg han er bare en horn poser
Stilig rom foresten![]()
J.J skrev:Grattis med ny avatar ;D ;DBHO skrev:passivt er sjølveste livet. 8)
Takker ;DJ.J skrev:Grattis med ny avatar ;D ;DBHO skrev:passivt er sjølveste livet. 8)
Takk HELHEL skrev:Lekkert JJ![]()
Måtte nøye meg med kompakthøyttalere .. men håper det i det minste er på grensen til godkjent ......... ??pengesluk skrev:Endelig et rom som ser ut som om det er bebodd av MANNFOLK!! Ikkeno blonder og ræl - eksemplarisk!
Måtte nøye meg med kompakthøyttalere .. men håper det i det minste er på grensen til godkjent ......... ??pengesluk skrev:Endelig et rom som ser ut som om det er bebodd av MANNFOLK!! Ikkeno blonder og ræl - eksemplarisk!