J
J.J
Gjest
Vi tar en reprise ;D
Måtte jo lage noen nye kabinetter ..mesut skrev:hvilken utgave av menuett er det der?
jeg hadde menuett II på kontoret en gang, før vi hadde et innbrudd og de forsvant.
gode småhøyttalere.
de så litt annerledes ut enn dine.
373,6 cm ;DHEL skrev:Hvor bredt er rommet JR?
Skal si ifra når det er dags for kaffe og litt juging ;Djonlam skrev:WOW, her så det ikke ut som sist jeg var der!
Du har skills i renovering. Gleder jeg til å få lov til å besøke deg igjen!!
Lam
http://www.quadmodsusa.com/quad%20amplifiers.htmlMilenko skrev:De rørforsterkerne på bildet...Quad?
+1JanR skrev:Ligger helt sikkert noen bilder lengre bak i tråden av de.
Flotte amper, spiller forykende
/jan
Brillene ligger på jobben, ikke galt at jeg klarer å skrive noe riktig her innimellom ? ;DJ.J skrev:Quad II Forty heter dem...(JanR) :;D ;D
Syntes du er flink jeg ;DJanR skrev:Brillene ligger på jobben, ikke galt at jeg klarer å skrive noe riktig her innimellom ? ;DJ.J skrev:Quad II Forty heter dem...(JanR) :;D ;D
/jan
Ahh, da er det håp for meg også.J.J skrev:373,6 cm ;DHEL skrev:Hvor bredt er rommet JR?
690 cmHEL skrev:Ahh, da er det håp for meg også.J.J skrev:373,6 cm ;DHEL skrev:Hvor bredt er rommet JR?
Og dybden?
Takker - det blir nok en lytterunde etterhvert som at jeg får rattet til lyden...rumath skrev:Heftig rommet ditt har blitt Jan! Gleder meg til en lytt.![]()
Har ikke hatt sjans til å se på anlegget idag - men regner med å sy det isammen imorgen.HEL skrev:Ratter du med DBXn først og "Grelver" etterpå?![]()
Jepp - GrelvHEL skrev:"Mc mannen"?
Overtok du hans kasser ?HEL skrev:Akkurat![]()
Jepp. Har ikke hentet dem enda. TAD hornene på bildet er ikke mine. Jeg står på venteliste hos han karen på ebay fra Hong Kong. Ellers blir det nok Aquaplas membran på meg. Og da er jeg vel i mål? ......... eller ;DJ.J skrev:Overtok du hans kasser ?HEL skrev:Akkurat![]()
et sted på veien mot et delmålHEL skrev:Jepp. Har ikke hentet dem enda. TAD hornene på bildet er ikke mine. Jeg står på venteliste hos han karen på ebay fra Hong Kong. Ellers blir det nok Aquaplas membran på meg. Og da er jeg vel i mål? ......... eller ;DJ.J skrev:Overtok du hans kasser ?HEL skrev:Akkurat![]()
Er det PLASTHØGTALARAR?J.J skrev:Sett ifra siden .... :![]()
Nettopp. Eller veien er målet65finger skrev:et sted på veien mot et delmålHEL skrev:Jepp. Har ikke hentet dem enda. TAD hornene på bildet er ikke mine. Jeg står på venteliste hos han karen på ebay fra Hong Kong. Ellers blir det nok Aquaplas membran på meg. Og da er jeg vel i mål? ......... eller ;DJ.J skrev:Overtok du hans kasser ?HEL skrev:Akkurat![]()
:Audiophile-Arve skrev:Er det PLASTHØGTALARAR?J.J skrev:Sett ifra siden .... :![]()